تاریخچه ضربان قلب اپل واچ: نحوه بررسی، ردیابی و موارد دیگر

خیلی خوب است که بتوانید نقاط را با نگاه کردن به عقب و استفاده از آن حرکت رو به جلو برای کمک به مدیریت استرس، ورزش، توجه بیشتر و غیره به هم وصل کنید.

اگر در برنامه Health از صفحه اصلی قلب به پایین بکشید، می‌توانید نقاط برجسته را در پایین ببینید، از جمله اعلان‌های ECG، داده‌های فشار خون و ضربان قلب.

ادامه مطلب 9to5Mac آموزش ها:

حتی زمانی که تمرین را دنبال نمی کنید ساعت اپل، برای اندازه گیری ضربان قلب در حالت استراحت و راه رفتن، ضربان قلب را در پس زمینه اندازه گیری می کند. اپل نحوه عملکرد آن را در یک توضیح می دهد سند پشتیبان:

اپل واچ ضربان قلب شما را در طول روز و زمانی که ساکن هستید و به صورت دوره ای زمانی که در حال راه رفتن هستید اندازه گیری می کند (Apple Watch Series 1 یا بالاتر). از آنجایی که اپل واچ این خواندن های پس زمینه را بر اساس فعالیت شما انجام می دهد، زمان بین این خواندن ها متفاوت خواهد بود. اپل واچ همچنین میزان استراحت روزانه و میانگین راه رفتن را با مرتبط کردن ضربان قلب پس‌زمینه با داده‌های شتاب‌سنج در زمانی که خواندن پس‌زمینه کافی در دسترس باشد، محاسبه می‌کند.

در اینجا همه چیز در آیفون به نظر می رسد:

نحوه مشاهده تاریخچه ضربان قلب اپل واچ - در آیفون به برنامه Health > Browse > Heart بروید” کلاس=”wp-image-630716″  اندازه ها =”(حداکثر عرض: 2504 پیکسل) 100 ولت وات، 2504 پیکسل”/></figure>
</div>
<p

<p>بنابراین، با تمام داده‌های ضربان قلب عالی شما که قبلاً ثبت شده‌اند، بیایید ببینیم چگونه همه آن‌ها را ببینیم.  چه بخواهید آن را با پزشک خود به اشتراک بگذارید یا فقط خودتان آن را ببینید، ما با نمایش داده های ضربان قلب در اپل واچ شروع می کنیم، سپس می بینیم که چگونه می توان حتی داده های ضربان قلب بیشتری را در آیفون مشاهده کرد.</p>
<h2 id=نحوه مشاهده تاریخچه ضربان قلب اپل واچ

در اپل واچ

  1. برای مشاهده داده های روزانه (برنامه با نماد قلب) به برنامه ضربان قلب در اپل واچ خود بروید
  2. ضربان قلب فعلی خود را خواهید دید. با Digital Crown انگشت خود را به سمت پایین بکشید یا اسکرول کنید
  3. اکنون می توانید داده های میزان استراحت، میانگین راه رفتن، ضربان قلب تمرین و بازیابی ضربان قلب خود را مشاهده کنید (اگر اخیراً تمرینی انجام داده اید)
نحوه مشاهده تاریخچه ضربان قلب اپل واچ - اپل واچ

در آیفون

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


بررسی تاریخچه ضربان قلب شما که توسط اپل واچ در آیفون ثبت شده است، بیشترین داده را در اختیار شما قرار می دهد، در اینجا می توانید آن را پیدا کنید:

  1. باز کن اپلیکیشن سلامت در آیفون شما
  2. را فشار دهید برگه مرور سپس در گوشه پایین سمت راست قلب
  3. در صفحه اصلی، دسته بندی های مختلف ضربان قلب را مشاهده خواهید کرد. برای دیدن سابقه خود روی یکی ضربه بزنید
  4. در بالا می توانید پنجره داده را بین ساعتی، روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه تغییر دهید (H, D, W, M, Y)
  5. به سمت پایین، نکات برجسته ضربان قلب و اطلاعات بیشتر در مورد هر نوع داده ضربان قلب را خواهید دید

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی

اپل واچ می تواند ابزاری باورنکردنی برای سلامتی و تناسب اندام باشد، اما آیا از داده های مفیدی که ثبت می کند استفاده می کنید؟ برای آشنایی با نحوه مشاهده تاریخچه ضربان قلب اپل واچ در دسته بندی های مختلف مانند استراحت، پیاده روی، تمرینات و تنوع در روزها، ماه ها و سال ها به ادامه مطلب مراجعه کنید.

در هر یک از دسته‌های ضربان قلب مختلف، بین گزینه‌های H، D، W، M، Y در بالا جابه‌جا شوید تا داده‌های ضربان قلب خود را در طول زمان ببینید.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

پایین‌تر در بخش اصلی قلب، داده‌های بیشتری مانند تناسب اندام قلبی، نتایج ECG، خوانش فشار خون، و اعلان‌های ضربان قلب پایین/بالا/نامنظم را خواهید دید.