تعمیر گوشی اچ تی سی Htc در شهر خود 9to5mac Farsi

موضوع بعدی این است که حتما باید به یک شبکه وایفای متصل شوید در غیر این صورت امکان اتصال با تلویزیون و تعامل با دستگاههای دیگر وجود نخواهد داشت. دوربینهای گلکسی A52s کیفیت عکس و فیلم خیلی خوبی دارن و فرقی نداره شب باشه یا روز، در هر صورت خیلی عالی عمل میکنن. صدا از آن بخشهایی است که دیزایر EYE نمره خوبی در آن میگیرد. البته نباید از عدم پشتیبانی سرویسهای گوگل غافل شویم که تاحدود زیادی بر روی تجربه کاربری میت ایکس اس تأثیر گذاشته است. البته گوشیهای زیادی در لیست ما وجود دارند که از این سرویس پشتیبانی میکنند. نمایشگر نرخ تازهسازی 90 هرتز رو ارائه میده که باعث میشه همه چی خیلی سریع و روان باشه؛ از جمله بازی کردن و جابجا شدن بین صفحات. در ضمن نرخ تازهسازی 90 هرتز رو ارائه میده که باعث میشه همه چی خیلی سریع و روان باشه. سامسونگ توی این مدل از یه نمایشگر 6.5 اینچ Super AMOLED استفاده کرده که نرخ تازهسازی 120 هرتز رو ارائه میده. توی این مدل 8 میلیونی از یه نمایشگر 6.4 اینچی Super AMOLED استفاده شده که کیفیت تصویر خیلی خوبی داره و چون وضوح بالایی داره، جزئیات خیلی زیادی رو از فیلم، عکس و بازیها نشون میده.

ما توی این مقاله بهترین گوشی های سری A سامسونگ رو معرفی کردیم. برای دانستن بیشتر گوشی های گیمینگ به مقاله بهترین گوشی گیمینگ برای بازی چیست مراجعه کنید. امروزه سامسونگ گوشی هایی با ظرفیت باتری بیشتر از 4000 میلی آمپر را تولید و روانه بازار می کند که می تواند خیال کاربران از بابت شارژ باتری برطرف کند، در جدول زیر 3 مدل از بهترین گوشی های سامسونگ از نظر باتری معرفی شده اند که در رده های مختلفی تولید می شوند و بیشترین ظرفیت باتری را دارند. پشتیبانی آنلاین نیز به شما کمک می کند تا در هر زمان اگر با نقص روبرو شدید آن را برطرف کرده و به شما راهنمایی کند. کمپانی سامسونگ با معرفی گوشی های موبایل مختلف، تمامی نیاز های شما از یک تلفن همراه را برطرف می کند. همچنین وجود حسگر اثر انگشت یکی دیگه از نقاط قوتش به نسبت A03 به حساب میاد. Saphire Blue یا رنگ آبی، Amber Brown یا قهوهای که اثر انگشت را پنهان میکند و Midnight Black که رنگ مشکی است.

بیشتربخوانید: بهترین گوشی سامسونگ؛ مناسبترین گوشی از این برند برای شما کدام است؟ اما در حال حاضر تاحدودی از تب و تاب قضیه کاسته شده و شاید بار دیگر سرمایهگذاری اچ تی سی را به خطر بیندازد. شاید بتوان گفت که رقیب اصلی گوشی سامسونگ، گوشی اپل یا همان آیفون است. همچنین طول عمر باتری این گوشی نیز کمی ناامید کننده است ، چرا که در تستهای انجام شده 9 ساعت و 25 دقیقه روشن مانده که یعنی از میانگین گوشیهای متوسط هم پائینتر است. پس از سالها کوشش کمپانیهای گوشی ساز جهت تولید گوشیهای قدرتمند برای طبقههای بالاتر اجتماعی، سامسونگ دست به تولید گوشیهای میان رده برای افراد متوسط جامعه زد. همانطور که میدانید دولت آمریکا تحریمهایی را برای شرکتهای چینی در نظر گرفته است که شرکت هوآوی هم یکی از آنهاست. دیگر نیازی به نگرانی از حرکتهای ناگهانی سوژه نیست و هواوی با مجهز کردن دوربین گوشی P۵۰ Pro به جدیدترین فناوری لرزش گیر در دنیای موبایل، این اجازه را به شما میدهد تا هر سوژهای را در هر موقعیتی که مناسب میدانید شکار کنید. در حال حاضر یکی از بهترین گوشی های هواوی که در سال 2020 رونمایی شد، گوشی موبایل هوآوی مدل P30 Pro VOG-L29 است.

