تحلیلگران می گویند که گزارش درآمد سه ماهه چهارم 2022 AAPL باید خبر خوبی باشد

این سایت خاطرنشان می کند که این انتظار طی یک ماه گذشته یا بیشتر افزایش یافته است و احتمالاً بر اساس چندین گزارش حاکی از فروش قوی آیفون 14 است.

سوالات بزرگ

البته ما پوشش زنده اعداد و نظرات اپل را در روز پنجشنبه برای شما ارائه خواهیم کرد.

همانطور که از سال 2020 چنین بوده است، انتظار نمی رود اپل دستورالعمل های رسمی را برای سه ماهه تعطیلات ارائه دهد، اما وال استریت به دقت به نکاتی که این شرکت ممکن است ارائه دهد گوش دهد.

انتظارات درآمد AAPL Q4 2022

ما معتقد نیستیم که اصول اولیه در برابر پس‌زمینه کلان مصون هستند، اما ترکیبی از چرخه محصول آیفون انعطاف‌پذیر با درآمد به جای حجم، و همچنین حاشیه‌ها برای ارائه نتایج را می‌بینیم. سامیک چاترجی از JPMorgan در یادداشتی در روز دوشنبه نوشت.

لازم به ذکر است که اپل در سه فصل از چهار فصل گذشته از انتظارات وال استریت فراتر رفته است. به دنبال آلفا دلایل دیگری برای خوش بینی پیشنهاد کرد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


اول، شرکت فرانسوی کالاهای لوکس LVMH – که زیرمجموعه‌های آن طیف وسیعی از برندهای لوکس را شامل می‌شود – فروش بسیار بالایی را در سه ماهه گذشته نشان داد که نشان می‌دهد هیچ کاهشی در هزینه‌های محصولات رده بالا وجود ندارد. دوم، حجم جستجو نشان می‌دهد که علاقه به محصولات اپل کاهش نمی‌یابد.

مالی یاهو گزارش ها حاکی از آن است که در میان تحلیلگران وال استریت اتفاق نظر وجود دارد که اپل حدود 6 درصد رشد سالانه خواهد داشت.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

وودرینگ مورگان استنلی در یادداشتی اعلام کرد: «ما معتقدیم ابزارهای پوشیدنی با احتیاط ترین محصول در مجموعه اپل هستند و بنابراین بیشترین میزان عقب نشینی را در هزینه های لوازم الکترونیکی مصرفی مشاهده می کنیم.

یک عامل دیگر این است که آیا مدل‌های جدید مک‌بوک پرو برنامه‌ریزی‌شده در این سه ماهه عرضه می‌شوند یا آینده.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

اپل به محض شروع همه گیری، ارائه مشاوره را متوقف کرد و دلیل آن عدم قطعیت های زیادی بود که نمی توانست پیش بینی های قابل اعتمادی انجام دهد. این موضوع همچنان وجود دارد، اما این شرکت سرنخ هایی را در تماس های قبلی درآمد ارائه کرده است. برای مثال، در ماه جولای، مدیر ارشد مالی اپل، لوکا ماستری، گفت که انتظار رشد سالانه در سه ماهه چهارم مالی را دارد.

نگرانی در مورد مدت مرخصی

انتظار می‌رود که سازنده آیفون، آی‌پد و سایر محصولات در گزارش بعدی خود درآمد سه‌ماهه ۱.۲۶ دلار به ازای هر سهم را منتشر کند که نشان‌دهنده تغییر ۱.۶ درصدی نسبت به سال گذشته است. انتظار می رود درآمد 88.43 میلیارد دلار باشد که 6.1 درصد بیشتر از سه ماهه سال قبل است.

سوال بزرگ دیگر این است که چقدر این شرکت با کمبود مداوم زنجیره تامین کنار می آید. فروش iPad و Mac به همان اندازه که به تقاضا بستگی دارد به در دسترس بودن بستگی دارد.

برخی از تحلیلگران نگران AirPods و اپل واچ به طور خاص هستند، زیرا آنها معمولاً به عنوان هدیه در سه ماهه جاری خریداری می شوند.

بسیاری از سرمایه گذاران به دنبال این هستند که ببینند آیا جدیدترین آیفون های اپل که در پایان سه ماهه به فروش می رسند، در آستانه شروع چرخه رشد هستند یا اینکه شرایط اقتصاد کلان جهانی بالاخره شروع به سنگینی بر بازار کرده است.

دلار بسیار قوی منجر به افزایش قیمت ها در بسیاری از نقاط جهان شده است و نگرانی ها را در مورد تقاضا در سه ماهه تعطیلات افزایش داده است. این بزرگترین سه ماهه سال برای اپل بود که فروش انبوه آیفون های جدید، آی پدهای جدید و خرید هدیه را با هم ترکیب می کرد. هر سرنخی که شرکت ممکن است در مورد انتظارات درآمد سه ماهه تعطیلات خود ارائه دهد، کلید واکنش بازار خواهد بود.

CNBC می‌گوید سوال کلیدی این است که آیا تقاضا برای محدوده امسال به اندازه کافی قوی بوده است تا با توجه به تورم بالا و عدم اطمینان اقتصادی، بر مخارج محتاطانه مصرف‌کننده غلبه کند؟

گزارش درآمد AAPL برای سه ماهه چهارم سال 2022 در روز پنج‌شنبه، زمانی که این شرکت از گزارش‌های مالی جولای تا سپتامبر خود رونمایی می‌کند، ارائه می‌شود. تحلیلگران بر اساس تقاضای زیاد برای آیفون 14 انتظار خبرهای خوبی را دارند.