تحلیلگران: اپل به کاهش سفارشات آیفون ادامه می دهد، خدمات اکنون یک «متمایز کلیدی» است

[ad_1]

طبق گزارش ها، با اختلالات زنجیره تامین و جنگ در اوکراین، اپل سفارشات آیفون را برای سال 2022 کاهش داده است و در آینده نزدیک یک کاهش دیگر نیز خواهد داشت. با این حال، خدمات در حال تبدیل شدن به یک “متمایز کننده کلیدی” برای درآمد اپل هستند.

به دنبال آلفا برخی از تحلیل ها را در مورد اهمیت سفارشات و خدمات آیفون برجسته می کند. جان دونوان، تحلیلگر Loop Capital در یادداشتی تحقیقاتی گفت که عرضه آیفون با 9 میلیون کاهش دیگر به 254 میلیون رسیده است. او همچنین نسبت به کاهش بیشتر “در آینده نه چندان دور” محتاط است.

دانوان فکر می کند که اپل سفارشات تولید آیفون خود را بین 245 تا 250 میلیون کاهش خواهد داد. او می‌گوید سفارشات آیفون SE 20 میلیون کاهش یافته است. مینگ چی کو، تحلیلگر نیز اخیرا پیش بینی خود را در مورد آن تصحیح کرده است ارسال کم ورودی آیفون از 25 تا 30 میلیون تا 15 تا 20 میلیون.

دونووان در یادداشتی خطاب به مشتریان نوشت: «با استناد به عوامل متعددی مانند جنگ اوکراین و روسیه، اختلالات زنجیره تامین و دیگر دلایل معمول، با بررسی عمیق‌تر، اطلاعات بیشتری را کشف می‌کنیم.

این تحلیلگر همچنین در مورد نتایج “تاسف بار” آیفون های کوچک اظهار نظر می کند و می گوید که اپل متوجه شده است که آنها “جذابیت محدود” دارند.

دانوان توضیح داد: «با وجود این، این کمبود تقاضا به وضوح برای AAPL تعجب آور است و چرخش به سمت آیفون 13 های بیشتری در حال انجام است. آیفون 13.

در حالی که ممکن است سفارشات آیفون در سال 2022 کمی با مشکل مواجه شود، دیوید وگت از شرکت سرمایه گذاری UBS فکر می کند خدماتی مانند Apple Music، Apple TV+ و iCloud به طور فزاینده ای به یک “متمایز کننده کلیدی” تبدیل می شوند.

مطابق با به دنبال آلفابیش از 4000 کاربر آیفون از چهار منطقه جغرافیایی مختلف را مورد بررسی قرار داد و دریافت که ارتقاء و حفظ آن در ایالات متحده همچنان بالاست و سن گوشی آیفون حدود 2.3 سال است.

دیگر یافته‌های کلیدی این نظرسنجی شامل این است که نرخ‌های Music، iCloud، Arcade و Fitness (خارج از چین) بالاتر هستند، در حالی که News “مسطح” است و به نظر می‌رسد Apple TV+ بالا رفته است.

کاربران دستگاه های پیشرفته مانند آیفون 12 و 13 نیز از خدمات اپل درآمد کسب می کنند. پس از «نیروی مرتبط با کووید»، هزینه‌های App Store کمی «تعدیل» شده است و پذیرش Apple Pay همچنان در حال افزایش است.

مهم است که به خاطر داشته باشید که در اوایل آوریل، اپل از لیست تحلیلگر JP Morgan حذف شد، زیرا این شرکت به “نگرانی های مربوط به هزینه های مصرف کننده” اشاره کرد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:



[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی