تاریخ انتشار بازی انحصاری Apple Arcade ‘Fantasian’ Sets قسمت 2

[ad_1]

در ماه مارس، جامعه بازی‌ها درباره آخرین بازی خالق Final Fantasy، “Fantasian” هیجان زده شدند، داستانی انحصاری که به Apple Arcade می‌آید. در ماه آوریل عرضه شد و حالا هیرونوبو ساکاگوچی اعلام کرده که قسمت دوم آن آماده انتشار است.

مطابق با لبهFantasian با آخرین قسمت از این داستان طولانی به زودی به پایان واقعی خود می رسد و از جمعه 13 آگوست اکران می شود.

Mistwalker توسعه دهنده می گوید که نیمه دوم “Fantasian” “بین 40 تا 60 ساعت تجربه برای بازیکنان خواهد داشت.” همچنین دارای 50 دیدگاه جدید برای کاوش در صنایع دستی و همچنین 34 آهنگ جدید از Nobuo Uematsu خواهد بود.

یکی از چیزهایی که هیجان زیادی در مورد این RPG ایجاد کرده است این است که در پس زمینه ای از بیش از 150 دیورامای دست ساز که محیط های فیزیکی و شخصیت های سه بعدی را با هم ترکیب می کنند، اتفاق می افتد.

ساکاگوچی در بیانیه ای گفت:

انتشار Fantasian Part 2 نشان دهنده تکمیل حماسه است. به‌طور غیرمنتظره‌ای، تقریباً دو برابر حجم قسمت 1 بود و بیشتر به جستجو گرایش داشت و به بازیکنان این امکان را می‌داد که در دنیا با سرعت خودشان پیشرفت کنند. برخوردهای رئیس حتی منحصر به فردتر از قبل است. از طرف همه اعضای تیم توسعه، صنعتگران دیوراما، و استعدادهای موسیقی، از جمله Uematsu-san، فکر می‌کنم با خیال راحت می‌توانیم بگوییم که چیزی روی میز باقی نگذاشته‌ایم. ما با دقت تجربه حفظ “گرمای” دیوراما را با توجه دقیق به جزئیات مجسمه سازی کرده ایم. من همه را تشویق می کنم که این انرژی اسرارآمیز “احساسی” را که در قلب Fantasian قرار دارد، تجربه کنند.

هر یک از دیوراماها توسط استادان صنعت جلوه های ویژه ژاپنی “Tokusatsu” طراحی شده است. برای ساخت مجموعه های مینیاتوری واقعی فانتزی، بازی از کهنه سربازانی استفاده می کند که روی پروژه هایی مانند فیلم های گودزیلا، حمله به تایتان و اولترامن کار کرده اند.

این بازی که قسمت اول آن را چند ماه پیش عرضه کرد، بخشی از تجربه فرنچایز Final Fantasy مانند مکانیک “Dimension Battle” را به ارمغان می آورد که به بازیکنان اجازه می دهد تا دشمنانی را که قبلاً با آنها روبرو شده بودند به یک سیاه چال بفرستند. بعد جداگانه برای ساده کردن مبارزه و کاوش بدون وقفه را به حداکثر برسانید. مکان ها

آپدیت بزرگ Fantasian به همراه یک بازی جدید دیگر به نام Wurdweb در Apple Arcade عرضه خواهد شد. درباره 200 بازی Apple Arcade موجود در اینجا اطلاعات بیشتری کسب کنید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش اپل آرکید 9to5mac فارسی