تبلیغات کارت اپل جدید 75 دلار پاداش نقدی روزانه برای ارجاعات جدید ارائه می دهد

اپل یک تبلیغ پرسود اپل کارت را برای کاربران جدید بازمی گرداند. این شرکت امروز اعلام کرد که کاربران جدید اپل کارت که توسط کاربران فعلی معرفی می شوند، می توانند پس از اولین خرید خود، 75 دلار جایزه دریافت کنند. این جایزه به صورت نقدی روزانه است…

به نظر می رسد شما یک دعوت نامه اختصاصی Apple Card از یک دوست دریافت کرده اید. تبریک می گویم!

اپل کارت به شما پول نقد روزانه نامحدودی را بابت هر چیزی که می‌خرید پس می‌دهد. و شاید بهتر از همه، اپل کارت هیچ هزینه ای ندارد.

ایمیل شامل یک لینک به وب سایت اپل جایی که مشتری جدید می تواند درخواست دهد. قابل ذکر است، با این حال، شخصی که توصیه می کند هیچ نوع پاداشی دریافت نمی کند. این سیاست بسیار متفاوت از برنامه های ارجاع ارائه شده توسط سایر شرکت های کارت است. مثلا امریکن اکسپرس یک برنامه ارجاع ارائه می دهد که سودمند است هم مشتری جدید و هم شخصی که ارجاع می دهد.

سلام، شما احتمالاً قبلاً این را می دانید، اما ما دوست داریم شما را به عنوان یک مشتری Apple Card داشته باشیم. در حال حاضر، برای مدت زمان بسیار محدود، می توانید به دوستان خود کمک کنید تا 75 دلار به صورت نقدی روزانه کسب کنند. اگر به یکی از دوستان Apple Card مراجعه کنید و آنها قبل از 10 مه یک Apple Card جدید باز کنند، اگر اولین خرید خود را ظرف 30 روز انجام دهند، 75 دلار به صورت نقدی روزانه به آنها می دهیم. زیرا هیچ هدیه ای بهتر از وصل کردن یک دوست با روزانه نقدی وجود ندارد.

این پیشنهاد جدید معرفی اپل کارت از امروز، سه شنبه، 26 آوریل تا 10 می در دسترس است. می توانید در مورد آن بیشتر بدانید وب سایت اپل.

در کمتر از یک دقیقه درخواست دهید و محدودیت اعتبار و نرخ بهره خود را مشاهده کنید، بدون اینکه بر امتیاز اعتباری شما تأثیر بگذارد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


و در حال حاضر، برای مدت زمان بسیار محدود، هنگامی که با استفاده از لینک زیر درخواست می‌دهید و قبل از 10 می یک کارت اپل جدید را باز می‌کنید، زمانی که اولین خرید خود را ظرف 30 روز انجام دهید، 75 دلار به صورت نقدی روزانه به شما می‌دهیم.

[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اپل می گوید:

این شرکت در ایمیلی به کاربران فعلی Apple Card توضیح داد: