تبلیغاتی اپل کارت 5% وجه نقد روزانه را برای خریدهای مواد غذایی ارائه می دهد

شانس را دنبال کنید: توییتر، اینستاگرامو ماستودون

اپل افزایش می دهد پاداش کارت اپل با یک تبلیغ جدید برای کاربران منتخب که 5٪ پول نقد را در فروشگاه های مواد غذایی ارائه می دهد. این پیشنهاد اکنون تا پایان ماه می اجرا می شود و پس از راه اندازی حساب پس انداز کارت اپل ارائه می شود اوایل این ماه.

کاربران واجد شرایط اپل کارت، 5% بازگشت نقدی روزانه با خرید فروشگاه مواد غذایی، تا سقف 2000 دلار در هنگام پرداخت با Apple Pay، دریافت خواهند کرد. همچنین می توانید از شماره اپل کارت خود به صورت آنلاین یا کارت تیتانیوم خود در فروشگاه استفاده کنید تا 5% وجه نقد روزانه تا سقف 1000 دلار خرید دریافت کنید.

اپل امروز این تبلیغ را در ایمیلی برای کاربران منتخب اپل کارت اعلام کرد. به نظر نمی رسد که این یک تبلیغ برای همه کاربران اپل کارت باشد. در عوض، اپل می گوید این پیشنهاد برای کاربران اپل کارت که مستقیماً ایمیل امروز را دریافت کرده اند، در دسترس است.

پیشنهاد جدید 5% روزانه نقدی از امروز تا 31 می در دسترس کاربران واجد شرایط اپل کارت است.

حداکثر پول نقد روزانه ای که می توانید از این پیشنهاد به دست آورید 50 دلار است. در اینجا جزئیات اپل در مورد اینکه کدام فروشگاه ها واجد شرایط هستند و برای تبلیغات واجد شرایط نیستند آمده است:

  • خریدهای مواد غذایی واجد شرایط شامل مواردی است که در سوپرمارکت ها، Instacart، Whole Foods از طریق آمازون و کلوپ های انبار انجام می شود.
  • خریدهایی که برای این پیشنهاد واجد شرایط نیستند، خریدهایی هستند که در Costco (در فروشگاه)، تارگت (آنلاین)، والمارت (آنلاین)، فروشگاه های رفاه، بازارهای مواد غذایی خاص، خدمات تحویل مواد غذایی (به استثنای Instacart که واجد شرایط است) و کیت غذا انجام شده است. خدمات حمل ونقل
FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی اپل همچنین در اوایل ماه جاری حساب پس انداز اپل کارت را با نرخ بهره 4.15 درصد راه اندازی کرد. همچنین می توانید به صورت خودکار نقدینگی روزانه خود را به این حساب واریز کنید.

Apple Card Daily Cash در پایان هر روز صادر می شود و مستقیماً از طریق کارت Apple Cash شما در برنامه Wallet در آیفون شما ظاهر می شود. سپس می توانید آن پول را به بانک خود منتقل کنید، آن را روی موجودی Apple Card خود اعمال کنید، آن را با Apple Pay خرج کنید، یا از آن برای تامین مالی تراکنش های Apple Cash با دوستان و خانواده استفاده کنید.