تاریخچه اچ تی سی 9to5mac Farsi

در ویدیوی زیر هواوی نووا ۸ را معرفی کرده و نگاهی به محتویات جعبه آن خواهیم داشت. تلفن های هوشمند سری S برای اولین بار در سال 2010 معرفی و وارد بازار شدند. در این سری از باتری های حجیم تر و همچنین قوی تر استفاده شده است و حسگر اثر انگشت دیگر در زیر صفحه نمایش قرار ندارد و در کنار گوشی یا پشت آن قرار گرفته است. و یکی از سوال های رایج بین خریداران گوشی موبایل این است که سامسونگ بهتر است یا شیائومی؟ ولی شارژدهی باتری و عملکرد نمایشگر خوبه و میتونه این گوشی رو تبدیل به یکی از انتخاب های خوب تو این بازه قیمتی کنه. خلاصه که نمایشگر Samsung A03 یه کیفیت خوب تو بازه قیمتی اقتصادی برای ارائه داره.

از این رو دیگر نیازی نیست برای اصلاح تصاویر وارد پروسه زمانبر ویرایش شد و بخش عمدهای از خطاهای پردازش اطلاعات تصویر، طی هان پروسه عکاسی صورت میپذیرند. نوع و تعداد دوربین های به کار گرفته شده، نوع پردازنده، میزان حافظه، باطری و دیگر ویژگی های این گوشی ها باید مورد بررسی و آنالیز قرار گیرد برای مثال گوشی مدل A71 که از محبوب ترین نوع گوشی های سری A هستند در بازار به رقابت با گوشی های شیائومی مدل ردمی K30 پرداختند. گوشی های جدید از این سری دارای سخت افزار فوق العاده ای هستند و تنها ایراد وارد بر این سری عدم پشتیبانی از خدمات گوگل میباشد. اگر ایراد نرم افزاری باشد، تنظیمات اصلاح می شوند. اگر گوشی ایرادات فنی در نرم افزار داشت شرکت بعد از بررسی های خود آن را تعمیر می کند و در صورت داشتن گارانتی، هزینه ای برای تعمیر نخواهد گرفت. یکی دیگر بهترین گوشی های هوشمند سونی، مدل Xperia 5 II بوده که در اصل نسخهی کوچکتر و ارزان تر مدل Xperia 1 II است.

نوا 7i دارای دوربین چهارگانه با یک سنسور اولیه بسیار قدرتمند است، اما سایر مشخصات آن نسبتاً ضعیف است. یکی دیگر از مزیت های این گوشی ها قابلیت شارژ سریع 15 وات است، بنابراین با یک بار شارژ 100 درصد باتری که شارژ شدن آن حدود ۲ ساعت و نیم زمان می برد، بسته به برنامه ای که استفاده می کنید، می توانید زمان مناسبی را با گوشی داشته باشید. به طور معمول با گذشت2 تا 4 سال از زمان خرید گوشی. کسانی که تمایلی به داشتن گوشی Huawei ندارند، احتمالا به همین خاطر از خرید این ایرپاد هواوی منصرف خواهند شد. بهترین گوشی هواوی 2019 کدام است؟

نظرات خود را از طریق بخش دیدگاه با ما و دیگر دوستان در میان بگذارید. تو بخش نرم افزار هم رابط کاربری اختصاصی سامسونگ OneUI 3.1 بر پایه اندروید 11 دیده میشه که محیط روان و با قابلیتهای شخصی سازی خوبی داره. سامسونگ A03 یه گوشی کاملا اقتصادی تو بازه قیمتی 3 تا 4 میلیون تومنه که در حد بازه قیمتیش میشه ازش توقع داشت. از نظر قیمت هر دو گوشی تقریبا در یک بازه قیمتی قرار می گیرند، اما اگر بخواهیم دقیق تر عنوان کنیم، مدل پایه گلکسی A22 حدود 500 الی 800 هزار تومان گران تر از مدل پایه گلکسی A13 می باشد. این اتفاق منجر به رسیدن محصولات هوآوی به جایگاه «پرفروشترین گوشیهای هوشمند جهان» در این بازه زمانی شدهاست. گوشی سامسونگ A03 تقریبا 10 ماه بعد از A02 معرفی شد و بهبود خیلی اساسی تو همه بخش ها به خصوص عملکرد پردازشی نسبت به A02 داشته. مقایسه گوشی سامسونگ گلکسی A13 5G با A22 ؛ هدف اصلی ما در این مقاله معرفی و مقایسه A13 با A22 بود و تا حد امکان به این موضوع پرداختیم. گوشیهای هوشمند تاشو است که توسط سامسونگ الکترونیک تولید شده؛ نمونههای تولید شده این گوشی سامسونگ گلکسی فولد( Samsung Galaxy Fold)، سامسونگ گلکسی زد فلیپ( Samsung Galaxy Z Flip) و سامسونگ گلکسی زد فولد ۲( Samsung Galaxy Z Fold 2) که همه این گوشیها قابلیت تاشو و ظاهری متفاوت دارند.

طبق آمارهای اعلام شده توسط کمپانی این برند تلفن همراه بیش از هزار مرکز برای دریافت و ارسال در ایران داریم که خدمات گارانتی موبایل هواوی را به بهترین نحو ارائه می دهند. اگر گوشی موبایل هواوی سری P تنها مشابه گلکسی سری S است، گوشی هواوی سری Mate عینا همان مشخصات گوشیهای نوت سامسونگ را دارند. وقتی گوشی آن کالا را تشخیص دهد، فهرستی از اقلام مشابه را برای مقایسه قیمتها نمایش خواهد داد. سامسونگ برای A03 دو تا دوربین 48 مگاپیکسلی اصلی و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق در نظر گرفته و خبری از سنسور اولترا واید یا ماکرو تزئینی هم نیست. علاوه بر موارد فوق، یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگر برای تشخیص عمق در دو مدل گوشی وجود دارد که هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند. دوربین سه گانه و ظرفیت های متنوع حافظه از دیگر از دلایلی است که کاربران به این گوشی مقرون به صرفه و ایدئال روی آورده اند. خرید گوشی سامسونگ بسیار کار آسانی است زیرا تنها کافیست با فیلتر کردن قیمت ها از سه میلیون به بالا بهترین گوشی سامسونگ را انتخاب کرد تا بتواند نیازهای شما را برطرف کند. چنانچه به قیمت روز گوشی هواوی نگاهی بیندازید، متوجه خواهید شد که هنوز هم خرید گوشی هواوی یک اقدام عاقلانه و اقتصادی محسوب میشود.

سامسونگ مدل های گوشی های خود را در سری های مختلفی روانه بازار کرد و سال به سال به این سری ها مدل های بیشتری اضافه کرد تا بتواند نیاز های روزمره ی ما را برطرف کند که هر کدام از این سری ها در قیمت گوشی سامسونگ تاثیر گذار می باشند. گشت و گذار تو محیط کاربری روان و خوب انجام میشه ولی برای بازی کردن روی این گوشی نمیشه حساب باز کرد. رقابت تو بازار گوشی های فوق اقتصادی هر روز داره بیشتر میشه. از نظر پردازش و اجرای روان بازی های نسبتا سنگین و گرافیکی، گوشی گلکسی A13 به سبب داشتن پردازنده قوی، برتر می باشد. برای مثال اگر هزینهای حدود ۳۳ میلیون تومان دارید میتوانید به خرید گلکسی S2۱ Ultra فکر کنید. راهنمای خرید لیست ابزار بهترین گوشیهای هوشمند را با توجه به نیاز و بودجه کاربران در دسته بندی مختلف بررسی و معرفی میکند. شیائومی Redmi 10A سه ماه بعد از A03 معرفی شد. روی آیکون سه نقطه در گوشهی بالا سمت راست بزنید و سپس Default Apps را از منوی باز شده انتخاب نمایید. سپس گوشی هواوی Mate XS وارد بازار شد. قیمت گوشی های سری پی، گوشی هواوی سری پی نیز همانند سری میت در کلاس گوشی های پرچمدار قرار دارد.

