تبلیغات اپل کارت 6% بازگشت نقدی از نایک ارائه می دهد

اپل و نایک برای یک انحصاری با هم متحد می شوند تبلیغاتی اپل کارت که از امروز آغاز و در مهرماه به پایان می رسد. دارندگان Apple Card هنگام خرید از فروشگاه‌های نایک، به‌صورت آنلاین و در برنامه‌ها، می‌توانند با استفاده از Apple Pay، 6% پول نقد دریافت کنند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.




[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی Apple Card به طور کلی 1٪ بازگشت نقدی برای همه خریدها، 2٪ در تمام خریدهای Apple Pay و 3٪ برای خریدهای انجام شده با خود اپل ارائه می دهد. با این حال، این شرکت معاملات ویژه ای با خرده فروشان منتخب انجام داده است تا به خریداران 3 درصد پس پرداخت نقدی ارائه دهد. این بازرگانان عبارتند از نایک، نان پانرا، والگرین، تی موبایل، اکسون، اوبر و سخت افزار آس.

چه چیزی بهتر از یک جفت کفش ورزشی نایک جدید؟ یک جفت جدید و 6% بازگشت نقدی روزانه. جدیدترین کفش‌ها، پوشاک و وسایل ورزشی را تا 15 اکتبر خریداری کنید و با استفاده از Apple Card با Apple Pay در فروشگاه، در برنامه Nike و در Nike.com، دو برابر پول نقد روزانه خود را در Nike پس بگیرید. بدون نیاز به ثبت نام خیلی ساده است.

این تبلیغ، پیشنهاد روزانه نقدی نایک را از 3٪ به 6٪ برای مدت محدود دو برابر می کند. Apple Card Daily Cash در پایان هر روز صادر می شود و مستقیماً از طریق کارت Apple Cash شما در برنامه Wallet در آیفون شما ظاهر می شود. سپس می توانید آن پول را به بانک خود منتقل کنید، آن را روی موجودی Apple Card خود اعمال کنید، آن را با Apple Pay خرج کنید، یا از آن برای تامین مالی تراکنش های Apple Cash با دوستان و خانواده استفاده کنید.

اپل روز پنجشنبه در ایمیلی به کاربران اپل کارت این تبلیغ را اعلام کرد. این پیشنهاد از امروز تا 15 اکتبر موجود است. اپل می گوید:

ممنون دیوید!