تحلیلگران پیش بینی می کنند که درآمدهای سه ماهه سوم AAPL در سال 2022 رشد کند.

درآمد اپل اخیراً نبرد بین عرضه و تقاضا بوده است. در سمت عرضه، شرکت کوپرتینویی با انبوهی از اختلالات تولید محصول به دلیل قرنطینه ناشی از COVID مواجه شده است. از سوی دیگر، تقاضا به دلیل ترکیبی از افزایش هزینه‌های فناوری در طول همه‌گیری و نسل جدید مک‌های سیلیکونی اپل افزایش یافته است.

دلار قوی به این معنی است که اپل یا باید قیمت محصولات در کشورهای دیگر را افزایش دهد یا به حاشیه سود خود آسیب برساند.

عکس: آدام نواکوفسکی/Unsplash

اگر درآمد AAPL کمتر از حد انتظار باشد، می تواند به این معنی باشد که معامله گران در مورد بخش فناوری به عنوان یک کل عصبی شده اند و باعث کاهش NASDAQ می شود.

ما از نتایج کسب‌وکار خود در سه ماهه مارس بسیار خرسندیم، زیرا رکورد درآمد خدمات تمام وقت و رکورد درآمد سه ماهه مارس را برای iPhone، Mac و پوشیدنی‌ها، خانه و لوازم جانبی به ثبت رساندیم.

این واقعیت که اپل آشکارا آیفون‌ها را در چین تخفیف داد – اولین مورد برای این شرکت – فقط چند روز قبل از اعلام درآمد خود نشان می‌دهد که ممکن است در تلاش برای تولید اخبار رشد آیفون برای جبران کمبود مشابه در سه ماهه قبل باشد.

با این حال، میانگین در بین 26 تحلیلگر، 82.81 میلیارد دلار است – که نشان دهنده رشد سالانه تنها 1٪ است که اساسا ثابت است.

نمودار فنی اپل نشان می دهد که سهام ممکن است پس از رسیدن به مقاومت فنی در 156.65 دلار سقوط کند. RSI مدتی است که روند کاهشی داشته است و مجموعه‌ای از اوج‌ها و افت‌های پایین‌تر را ایجاد کرده است. این نشان می دهد که حرکت بسیار نزولی است. اگر سهام به زیر سطح حمایت 152 دلار سقوط کند، این امکان وجود دارد که سهام به 139.60 دلار بازگردد.

اپل در هر یک از دوازده سه ماهه گذشته رشد درآمدی داشته است که از سه ماهه دوم سال 2019 شروع شده است.

تحلیلگران، درآمدهای سه ماهه سوم 2022 AAPL رو به افزایش خواهند بود

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


طبق معمول جدید، این شرکت هیچ راهنمایی برای سه ماهه مالی منتشر نکرده است، با توجه به ادامه اختلال در عرضه در حالی که چین به سیاست COVID Zero خود ادامه می دهد.

زمینه

سهام به گونه‌ای معامله می‌شود که گویی همه چیز خوب است و وقتی شرکت نتایج خود را منتشر می‌کند هیچ مشکلی پیش نمی‌آید […]

تقاضا تا کنون غالب بوده است و این شرکت از یک رشته رکورد شکنی برخوردار بوده است. برای مثال، در ماه آوریل، اپل درآمد 97.3 میلیارد دلاری را گزارش کرد که نسبت به سال گذشته 9 درصد افزایش داشته است. مدیر مالی لوکا ماستری گفت که این شرکت تقریباً در هر دسته محصول رکوردهای درآمدی را ثبت کرده است.

یک روز قبل از اینکه شرکت کوپرتینویی نتایج AAPL را برای سه ماهه سوم سال 2022 منتشر کند، تحلیلگران انتظار دارند که شاهد پایان رشد ناشی از همه گیری این شرکت باشیم.

این سایت می‌گوید دلار قوی و از دست دادن فروش روسیه از دیگر عوامل موثر هستند.

مالی یاهو جمع بندی معمول انتظارات تحلیلگران را دارد. دامنه درآمد پیش بینی شده برای سه ماهه سوم مالی بسیار زیاد است و از 79.26 میلیارد دلار در پایین ترین سطح تا 88.41 میلیارد دلار در بالاترین سطح متغیر است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اپل انتظار دارد که اختلالات زنجیره تامین ناشی از کووید و کمبود سیلیکون در سطح صنعت به درآمد 4 تا 8 میلیارد دلاری لطمه بزند که بسیار بیشتر از آن است. در سه ماهه دوم مالی 2022 تجربه شد. همچنین انتظار می‌رود ارز خارجی نامطلوب به میزان 300 درصد به درآمد آسیب برساند. نقاط (bps). فقدان درآمد روسیه 150 واحد بر درآمد تأثیر خواهد گذاشت [1.5%].

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

یک معامله گر شرط می بندد که اپل پس از نتایج، کمتر معامله می کند. در 25 جولای، سود باز برای 29 جولای 140 دلار اختیار فروش تقریباً 16600 قرارداد افزایش یافت. [This] به این معنی است که سهام تا تاریخ انقضا در پایان این هفته زیر 139.55 دلار معامله می شود. با توجه به بازه زمانی کوتاه این معامله، این یک شرط معقول بزرگ است و معامله‌گر حدود 800000 دلار به عنوان حق بیمه پرداخت می‌کند تا شرط نزولی را انجام دهد. […]

به دنبال آلفا اشاره می کند که شخصی در حال شرط بندی بزرگ است که آیا قیمت سهام اپل پس از اعلام درآمد فردا کاهش می یابد یا خیر، و داده های فنی این ادعا را تایید می کند.