این نرم افزارها کمک میکنند که تعادل رنگ در این حالت به حالت اولیه خود باز گردد. کمپانی چینی هوآوی برخلاف سال های گذشته از نظر نرم افزاری پشتیبانی بسیار خوبی از گوشی های هوشمند خود انجام می دهد و تمام میان رده ها و گوشی های پرچمدار این برند شامل این موضوع می شوند. قیمت گوشی سامسونگ کاملاً رده و مشخصات گوشی بستگی دارد،البته به علت زیاد بودن تنوع گوشی های سامسونگ در لیست قیمت گوشی سامسونگ مدل های بسیاری پیدا میشود،زیرا این برند سعی کرده تا بهترین کیفیت و تنوع را برای تمام اقشار مردم ارائه کند. سپس هواوی گوشیهای اندرویدی متعددی را وارد بازار کرد که اکثر آنها تحت برند Ascend به فروش میرسیدند. با ورود شرکت چینی به بازار موبایل، هرساله محصولات مختلفی معرفی شد؛ اما مهمترین اتفاق از بخش موبایل هواوی در آن زمان را میتوان معرفی سری Ascend عنوان کرد.سری اسند که مبتنی بر اندروید ۲.۱ بود در تابستان سال ۲۰۱۲ راهی بازار شد و درواقع راه ورود انواع گوشی ارزان قیمت هواوی به بازارهای مختلف جهان را باز کرد. دیگر نیازی به نگرانی از حرکتهای ناگهانی سوژه نیست و هواوی با مجهز کردن دوربین گوشی P۵۰ Pro به جدیدترین فناوری لرزش گیر در دنیای موبایل، این اجازه را به شما میدهد تا هر سوژهای را در هر موقعیتی که مناسب میدانید شکار کنید.

دوربین اصلی آن هم سه سنسور متفاوت دارد. این پیکربندی حافظه در مدل A22 کمی متفاوت تر است و مشتری حق انتخاب بیشتری در تعیین حافظه گوشی دارد. از نظر حافظه نیز، مدل A13 دارای 3 پیکربندی مختلف حافظه داخلی و رم است. این پیکربندی به صورت 32 گیگابایت حافظه داخلی و 3 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم می باشد. در مجموع اگر به دنبال یک گوشی با اندروید 6 و در عین حال، ارزان قیمت هستید، این مورد را در نظر داشته باشید. اگر کاربر معمولی هستید، گوشی با باتری ۳۰۰۰ میلیآمپر ساعتی نیز یک روز کامل برایتان دوام میآورد. سامسونگ برای این گوشی یک دوربین 8 مگاپیسکلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی نیز در نظر گرفته است. البته گوشی S22 نیز به زودی وارد بازار میشود.

ما در این مقاله سعی کردیم تا بهترین گوش های هواوی را با مشخصات و ویژگی های جذاب به شما معرفی کردیم. اگر می خواهید با حداقل هزینه گوشی با امکانات خوبی در اختیار داشته باشید بدون شک مدل های خوش قیمت شیائومی بیشتر قابل توجه قرار می گیرند بهترین انتخاب هستند اما اگر قصد خرید یک پرچم دارد تمامعیار از نظر سخت افزار و چه از نظر ظاهری دارید و می خواهید بهترین کیفیت دوربین را تجربه کنید گوشی های سامسونگ یکی از بهترین ها هستند. گوشی های سری اسند که با محصولاتی نظیر Ascend G630 یکی از پرفروشترینهای گوشی های بازار ایران بود که در سال ۲۰۱۶ با هدف تمرکز بیشتر بر روی دیگر سریها، تولید آن متوقف شد ولی سری پایینرده و میانردهی آنر که پرفروشترین گوشی های هواوی را شامل می شوند، در سال ۲۰۲۰ توسط هواوی مستقل اعلام شد.

