تامین کننده اپل Luxshare توسط مقامات تایوان به سرقت اسرار متهم شد

در حال حاضر، این شرکت چینی در حال حاضر در حال ساخت قطعات برای آیفون 13 است و آماده کمک به آیفون 14 است. علاوه بر این، به زودی می تواند اپل واچ بسازد و در عین حال در تولید خودروهای برقی برای شایعه شده Apple Car نیز سرمایه گذاری کند.

در بازگشت به گزارش رویترز، Catcher که قاب‌های آیفون و آی‌پد تولید می‌کند، گفت: «به اجرای و بهینه‌سازی حفاظت از اسرار تجاری و حقوق مالکیت معنوی ادامه می‌دهد و همه مواردی را که حقوق و منافع او را نقض می‌کند، بررسی خواهد کرد».

پس از یک سال و نیم تحقیق، دادستان‌های تایوانی دریافتند که Luxshare چینی رقیب تایوانی Catcher Technology را هدف قرار داده است تا به سرعت وارد خط تولید اپل شود تا سفارش‌ها را به دست آورد.

در حالی که نه Luxshare و نه Apple در مورد این داستان اظهار نظر نکردند، چند سال پیش، 9to5Mac گزارش داد که اپل شرکت چینی را تشویق می کند تا تجارت خود را گسترش دهد و به قلمرو فاکسکان تجاوز کند. در آن زمان، Luxshare تنها مسئول تولید AirPods بود.

دادستان تایپه 14 نفر را در ارتباط با این پرونده به دلیل نقض اعتماد و سوء استفاده از اسرار تجاری برای استفاده در خارج از کشور متهم کرده است.

همانطور که اشاره شد 9to5Macبه گفته بنجامین مایو، اپل خواهان تنوع بخشی به تامین کنندگان است زیرا دسترسی به قطعات با کیفیت بالاتر و قیمت های بهتر را فراهم می کند. وی خاطرنشان کرد:

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


در بیانیه آمده است که Luxshare این کار را انجام می دهد تا بتواند به سرعت کارخانه بسازد و قاب های انبوه برای آیفون، آی پد و سایر محصولات تولید کند.

در برخی موارد، اپل حتی پول خود را در تلاش برای تامین امنیت تامین کنندگان قطعات متعدد سرمایه گذاری کرده است. در سال 2018، اپل مالکیت حافظه توشیبا را برای حفظ رقابت در بازارهای NAND خریداری کرد. همچنین صدها میلیون دلار در ژاپن دیسپلی سرمایه‌گذاری کرده است تا به سازنده نمایشگر کمک کند تا بقای خود را حفظ کند و تولید خود را افزایش دهد تا تسلط سامسونگ دیسپلی را در صفحه‌نمایش‌های OLED محدود کند.

دادستان ها در بیانیه ای اعلام کردند که Luxshare تیم تحقیق و توسعه Catcher مستقر در چین را با وعده دستمزدهای بالا “فریب” داد و اسرار تجاری را از شرکت تایوانی به سرقت برد که باعث خسارات سنگین آنها شد.

دادستان ها گفتند: “این وزارتخانه تمام تلاش خود را برای بررسی چنین مواردی به منظور حفظ توسعه سالم بنگاه های کشورمان و تضمین رقابت پذیری صنایع داخلی به کار خواهد گرفت.”

تامین کننده اپل Luxshare که مسئول ساخت ایرپاد و قطعات آیفون، آی پد و مک است، توسط دادستان تایوانی به سرقت اسرار تجاری از یک تامین کننده محلی و شکار غیرقانونی کار نیروی کار خود برای دریافت سفارش از اپل متهم شده است. دادستان 14 نفر را متهم کرده است.

همانطور که توسط رویترزتایوان می‌خواهد به آنچه که «فعالیت‌های غیرقانونی و غیرقانونی شرکت‌های چینی برای ربودن دانش و استعدادهای غیرقانونی در آنچه که دولت تایپه آن را تهدیدی برای قدرت تکنولوژیکی جزیره می‌داند» پایان دهد.