ترول ثبت اختراع Face ID شکایت خود را پس گرفت، اما اپل می خواهد حکم کند

در شکایت اولیه، متهم ادعا کرد که محصولات اپل، مانند چندین نسخه از iPhone و iPad Pro، حق اختراع 564 را نقض کرده اند. […]

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی اپل بدیهی است می‌گوید اپل درخواست قضاوت اعلامی کرده است – به این معنی که حتی اگر شکایت پس گرفته شده است، شرکت کوپرتینویی از دادگاه می‌خواهد به هر حال حقایق را بررسی کند و حکم کند که حق اختراع نقض نشده است. این از درخواست مجدد لی جلوگیری می کند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

ربات جاروبرقی Roborock Q5+


این سایت اشاره می کند که لی شکایت خود را بدون هیچ توضیحی پس گرفت. نکته مهم این است که حذف “بدون پیش داوری” انجام شد، به این معنی که لی می تواند دوباره شکایت کند، در کالیفرنیا یا هر جای دیگری – از جمله حوزه قضایی ترول پسند در شرق تگزاس.

اپل به دنبال پرهیز از پرونده های جدید است

اپل بدیهی است گزارش می دهد که لی شکایتی را علیه اپل به دلیل “ردیابی چشم” تنظیم کرده است.

مطلوب است که روش و سیستمی وجود داشته باشد که اطلاعات تبلیغاتی را به شیوه ای کمتر مداخله گر اما موثر ارائه دهد. از آنجایی که گاهی اوقات یک دستگاه غیرفعال به معنای یک کاربر غیرفعال است، ممکن است ارائه تبلیغات با استفاده از یک دستگاه غیرفعال در یک بازه زمانی استفاده نشده کمتر مزاحم و احتمالاً مؤثرتر باشد. […]

اپل از دادگاه می‌خواهد تا ادعای نقض حق اختراع در آینده را از سوی شخصی که به نظر می‌رسد یک ترول حق ثبت اختراع Face ID باشد، منع کند.

در 5 آوریل 2022، متهم یک شکایت نقض حق اختراع علیه اپل در ناحیه شمالی کالیفرنیا تنظیم کرد. به Chian Chiu Li v. Apple Inc.، Case No. 4:22-cv-2159 (Dkt.1) (از این پس “شکایت اصلی”) (پیوست به عنوان نمایشگاه A).

واضح است که اپل هرگز کاری به این زمخت انجام نخواهد داد، اما این مانع لی نشد که ادعا کند سازنده آیفون حق اختراع او را نقض کرده است.

ثبت اختراع ترول Face ID

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

متهم همچنین ادعا کرد که ویژگی “باز کردن قفل با Face ID” در دستگاه های متهم، تمام محدودیت های ادعای 1 حق ثبت اختراع مورد ادعا و همچنین هر محدودیت ادعای 8 و 14 را نقض می کند.

علاوه بر این، حق ثبت اختراع لی فقط بود ثبت شده در 3 فوریه 2020. اپل اولین آیفون با فیس آیدی را در سال 2017 عرضه کرد و البته این فناوری مدت ها قبل از آن – احتمالا سال ها قبل از آن – توسعه یافته است.

“اپل نگرانی منطقی دارد که متهم شکایت جدیدی را مبنی بر نقض پتنت 564 توسط دستگاه های متهم طرح خواهد کرد. ارتباطات پیش از محاکمه بین اپل و متهم و رد شکایت اصلی توسط متهم بدون اطلاع قبلی و بدون پیش داوری نشان می دهد که این شکایت بسیار زیاد است. احتمالاً متهم دوباره ادعا می کند که حق اختراع 564 را علیه اپل نقض کرده است.

زمان بیکاری می تواند به ویژه برای نمایش محتوای تبلیغاتی به کاربران غیرفعال مفید باشد.

اپل برای جلوگیری از ادامه پرونده نقض حق اختراع، شکایتی را برای “حکم عدم نقض پتنت ایالات متحده 11,016,564 در ناحیه شمالی کالیفرنیا” تنظیم کرد. […]

چیان چیو لی، ساکن کالیفرنیا، ماه گذشته یک حق ثبت اختراع را علیه اپل ثبت کرد، سپس هفته گذشته شکایت را بدون هیچ توضیحی پس گرفت…

ثبت اختراع

وقتی تلفن هوشمند در حالت خواب است، ممکن است صفحه نمایش آن برای صرفه جویی در مصرف برق کم شود. بدون دخالت کاربر، گوشی هوشمند به همین شکل باقی می ماند. در برخی موارد، یک کاربر ممکن است نخواهد با تلفن یدکی سر و کله بزند زیرا ممکن است مشغول انجام کارهای دیگر باشد. در برخی موارد دیگر، زمانی که کاربر مشغول نیست، اگر چیز جالبی وجود نداشته باشد، ممکن است همچنان در بیدار کردن گوشی از حالت خواب تردید داشته باشد. در سناریوی دوم، کاربر ممکن است زمان برای گرفتن یا مشاهده اطلاعات داشته باشد، در حالی که یک گوشی هوشمند ممکن است یک صفحه خالی برای نمایش و انتقال اطلاعات داشته باشد. با این حال، فاقد راه‌ها و انگیزه‌های مناسب برای کاربر برای شروع آن است. در نتیجه، تلفن می تواند بیکار بنشیند، در حالی که کاربر می تواند فقط به یک صفحه تاریک و خالی خیره شود، که هم برای کاربر و هم برای تلفن وقت تلف می کند.

هنگامی که کاربر مشاهده می کند، دستگاه شروع به نمایش موارد محتوا روی صفحه می کند. اقلام محتوا ممکن است شامل تبلیغات باشد […]

اپل همچنین از لی می خواهد که هزینه های قانونی خود را در این پرونده بپردازد.

این به وضوح مزخرف است، زیرا دستگاهی که به کسی که به آن نگاه می کند پاسخ می دهد، تنها چیزی است که Face ID با پتنت لی مشترک است، که هدف کاملاً متفاوتی را دنبال می کند.

توسط لی ثبت اختراع درباره روشی برای تشخیص زمانی است که شخصی به طور فعال از تلفن هوشمند استفاده نمی کند اما به صفحه قفل نگاه می کند و از آن به عنوان یک پیام برای نمایش اطلاعات استفاده می کند. این پتنت می گوید که می تواند شامل مواردی مانند اخبار باشد، اما هدف اصلی نمایش تبلیغات است.

بر این اساس، نیاز به استفاده از زمان بیکاری تلفن های هوشمند و سایر وسایل الکترونیکی برای ارائه اطلاعات به کاربران بیکار وجود دارد. […]