اولین گوشی های این سری گلکسی M10 و گلکسی M20 بودند که در فوریه ی 2019 رونمایی شدند. همواره بهره گیری از حسگرهای بزرگ، زوم نوآورانه پریسکوپی و دیگر فناوری های هواوی در سری Mate و P، گوشی های بالارده این کمپانی را همواره در بین بهترین گوشیها برای کاربران علاقه مند به عکاسی قرار داده است. هواوی در این سری از گوشیهای خود، رنگبندی وسیعی را قرار داده است. حالا آیا این قابلیت در این سری از گوشی ها وجود دارد تا بتوانند از این رقابت سربلند بیرون بیایند، در جواب باید بگوییم که برای مثال گوشی s20 پلاس که از محبوب ترین گوشی های این رده است رقیب گوشی هایی مانند ایسوسROG Phone 3 و شیائومی Mi 10 5G و ایسوس ZenFone 7 می باشد. اما همیشه تفاوت هایی در وضوح و کیفیت صفحه نمایش موبایل های مختلف وجود دارد که می تواند در انتخاب خریداران تاثیرگذار باشد. چراکه همیشه خودروها، ابزارهای هوشمند و سیستم عاملها توسط سه شرکت مختلف تولید شدهاند، اما اینجا هر سه توسط یک شرکت و با یک تکنولوژی یکپارچه تولید شده اند و این امر هماهنگی فوقالعادهای بین آنها ایجاد میکند. این گوشیها به علت داشتن قدرت پردازش بسیار بالا و همچنین مشخصات فنی عالی همیشه بدون مشکل کار می کنند و سریع به نیازهای شما پاسخ می دهند.

سامسونگ A03 خودش یه گوشی اقتصادیه و A03 Core یه نسخه اقتصادیتر از این گوشی اقتصادیه که توش خبری از فست شارژ، درگاه تایپ سی و پردازنده قوی نیست. با این پردازنده دیگر نگران بازیهای سنگین و هنگ کردن گوشی نباشید و با خیالی راحت از تمام ظرفیت گوشی استفاده کنید. نکته دیگر در مورد ساختار بدنه این گوشی ها است. این سری از گوشی ها در واقع تنها گوشی نیستند و حکم یک کامپیوتر شخصی رو برای شما دارند. سری S سامسونگ علت داشتن بدن شیشه ای،بسیار محکم،ضد آب و قابل شارژ بی سیم هستند. اما برای تفاوت اصلی این دو مدل در ساختار بدنه، می توان گفت که مدل A22 دارای گواهی IP53 است که مقاومت گوشی در برابر گرد و غبار و پاشش آب را تضمین می کند. در اینجا قصد داریم چند مدل از بهترین گوشی پرچمدار سامسونگ موجود در بازار که در حال حاضر جدیدترین محصولات این شرکت کره ای هستند را به شما معرفی کنیم. در سری تاشو (Z) نیز گوشی گلکسی Z FOLD 2 آخرین و بالاترین مدل موجود است.

زمانی که گوشی های سامسونگ این دو سری وارد بازار شدند با سرعت بسیار زیادی در بین کاربران خرید و فروش می شد. به علت شباهت ظاهری زیاد شارژر های کپی و یا فیک نسبت به نمونه های اصلی شارزر اچ تی سی شاید باید دقت بیشتری در خرید شارژر اصلی اچ تی سی انجام دهید . در صورت هر گونه سوال در خصوص قیمت گوشی سامسونگ و یا سایر موارد، میتوانید از طریق ارتباط با پشتیبانی سوالات خود را مطرح نمایید. ما جدیدترین گوشی های سامسونگ را به محض رونمایی در بین محصولات خودمان قرار می دهیم و بررسی گوشی های سامسونگ هم از نظر فنی و هم از نظر ظاهری می پردازیم تا شما با خواندن آن ها بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. سنسور تشخیص عمق هم چندان حکم تزئینی نداره و عکس های پرتره هم به خوبی ثبت میشه ولی خب توقع خطا تو تشخیص سوژه رو باید ازش داشته باشین. دوربین سلفی هم تو یه ناچ قطرهای و اسپیکر مکالمه کمی بالاتر از اون، بالای نمایشگر دیده میشه. سامسونگ A03 یه تک دوربین 48 مگاپیکسلی با یه سنسور تشخیص عمق داره.

اگرچه واردکنندگان بسیاری قادر هستند گوشی های هواوی را به طور رسمی وارد کشور کنند؛ اما خدمات پس از فروش انواع گوشی هواوی به صورت مستقیم تحت نظارت کمپانی هواوی صورت می پذیرد. دوربین سلفی هواوی نوا y70 هم از سنسور 8 مگاپیکسلی استفاده کرده است که می تواند فیلم برداری با کیفیت 1080 پیکسل با سرعت 30 فریم بر ثانیه را هم انجام دهد. دوربین اصلی در A13 یک سنسور 50 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و در A22 یک لنز 48 مگاپیکسلی است. بنابراین از این نظر مدل A22 گزینه بهتر و مناسب تری است ولی تراکم پیکسلی A13 بیشتر می باشد.. بیشترین تقاضا در بین مشتریان سامسونگ از همین مدل گوشی می باشد گوشی های مدل A گوشهای میان رده های پایین رده محسوب می شود که بیشتر مردم هم از همین مدل ها استفاده میکنند. سامسونگ A03 تو بخش دوربین در حد استفاده روزمره اس نه بیشتر و تو بازه قیمتی خودش کارتون رو به خوبی راه میندازه. اگر دنبال خرید بهترین گوشی هواوی در بازه زیر 6 میلیون هستید قطعا این گوشی بهترین انتخاب برای شماست.

این گوشی هواوی 3 گیگابایت رم داشته و با 32 گیگابایت حافظه داخلی روانه مارکت اسمارت فونها شده است. سریهای نوا در زمان ورود به بازار دارای دو مدل نوا و نوا پلاس بودند که با ویژگیهایی چون صفحهنمایشهای 5 تا 5.5 اینچی روانه بازار شدند. اما اگر در طول روز زمان زیادی را صرف استفاده از تلفن همراه خود می کنید، به خصوص اگر کار اصلی شما با موبایل انجام می شود، قطعا A13 گزینه بهتری برای کاربرانی مانند شما است. اگر دوستدار به گیم پلی و بازی با موبایل هستید یا به تماشای فیلم علاقه دارید میتوانید به سراغ یک نمایشگر بزرگتر بروید. حتمأ برای شما نیز پیش آمده است که قصد گرفتن تماس یا کار ضروری دیگری با گوشی خود دارید ، اما گوشی شما شارژ ندارد. به علت پشتیبانی این محصول از قلم S Pen، قابلیتهای گوشی سامسونگ سری Note نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

به طور کلی با توجه به تمام مزایا و معایب این گوشی ها، اگر قصد خرید یک موبایل مناسب برای عکاسی را دارید، مدل A22 می تواند از زیباترین لحظات شما عکس سایت 9to5mac های زیبایی بگیرد. دستهی اول گوشیهای پایین رده یا گوشی های ارزان هواوی هستند که تحت عنوان سری Y به فروش میرسند. محصولات این برند چینی از پرطرفدارترینهای بازار ایران محسوب میشوند و تقریباً کسی نیست که گوشی هواوی را نشناسد! هر کسی به دنبال خرید موبایل سامسونگ بود قطعا از این دو سری استفاده میکرد. همچنین گوشی سامسونگ سری M نیز با برخورداری از قیمت اقتصادی و باتری با ظرفیت نسبتا بالا، میتواند یکی از گزینههای احتمالی شما برای خرید باشد.