تصاویر پس زمینه زنده برای مک: نحوه استفاده، یافتن و ایجاد تصاویر پس زمینه خود

والپیپرهای زنده برای مک اولین بار با macOS Mojave وارد شدند. اکنون، با macOS Monterey، گزینه‌های پویاتری نسبت به قبل وجود دارد. بیایید ببینیم چگونه تصاویر پس زمینه پویا را برای مک تنظیم کنیم، بیشتر به صورت آنلاین پیدا کنیم، تصاویر پس زمینه خود را ایجاد کنیم و موارد دیگر.

اگر در مورد تصاویر پس زمینه کنجکاو هستید، این تصاویر زمینه پویا را ارائه نمی دهد، اما برنامه Unsplash Wallpapers برای Mac یک راه عالی برای مرور و مرور تصاویر زیبای دسکتاپ به صورت رایگان است.

آموزش های بیشتر 9to5Mac را ببینید:

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی

اگر تصویر زمینه پویا را از وب دانلود می کنید، می توانید روی تصویر کلیک راست کرده و انتخاب کنید تنظیم تصویر دسکتاپ. در اینجا گزینه های مختلفی برای دریافت والپیپرهای پویاتر وجود دارد:

  • باشگاه کاغذ دیواری پویا – در ابتدا با macOS Mojave راه اندازی شد، این منبع عالی برای مرور، دانلود، ایجاد و به اشتراک گذاری تصاویر پس زمینه پویا است.
  • تصویر زمینه 24 ساعته – موجود در وب و به عنوان برنامه مک
  • Dynaper برای مک – می توانید از برنامه Dynaper به صورت رایگان (با واترمارک) برای ایجاد تصاویر پس زمینه پویا برای مک استفاده کنید. خریدهای درون برنامه ای برای حذف واترمارک موجود است
  • همچنین می‌توانید درباره نحوه کارکرد والپیپرهای زنده Mac اطلاعات بیشتری کسب کنید و تصاویر پس زمینه خود را با این کار بسازید منبع GitHub منبع باز

یکی دیگر از منابع کاغذ دیواری

در زیر، نحوه یافتن گزینه‌های پویاتر به‌صورت آنلاین و حتی ایجاد گزینه‌های خود را نیز توضیح خواهیم داد.

نحوه استفاده از تصاویر پس زمینه زنده مک

گزینه های داخلی

  • در مک، باز کنید تنظیمات سیستم
  • انتخاب کنید محافظ صفحه دسکتاپ و صفحه نمایش (در گوشه بالا سمت چپ)
  • در بالا، هشت گزینه پویا را خواهید دید
    • پس از انتخاب یکی، در بالا، روی منوی کشویی کلیک کنید تا آن را تنظیم کنید پویا
    • ممکن است نیاز داشته باشید دانلود را کلیک کنید نزدیک به بالا، والپیپرهای مختلف را برای نمایش روی دسکتاپ خود دریافت کنید
  • درست در زیر والپیپرهای پویا، 15 گزینه روشن/تاریک با سوئیچینگ خودکار را خواهید دید

نحوه یافتن و ایجاد تصاویر پس زمینه زنده برای مک

تصاویر پویا دسکتاپ می توانند به طور خودکار در طول روز بر اساس مکان فعلی شما تغییر کنند. اگر خدمات مکان در تنظیمات برگزیده حریم خصوصی غیرفعال باشد، تصویر مطابق با منطقه زمانی مشخص شده در اولویت‌های تاریخ و زمان تغییر می‌کند.

در اینجا نحوه توصیف اپل پس زمینه زنده برای مک آمده است:

با macOS Monterey، می‌توانید از بین هشت والپیپر زنده داخلی و 15 کاغذدیواری که می‌توانند به‌طور خودکار بین روشن و تاریک سوئیچ کنند، انتخاب کنید.