تامین کننده اپل فاکسکان نسبت به کاهش تقاضا و عرضه هشدار داد

این شرکت تایوانی، بزرگترین سازنده الکترونیک قراردادی جهان، مانند سایر سازندگان جهانی با کمبود شدید تراشه دست و پنجه نرم می کند، که به تولید گوشی های هوشمند، از جمله برای بزرگترین مشتری اپل، آسیب رسانده است. […]

این پیش‌بینی‌ها ضرورت کاهش وابستگی فاکس‌کان به گوشی‌های هوشمند و لوازم الکترونیکی مصرفی را که بیش از نیمی از کل درآمد آن را تشکیل می‌دهند، تقویت می‌کند و در حوزه‌هایی مانند تولید خودروهای الکتریکی (EV) که آن را 34 میلیارد دلار می‌داند، تنوع ایجاد می‌کند. کسب و کار. 2025.

عکس: Trac Seen/پاشیدن

اپل قبلاً هشدار داده است که یک سری مشکلات ممکن است تا 8 میلیارد دلار برای این شرکت در این سه ماهه ضرر داشته باشد. با این حال، بزرگترین نگرانی تاثیر بر عرضه و تقاضا برای آیفون 14 خواهد بود. در حالی که بسیاری از عوامل کاملاً خارج از کنترل اپل هستند، اتکای گسترده آن به چین یک مشکل ساختاری بسیار طولانی‌مدت برای این شرکت است – و ما هم سالهاست هشدار داده است

رویترز گزارش ها.

لیو گفت: «آنها چالش های عرضه و تقاضای زیادی را به همراه دارند. […]

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

بر اساس گزارش جدید وال استریت ژورنال، دولت عربستان سعودی در حال بررسی پیشنهادی از سوی فاکسکان برای «تأسیسات چند منظوره است که می‌تواند ریزتراشه‌ها، قطعات خودروهای الکتریکی و سایر لوازم الکترونیکی مانند نمایشگرها را تولید کند».

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی امروز، تامین کننده اصلی اپل، فاکسکان، هشدار داد که درآمدها ممکن است در این سه ماهه به دلیل کاهش تقاضا و مشکلات فزاینده زنجیره تامین کاهش یابد.

این گزارش توضیح می دهد که فاکسکان، که قبلاً به عنوان صنعت دقیق Hon Hai شناخته می شد، به دنبال تنوع بخشیدن به حضور تولیدی خود به دلیل “تنش های فزاینده بین چین و ایالات متحده که آن را در موقعیت بالقوه آسیب پذیر قرار می دهد” است. گفته می شود علاوه بر کارخانه ای در عربستان سعودی، فاکسکان نیز در حال مذاکره با امارات متحده عربی در رابطه با همین پروژه است.

فاکسکان خودش تولیداتش را متنوع کرده است، از جمله پروژه اخیر کارخانه ای به ارزش 9 میلیارد دلار در عربستان سعودی.

ناآرامی در چین به دلیل شدت اقدامات قرنطینه در حال افزایش است. هفته گذشته، صدها کارگر مک بوک پرو موانع COVID-19 را که قرار بود آنها را در یک کارخانه چینی نگه دارند، نقض کردند.

رئیس این شرکت گفت که ابهامات زیادی در بازار وجود دارد و فاکسکان به دنبال تنوع بیشتر برای کاهش اتکای خود به مونتاژ گوشی های هوشمند است.

فاکسکان هشدار داده است که درآمد سه ماهه جاری از تجارت الکترونیک خود، از جمله گوشی های هوشمند، ممکن است با کاهش رشد در بحبوحه افزایش تورم، کاهش تقاضا و تشدید مشکلات زنجیره ای کاهش یابد که بخشی از آن به دلیل انسداد در چین است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


لیو یانگ وی، رئیس Foxconn، رئیس شرکت فاکسکان، لیو یانگ وی، با اشاره به همه‌گیری، خطرات ژئوپلیتیکی و تورم در سال جاری، گفت: «در حال حاضر ابهام‌های زیادی در بازار وجود دارد.

ما همیشه دریافته‌ایم که اپل نمی‌تواند یک شبه عمل کند، و این شرکت در طول سال‌ها در تنوع بخشیدن به فرآیندهای تولید و مونتاژ خود پیشرفت کرده است، اما سرعت آن فوق‌العاده بوده است. اکنون پنج سال از زمانی که حتی مفسران خارجی نتوانستند نوشته های روی دیوار و شرکت کوپرتینویی را ببینند می گذرد هنوز به نظر می رسد تمایلی به اقدام قاطع ندارد.

اپل با درخواست از فاکسکان برای استخدام کارگران مونتاژ آیفون 14 زودتر از حد معمول، سعی کرده بود جلوی قفل شدن بیشتر COVID-19 را بگیرد، اما با مسدود شدن «آیفون سیتی» این طرح تقریباً بلافاصله لغو می شد.