تاریخ انتشار اپل واچ 8: انتظار چه چیزی

[ad_1]

تاریخ انتشار اپل واچ سری 8 به سرعت نزدیک می شود و امسال می توانیم شاهد یک نسخه مقاوم جدید “Pro” با صفحه نمایش بزرگتر باشیم که به خط تولید می پیوندد و ویژگی های سلامتی جدید را به همراه دارد. اپل واچ سری 8 احتمالا تا چند هفته دیگر برای پیش خرید در دسترس خواهد بود. برای اطلاع از مواردی که در تاریخ انتشار، ویژگی‌های جدید و موارد دیگر انتظار دارید، به زیر سر بزنید.

اپل واچ در طول سال ها عرضه می شود

جدا از اپل واچ اصلی که در آوریل 2015 وارد شد، اپل در ماه سپتامبر از تمامی به روز رسانی های سخت افزاری برای پوشیدنی های خود رونمایی کرد. اپل به طور سنتی مدل های جدید اپل واچ را با رویداد پاییز آیفون معرفی می کند. یک استثنا در این مورد سال 2020 بود که اپل واچ 6 و SE در ماه سپتامبر و آیفون 12 در ماه اکتبر معرفی شدند.

  • اپل واچ سری 7: اعلام شد 14 سپتامبر 2021در 15 اکتبر 2021 راه اندازی شد
  • اپل واچ سری 6 و SE: اعلام شد 15 سپتامبر 2020
  • اپل واچ سری 5: اعلام شد 10 سپتامبر 2019
  • اپل واچ سری 4: اعلام شد 12 سپتامبر 2018
  • اپل واچ سری 3: اعلام شد 12 سپتامبر 2017
  • اپل واچ سری 1 و 2: اعلام شد 7 سپتامبر 2016
  • اپل واچ اصلی: راه اندازی شد 10 آوریل 2015

تاریخ عرضه اپل واچ سری 8

اپل سنت دیرینه ای دارد که رویدادهای آیفون و اپل واچ خود را در اولین یا دومین سه شنبه ماه سپتامبر برگزار می کند.

اما با نزدیک شدن به روز کارگر در روز دوشنبه 5 سپتامبر امسال، تاریخ انتشار اپل واچ سری 8 بسیار محتمل است. 13 سپتامبر – یعنی اگر تاخیر غیر منتظره ای وجود نداشته باشد.

تاریخ عرضه اپل واچ سری 8

در حالی که اپل می تواند اپل واچ سری 8 را در کنار آیفون 14 در 13 سپتامبر معرفی کند، هنوز مشخص نیست که اپل با چه سرعتی پیش فروش این دستگاه های پوشیدنی را باز می کند.

با اپل واچ سری 7، پیش‌سفارش‌ها حدود یک ماه پس از معرفی محصول رسید، اما با سری 6، سفارش‌ها بلافاصله در دسترس بودند. باید منتظر بمانیم و ببینیم با عرضه اپل واچ سری 8 چه اتفاقی می افتد.

آنچه در مورد اپل واچ سری 8 می دانیم

البته اپل واچ سری 8 با جدیدترین نرم افزار اپل یعنی watchOS 9 عرضه می شود. این ویژگی هایی مانند صفحه های ساعت جدید و به روز شده، معیارهای اجرای کاملاً جدید در برنامه Workout و ردیابی خواب بهتر را به همراه دارد.

اما تعدادی ارتقاء سخت افزاری مخصوص سری 8 وجود دارد که ممکن است شاهد آنها باشیم. اول، اپل واچ سری 8 می‌تواند با بزرگترین صفحه‌نمایش تا به حال وارد شود و ویژگی‌های اضافی ممکن است شامل توانایی خواندن دمای بدن باشد.

“Apple Watch Pro” مقاوم

به نظر می رسد که یک مدل مقاوم اپل واچ پرو در پاییز امسال عرضه می شود و صفحه نمایش بزرگتر و ساخت بادوام تر از ویژگی های منحصر به فرد خواهد بود. گزارشی از بلومبرگ شنیده‌ایم که اپل در حال بررسی این موضوع است و مینگ چی کو، تحلیلگر معتبر اپل پیش‌بینی کرد که می‌توانیم شاهد عرضه سه مدل اپل واچ در پاییز امسال باشیم، از جمله نسخه Pro مقاوم.

حتی جزئیات بیشتری در اواخر جولای توسط مارک گورمن از بلومبرگ منتشر شد. تمام جزئیات را در راهنمای جامع ما بیابید:

خلاصه تاریخ انتشار اپل واچ سری 8

اپل واچ سری 8 با امکان دریافت بزرگترین صفحه نمایش، ویژگی های جدید سلامت، همه چیزهایی که با watchOS 9 ارائه می شود و پتانسیل برای اولین پوشیدنی مقاوم اپل، به یک ارتقا بزرگ تبدیل می شود.

چه چیزی در مورد اپل واچ سری 8 شما را بیشتر هیجان زده می کند؟ نظر خود را در نظرات به اشتراک بگذارید!

و اگر کنجکاو هستید که اپل واچ سری 7 چگونه با سایر محصولات مقایسه می شود، مقایسه ما را بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

https://www.youtube.com/watch?v=-3HDAnDUmk

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی