تحقیقات ضد تراست در مورد بازی های ابری اپل و مرورگرهای موبایل

در تابستان 2021، دولت پیشنهاد داد که به AMC قدرت قانونی برای اعمال جریمه ها و سایر اقدامات به طور مستقیم، بدون نیاز به تصویب مجلس، بدهد. (از نظر فنی، قرار بود اختیارات به واحد بازارهای دیجیتال (DMU) داده شود – اما این بخشی از CMA است.)

عکس: Pandhuya Niking/Unsplash

سازمان رقابت و بازار (CMA) قبلاً این دو موضوع را بررسی کرده بود و اپل و گوگل را به خاطر رفتارهای ضدرقابتی مجرم شناخته بودند، اما می‌گوید که مردم خواهان تحقیقات «کامل‌تر» هستند.

زمینه

سیب [also] جایگزین های مرورگر خود را در دستگاه های تلفن همراه خود ممنوع می کند. محدودیت اپل CMA نگران است که این امر پتانسیل مرورگرهای رقیب را برای متمایز کردن خود از سافاری (مثلاً در ویژگی هایی مانند سرعت و عملکرد) به شدت محدود می کند و انگیزه های اپل را برای سرمایه گذاری در موتور مرورگر خود محدود می کند.

بازی ابری اپل و WebKit دوباره در دست بررسی است

یکی از محدودیت های اپلیکیشن های بازی اپ استور ممنوعیت اپلیکیشن های بازی ابری است. این بدان معناست که یک توسعه‌دهنده نمی‌تواند برنامه‌ای را ارائه دهد که دسترسی به چندین بازی را که از طریق سرورهای ابری انجام می‌شود، فراهم کند. پیشنهاد می‌شود که هدف شرکت در اینجا محافظت از سهم خود از درآمد هر بازی و جلوگیری از رقابت از سرویس بازی اشتراکی Apple Arcade خود است.

اپل از ظهور سرویس‌های بازی ابری در اپ استور خود جلوگیری کرده است. مانند برنامه های کاربردی وب، خدمات بازی های ابری یک نوآوری در توسعه هستند و دسترسی موبایلی به بازی های با کیفیت بالا را فراهم می کنند که می توانند به جای دانلود جداگانه، پخش جریانی شوند.

توسعه‌دهندگان وب شکایت کرده‌اند که محدودیت‌های اپل، همراه با سرمایه‌گذاری ناکافی در فناوری مرورگر آن، منجر به هزینه‌های اضافی و ناامیدی می‌شود، زیرا آنها با اشکالات و مشکلات در هنگام ساخت صفحات وب مقابله می‌کنند و چاره‌ای جز ایجاد برنامه‌های تلفن همراه سفارشی در یک وب‌سایت ندارند. ممکن است کافی باشد

مشخص نیست که یک تحقیق دوم چه چیزی به یافته های موجود اضافه می کند. برای نظر با AMC تماس گرفته‌ایم و با هر پاسخی به‌روزرسانی می‌کنیم.

ما هنوز نمی دانیم که آیا CMA دندان خواهد داشت یا خیر

با جلوگیری از توسعه این بخش، اپل در معرض خطر محروم کردن کاربران تلفن همراه از تمام مزایای بازی های ابری قرار دارد. […]

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

سیاست‌های بازی‌های ابری اپل و مرورگرهای تلفن همراه، پس از مشورت عمومی در مورد این مسائل، دوباره در بریتانیا تحت بررسی هستند.

علاوه بر این، در حالی که اپل به هر توسعه‌دهنده‌ای اجازه می‌دهد مرورگر وب خود را ایجاد کند و آن را از طریق اپ استور ارائه دهد، شرکت کوپرتینویی فقط مرورگرهایی را تأیید می‌کند که از موتور رندر WebKit خود استفاده می‌کنند. به عنوان مثال، این امر باعث می‌شود که توسعه‌دهنده نتواند یک برنامه مرورگر سریع‌تر از Safari بسازد – و اپل همچنین دسترسی به برخی از ویژگی‌های Safari مانند ادغام Apple Pay را مسدود می‌کند.

CMA می گوید که امروز دومین تحقیق “جامع تر” را آغاز می کند. در حالی که این درخواست به عنوان یک نظر عمومی برچسب گذاری شده بود، اکثر پاسخ ها، بطور قابل پیش بینی، از سوی توسعه دهندگان بود.

این که دولت پس از آن طرح را کنار گذاشت، لزوماً به این معنی نیست که این اتفاق نخواهد افتاد – ممکن است این ابتکار در تاریخ بعدی احیا شود. این امر به ویژه در صورت پیروزی یک دولت کارگر در انتخابات عمومی بعدی محتمل به نظر می رسد، اما ممکن است این اتفاق تا سال 2025 رخ ندهد.

[ad_2]

Source link

بخش اپل آرکید 9to5mac فارسی

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


پاسخ به این مشاوره که امروز منتشر شد، حمایت قابل توجهی از تحقیقات بیشتر در مورد چگونگی تسلط اپل و گوگل بر بازار مرورگرهای تلفن همراه و اینکه چگونه اپل بازی های ابری را از طریق اپ استور خود محدود می کند، نشان می دهد. بسیاری از آنها از فروشندگان مرورگر، توسعه دهندگان وب و ارائه دهندگان خدمات بازی های ابری هستند که می گویند وضعیت موجود به کسب و کار آنها لطمه می زند، نوآوری را خفه می کند و هزینه های غیرضروری را اضافه می کند.

در حال حاضر، CMA فقط می‌تواند یافته‌های خود را به دولت گزارش کند و تصمیم‌گیری در مورد اینکه در صورت وجود چه اقدامی انجام شود، به عهده مجلس است.

با این حال، این طرح در اوایل سال جاری لغو شد.

اپلیکیشن‌های بازی منبع اصلی درآمد اپل هستند و بازی‌های ابری می‌تواند تهدیدی واقعی برای موقعیت قدرتمند اپل در توزیع اپلیکیشن‌ها باشد.

سازمان ضد انحصار بریتانیا، CMA، قبلاً تحقیقاتی یک ساله در مورد این مسائل ضد انحصار انجام داده بود و به این نتیجه رسیده بود که این دو شرکت “در این بازارها خفه می کنند”.