تحلیلگر سیتی با وجود مشکلات تولید آیفون 14 پرو در سه ماهه تعطیلات، رشد AAPL در سال 2023 را مشاهده می کند.

“تحقیق ما نشان نمی‌دهد که نرخ تعویض گوشی‌های هوشمند طولانی‌تر (در مقایسه با سطوح اخیر) و ثابت باقی می‌ماند و در برخی موارد حتی به طور کلی کوتاه‌تر می‌شود. یک آهنگ منظم، “سووا گفت.

آیا نسبت به عملکرد مالی اپل در سال 2023 خوشبین هستید؟ آیا اولین هدفون اپل به سرمایه گذاران کمک می کند؟ نظرات خود را در زیر به اشتراک بگذارید

اپل گفت: «محدودیت‌های COVID-19 موقتاً کارخانه مونتاژ اصلی آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس در ژنگژو چین را تحت تأثیر قرار داده است. این مرکز در حال حاضر با ظرفیت کاهش قابل توجهی کار می کند. همانطور که در طول همه‌گیری COVID-19 انجام داده‌ایم، سلامت و ایمنی کارگران در زنجیره تامین خود را در اولویت قرار داده‌ایم.

در یک یادداشت تحقیقاتی که توسط جیم سووا برای سیتی منتشر شده است، تحلیلگر پیش بینی می کند که تصویر کلی اپل نسبت به سه ماهه فعلی بهتر است. همانطور که توسط بارون ها:

اپل اخیراً اعلام کرده است که تولید آیفون برای فروش در تعطیلات به اندازه تقاضا نخواهد بود. با این حال، جیم سووا، تحلیلگر سیتی، این را مشکلی بلندمدت برای شرکت یا سرمایه گذاران نمی داند.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

اپل ادامه داد که در حالی که تقاضا برای آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس زیاد است، این شرکت انتظار دارد «آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس» کمتر از میزانی باشد که قبلاً برنامه ریزی کرده بود.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. ذیل.


خوش بینی Suva برای سال پیش رو برای اپل، تصمیم آن را برای برگزاری رتبه خرید برای AAPL نشان می دهد. تحلیلگر سیتی هدف قیمتی 12 ماهه را 175 دلار برای هر سهم پیش بینی کرده است. AAPL دیروز با قیمت 135.45 دلار بسته شد.

همچنین انتظار می رود اپل اولین گوشی واقعیت ترکیبی خود را در سال آینده رونمایی و عرضه کند. بازی های واقعیت مجازی اولین دسته جدیدی است که اپل از زمان معرفی اپل واچ در اواخر سال 2014 وارد آن می شود.

اپل در 6 نوامبر بیانیه‌ای منتشر کرد که در آن اقدامات احتیاطی مداوم COVID-19 به عنوان دلیل تولید آیفون کمتر از حد انتظار ذکر شد:

احساسات سرمایه‌گذاران نسبت به سخت‌افزارهای فناوری مصرف‌کننده بسیار سخت‌گیرانه است، به طوری که بسیاری معتقدند رشد شدید آیفون‌ها در دو سال گذشته… باید شاهد کاهش شدید پیش‌رو باشیم، زیرا فشارهای کلان – تورم مخارج مصرف‌کننده را تضعیف می‌کند. ما معتقد نیستیم که این مورد است. او اضافه کرد که در حال حاضر بیش از یک میلیارد کاربر آیفون وجود دارد و او انتظار دارد نه تنها این تعداد افزایش یابد، بلکه این کاربران همچنان گوشی های خود را به مدل های جدیدتر ارتقا دهند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید: