تخفیف های آیفون 14 نشان دهنده تقاضای ضعیف تر از حد انتظار در چین است

جدیدترین آیفون‌های اپل با تخفیف‌های بیش از 100 دلار در چین به فروش می‌رسند، یک افت قیمت غیرمعمول تنها چند ماه پس از عرضه که حاکی از کاهش تقاضا برای دستگاه‌های رده بالای آن است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

با این حال، بلومبرگ گزارش می دهد که اگرچه تقاضا ممکن است مشکلی در سطح جهانی نداشته باشد، به نظر می رسد در بازار دوم سازنده آیفون باشد.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی به گفته ادیسون لی، تحلیلگر Jefferies، این بدان معناست که تخفیف ها از 3-4٪ به 7-9٪ فقط در یک ماه افزایش یافته است که احتمالاً نشانه ای از تقاضای ضعیف است.

تحلیلگران انتظار کاهش درآمد را داشتند، اما مقیاس این ضربه آنها را غافلگیر کرد – اگرچه زمانی که تیم کوک، مدیرعامل تیم کوک به آنها خلاصه ای از اعداد را ارائه داد، به سرمایه گذاران اطمینان داده شد.

یک تحلیلگر تخمین می زند که فروش چهار مدل آیفون 14 در همان زمان حدود 28 درصد کمتر از خط تولید آیفون 13 بوده است.

زمینه

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.


سوم، محیط اقتصادی گسترده تر.

به طور معمول، این تخفیف های عمیق فقط در مدل های قدیمی آیفون ارائه می شود.

کوک همچنین گفت که مشکلات تامین آیفون 14 اکنون حل شده است و تصویری خوش‌بین‌تر برای درآمد سه‌ماهه جاری ارائه می‌کند.

تخفیف آیفون 14 در چین

اپل اخیراً گزارش داد که درآمد سه ماهه تعطیلات نسبت به سال گذشته 5 درصد کاهش یافته است و درآمد آیفون حدود 9 درصد نسبت به سال قبل کاهش یافته است.

اولاً، او گفت که مشکل آیفون تقاضا نیست، بلکه ناتوانی در هماهنگی با آن است.

عکس: تای نگوین/Unsplash

همانطور که در حال حاضر عادی است، اپل راهنمایی خاصی برای سه ماهه جاری ارائه نکرد، اما پیشنهاد کرد که چشم انداز کلی مشابه سه ماهه گذشته است، که نشان می دهد دوباره می توانیم انتظار کاهش سال به سال را داشته باشیم. در درآمد

دو تا از بزرگ‌ترین خرده‌فروش‌های گوشی‌های هوشمند در چین، تخفیف‌هایی را برای آیفون 14 به ارزش بیش از 100 دلار ارائه می‌کنند – سطحی از کاهش قیمت که معمولاً محدود به گوشی‌های قدیمی‌تر است.

دوم، قدرت دلار به این معنی است که حتی اگر دلار ارزش فروش خارج از کشور کاهش یافت، درآمد محلی در واقع افزایش یافت.

JD.com Inc. و شرکت مخابراتی مشترک China Mobile Ltd. از جمله خرده فروشانی هستند که 800 یوان (118 دلار) از سری آیفون 14 پرو را طی 11 روز کاهش داده اند. روزنامه رسمی اوراق بهادار چین پس از بازدید از مراکز فروش در این شهر گزارش داد که خرده فروشان در مرکز الکترونیک جنوبی شنژن نیز شروع به کاهش 700 یوان قیمت گوشی های مشابه کرده اند.