تست شده: SleepPhone راحت ترین هدفون برای استفاده در رختخواب است

با این حال، وقتی آنها را با موسیقی آزمایش کردم، باید بگویم که تحت تأثیر قرار گرفتم. شما باید مطمئن شوید که بلندگوها به درستی قرار گرفته اند، زیرا اگر در مرکز گوش شما قرار نگیرند، صدا خیلی سریع کاهش می یابد – اما زمانی که قرار گرفتند، کیفیت صدا بسیار بهتر از آن چیزی بود که انتظار داشتم. مطمئناً برای گوش دادن معمولی قابل قبول است.

شما باید هدبند با اندازه مناسب تهیه کنید. خیلی تنگ است، و ناراحت کننده خواهد بود. خیلی شل است و می لغزد یا بلندگوها در نوار سرگردان می شوند. من یک 57 هستم و متوجه شدم که رسانه راحت است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

سه دکمه روی ماژول بلوتوث پشتی وجود دارد و از آنجایی که در داخل کلاستر قرار دارند، باید با لمس از آنها استفاده کنید. باید بگویم که کاملا آزاردهنده است، بنابراین من فقط از دکمه مرکزی بزرگتر برای روشن و خاموش کردن آنها استفاده کردم (در هر مورد، نگه دارید و منتظر صدای تایید باشید). من از دو دکمه ولوم استفاده نکردم، بنابراین تنظیم صدا در آیفون یا آیپدم راحت تر بود.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


SleepPhones هدفون هایی هستند که به طور ویژه برای استفاده در رختخواب طراحی شده اند. آنها در اصل برای استفاده توسط کسانی که مشکل به خواب رفتن دارند ساخته شده اند، بنابراین می توانند به صدای سفید، صداهای باران یا موارد مشابه گوش دهند.

SleepPhones دقیقاً شبیه یک عرق گیر است که تقریباً با شکل بیرونی مطابقت دارد. این هدبند که در رنگ‌های مختلف موجود است، پارچه‌ای کشسان است که از ترکیب پلی استر و اسپندکس ساخته شده است. تمامی لوازم الکترونیکی داخل این گروه دولایه قرار دارند.

مدل شارژ بی سیم Effortless نام دارد، اما چیزی جز! من صادقانه توصیه می کنم به جای آن از مدل شارژ سیمی استفاده کنید.

قیمت ها و نتیجه گیری

SleepPhone ها با قیمت 149.95 دلار برای چیزی که احتمالا فقط در رختخواب از آن استفاده می کنید ارزان نیستند. اما اگر شما غالبا دوست دارید در رختخواب به پادکست ها یا ویدیوها گوش دهید، پس احتمالاً قیمت مناسبی برای فاکتور راحتی دارد.

جلوی آن را دور پیشانی یا روی چشم‌هایتان قرار می‌دهید، با ماژول بلوتوث باریک در پشت. به اندازه کافی نازک است و بدنه آن به اندازه کافی نرم است که وقتی سرتان روی بالش است آن را احساس نکنید.

تلفن های خواب بی سیم هزینه 99.95 دلار است، در حالی که الگوی بدون زحمت 149.95 دلار هزینه دارد. هر دو در دو پارچه و رنگ های انتخابی موجود هستند.

تنها شکایتی که دارم شارژ است. اگرچه شارژر بی‌سیم مفید به نظر می‌رسد، یعنی می‌توانید هدفون را بدون جدا کردن ماژول بلوتوث از باند شارژ کنید، اما در عمل بسیار مشکل است. آنها باید بسیار دقیق در یک موقعیت خارج از مرکز ردیف شوند و چراغ نشانگر روی دسته شارژ در سمتی است که کابل وارد می شود. پارچه همچنین روی جنک آویزان است و دیدن چراغ نشانگر را دشوارتر می کند.

هدفون های روی گوش یا روی گوش به شما اجازه نمی دهند به طرفین بچرخید، و هدفون های داخل گوش زمانی که این کار را می کنید ناراحت کننده هستند و در گوش شما فرو می روند. از سوی دیگر، SleepPhone ها به گونه ای طراحی شده اند که سرتان را روی بالش قرار دهید، مهم نیست به کدام سمت بچرخید.

