تحلیلگر: در اینجا نحوه مقایسه آیفون 16 با آیفون 15 آمده است

شانس را دنبال کنید: فرزند پسر، توییتراینستاگرام و ماستودون.

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.





Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

یکی از چیزهایی که هنگام بررسی گزارش کامل بارکلیز برایم جالب بود: حتی یک مورد از Vision Pro ذکر نشده است. اگرچه انتظار می‌رود که Vision Pro در سال 2024 کمتر از 500000 دستگاه بفروشد، اما همچنان یک محصول حیاتی برای تجارت اپل است – و بدون شک بر عملکرد سهام آن در طول سال تأثیر می‌گذارد.

اپل به وضوح محکوم به فنا است.

به ویژه در مورد آیفون، Barclays می گوید تحقیقات زنجیره تامین آن نشان می دهد اخیراً “تخفیف ها، فروش ضعیف و تغییر ترکیبی به سمت مدل های پایه در مقابل نسخه های Pro plus” گران بوده است. این تحلیلگران فکر نمی کنند آیفون 16 چیزها را تغییر دهد و می نویسند که “تفاوت بسیار کمی در ویژگی ها / عملکردها در مقایسه با آیفون 15” ارائه می دهد.

از 9to5Mac بگیرید

با نزدیک شدن به سال 2024، Barclays یادداشت تحقیقاتی جدیدی منتشر کرده است که انتظارات خود را از اپل نشان می دهد. در این گزارش، تحلیلگران Barclays می گویند که تحقیقات آنها “ضعف در حجم و ترکیب آیفون و همچنین عدم بازگشت مجدد در مک ها، آی پدها و ابزارهای پوشیدنی” را نشان می دهد.

با در نظر گرفتن این موضوع، بارکلیز هدف قیمت سهام اپل را اندکی از 161 دلار به ازای هر سهم به 160 دلار برای هر سهم کاهش می دهد.

نظر شما در مورد نقشه راه اپل برای سال 2024 چیست؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

در اینجا نکات مهم گزارش بارکلیز آمده است:

  1. انتظار ادامه ضعف آیفون تا زمان عرضه آیفون 16 را داشته باشید. کنترل‌های ما روی حجم و ترکیب آیفون 15 منفی باقی می‌ماند و هیچ ویژگی یا ارتقایی که بتواند آیفون 16 را قانع‌کننده‌تر کند، نمی‌بینیم.
  2. من فکر می کنم مک و آیپد باید بیشتر به سطح قبل از کووید برگردند. این دو محصول در مجموع عملاً هیچ رشدی قبل از کووید نشان نمی‌دادند، اما علیرغم اصلاح بقیه صنعت، 20 تا 30 درصد بالاتر از این سطوح باقی می‌مانند.
  3. شاهد کاهش رشد خدمات، با افزایش ریسک‌های نظارتی باشید. ما رشد حدود 10 درصد و حدود 8 درصد در خدمات را در سال مالی 24 و سال مالی 25 مدل می کنیم که بسیار کمتر از تخمین رشد قبلی حدود 20 درصد است. در سال 2024، ما باید اولین تصمیم را در مورد TAC گوگل دریافت کنیم و برخی از تحقیقات فروشگاه برنامه ممکن است تشدید شود.
  4. در بلندمدت، کاهش بازده اکوسیستم. AAPL یک اکوسیستم بسیار قوی باقی مانده است و در دهه گذشته از یک سیستم مبتنی بر مک به یک سیستم مبتنی بر آیفون تبدیل شده است. ما معتقدیم که با محصولات/خدمات جدید تأثیر کمتری بر اکوسیستم وجود دارد که رشد را در چند سال آینده دشوارتر خواهد کرد.