تصاویر پس زمینه Memoji برای آیفون: نحوه ایجاد

استفاده از این ابزار آسان است – فقط یک طرح، رنگ و Memoji را که می‌خواهید شامل شود (حداکثر شش) انتخاب کنید و آماده هستید. در اینجا نحوه کار آن آمده است.

نحوه ایجاد تصاویر پس زمینه Memoji برای آیفون

  1. در iPhone خود به memotify.com بروید (همچنین از دسکتاپ کار می کند اما نه به طور یکپارچه)
  2. طرح، رنگ و حداکثر 6 مموجی خود را انتخاب کنید
    • می توانید از میان Memoji استاندارد اپل انتخاب کنید یا دکمه “Select Memoji here” را فشار دهید تا از Memoji سفارشی خود انتخاب کنید.
  3. شير آب یک تصویر زمینه ایجاد کنید در پایین و سپس انتخاب کنید دانلود والپیپر
  4. فشار طولانی روی کاغذ دیواری و فشار دهید ذخیره در عکس ها
  5. اکنون می توانید به Photos بروید > تصویر زمینه را انتخاب کنید > دکمه اشتراک گذاری > استفاده به عنوان تصویر زمینه (یا به تنظیمات > تصویر زمینه > افزودن کاغذدیواری جدید > عکس ها بروید

اپل راهی برای ایجاد تصاویر پس زمینه ایموجی سرگرم کننده با iOS 16 راه اندازی کرد، اما در مورد Memoji چطور؟ یک منبع جدید و جالب به نام memotify به شما امکان می‌دهد این کار را انجام دهید، در حالی که شامل سفارشی‌سازی برای استفاده از حداکثر شش مموجی، سه الگو و رنگ‌های پس‌زمینه سفارشی می‌شود. این روش را دنبال کنید تا تصویر زمینه Memoji خود را ایجاد کنید.

اما اکنون که می‌توانید به سرعت بین صفحه‌های قفل جابه‌جا شوید و حتی آنها را خودکار کنید تا در یک برنامه زمان‌بندی یا با حالت‌های فوکوس مختلف تغییر کنند، خوانایی ممکن است دیگر مشکلی نباشد.

آموزش های بیشتر 9to5Mac را ببینید:

توسعه دهنده Sasha Tsybart مولد رایگان کاغذ دیواری Memotify Memoji را راه‌اندازی کرده است که باعث می‌شود یک پس‌زمینه جدید سرگرم‌کننده برای آیفون شما بسیار سریع ایجاد کند.

تنها نقطه ضعف استفاده از تصاویر پس زمینه Memoji – مانند تصاویر پس زمینه ایموجی های بومی iOS 16 – تاریخ، زمان و خواندن همه ویجت های صفحه قفل است که می تواند کمی دشوارتر باشد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی

در اینجا روند به نظر می رسد:

ایجاد تصاویر پس زمینه Memoji برای آیفون 1