اما علاقه من کاملا متفاوت بود. من معمولا دیرتر از دوست دخترم به خواب می روم، و با اینکه بیشتر قبل از خواب مطالعه می کنم، گاهی دوست دارم پادکست گوش کنم یا ویدیو ببینم…

طیف تا حدودی گیج کننده ای از مدل های مختلف وجود دارد که برخی از آنها هستند فقط مناسب برای به خواب رفتن، زیرا صداهای داخلی دارند و نمی توانند به iPhone یا iPad شما متصل شوند. مدل اصلی (کلاسیک) نیز برای دارندگان آیفون بی فایده است، زیرا دارای کابل با جک 3.5 میلی متری است.

چیز دیگری که خسته کننده است، تنظیم موقعیت بلندگوها در داخل هدبند است، زیرا باید به نوعی آنها را از طریق پارچه قرار دهید، تست کنید و سپس تکرار کنید. در تئوری، شما فقط باید یک بار این کار را انجام دهید، اما اگر مراقب نباشید که چگونه SleepPhone ها را بعد از استفاده از آن کنار بگذارید، می توانند حرکت کنند. برنامه من این است که با احتیاط چند درز کوتاه در هر طرف بلندگوها بدوزم تا از حرکت آنها جلوگیری کنم.

کیفیت صدا

دو مدل اصلی برای دارندگان آیفون، بی سیم و بدون دردسر هستند. هر دو هدفون بلوتوثی هستند، تفاوت بین آنها در این است که Wireless با کابل شارژ می شود در حالی که Effortless شارژ بی سیم را از طریق چیزی که شبیه نسخه سخت تر اپل واچ به نظر می رسد ارائه می دهد. من مدل بی زحمت نامگذاری اشتباه را آزمایش کردم – اما در زیر در مورد آن بیشتر توضیح دادم.

نگاه کنید و احساس کنید

با صد دلار، اگر گوش دادن به صدا در رختخواب کاری است که زیاد انجام می دهید، SleepPhones به شدت توصیه می شود.

از نظر کیفیت صدا انتظار زیادی نداشتم. این یک محصول عملی است که عمدتاً برای صداهای خواب طراحی شده است، بنابراین فکر نمی‌کردم کار زیادی روی کیفیت صدا انجام شود. این به من مربوط نمی شد، زیرا هدف من فقط پادکست و ویدیو بود.

[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی

اشتباه نکنید: SleepPhones با نوع هدفون های رده بالایی که من معمولا استفاده می کنم همتراز نیستند، اما من هیچ شکایتی در مورد استفاده از آنها ندارم و برای موسیقی نیز قابل استفاده هستند.

بارگذاری

با این حال، با توجه به آزاردهنده شارژ بی سیم، همانطور که گفتم توصیه می کنم پنجاه دلار صرفه جویی کنید و در عوض مدل «بی سیم» را انتخاب کنید که شارژ سیمی را ارائه می دهد. بله، باید هدبند را صاف باز کنید و ماژول بلوتوث را تا حدی جدا کنید تا کابل شارژ را وصل کنید، اما واقعاً فکر نمی‌کنم این کار دشوارتر از تراز کردن شارژر بی‌سیم باشد.

بلندگوها آزادانه در دو طرف هدبند شناور هستند. یعنی اتصال سیمی به ماژول بلوتوث دارند اما خود بلندگوها در باند موقعیت ثابتی ندارند. این الاستیک باند در مقابل گوش شما است که آنها را در جای خود نگه می دارد. بیشتر در مورد آن در کمی بیش از حد.

استفاده شده

Sleepphone ها برای پوشیدن بسیار راحت هستند. وقتی برای اولین بار آنها را پوشیدم متوجه سفت شدن خفیف پیشانی ام بودم، سپس به سرعت به آنها عادت کردم و به سختی متوجه شدم که آنجا هستند.