در بخش نرم افزار نیز، هر دو گوشی A13 5G با A22 در زمان عرضه خودشان، مبتنی بر رابط کاربری OneUI 3.1 بر اندروید 11 عرضه شده اند و تفاوتی از این نظر نخواهند داشت و در آینده یک یا دو بروزرسانی دیگر نیز سایت 9to5mac دریافت می کنند. پشتیبانی گوشی سامسونگ Galaxy S21 Ultra از قلم الکترونیکی گوشیهای گلکسی نوت، به این شایعه دامن زده است. گوشی سامسونگ گلکسی اس (Galaxy S) گل سرسبد گوشیهای هوشمند این غول فناوری است. این کمپانی بزرگ کرهای همواره در زمینه نوآوری پیشرو بوده است تا جاییکه در سال 2019 تصمیم گرفت اولین گوشی هوشمند دنیا با با صفحه نمایش تاشو را به بازار عرضه کند. شرکت سامسونگ، با در نظر گرفتن شاخصهای مختلف، بزرگترین شرکت تولید کنندهی وسایل الکترونیکی در دنیا است. واضح است که شرکتی به بزرگی سامسونگ فقط گوشی هوشمند تولید نمیکند این شرکت، محصولاتی مثل تبلت، لپتاپ، پرینتر، اسپیکر، هدفون، دوربین، ماشین ظرفشویی، تستر، تلویزیون، اسپلیت و بسیاری دستگاههای الکترونیکی دیگر را تولید میکند. در مجموع میتوان گفت که اگر هر نوع وسیلهی الکترونیکی داشته باشید، احتمالا برند سامسونگ آن را نیز میتوانید پیدا کنید.

در صورتی که شما هم قصد خرید گوشی هواوی با کم ترین هزینه را دارید با مشاهده مدل های متنوع گوشی از این برند و دیگر برندهای مطرح در آترین کالا می توانید ثبت سفارش خود را نهایی کنید. این مدل گوشی نیز مانند مدلهای قبلی این برند طراحی فلزی ویژهای داشت و از آنجایی که مدلهای قبلی اچتیسی موفقیت مدل M7 را نداشتند، درنتیجه این شرکت سعی کرد نقطه ضعف گوشیهای خود یعنی دوربینهای آن را بهبود دهد و یک گوشی با کیفیت نرمافزاری و سختافزاری بالا به بازار عرضه کند. تمام قسمتهای این تلفن خیلی دقیق طراحی شدن و درست جایی هستن که باید باشن.

هواوی برای جنبههای مختلف فعالیت خود با انتقاد روبرو شدهاست، برجستهترین مناقشه مربوط به ادعاهای ایالات متحده در مورد محصولات این شرکت به عنوان فعالیت جاسوسی برای دولت چین است. لایکا شرکتی فعال در زمینهٔ دوربینهای عکاسی است که توانسته شهرتی نیز در این زمینه کسب کند و به یکی از شرکتهای موفق در بازار فعالیت خود تبدیل شود. در گوشی هوشمند سونی Xperia 5 شاهد دوام بالاتری از باتری هستیم و در عین حال این مدل قیمت مناسبتری نسبت به دیگر مدلهای درجهی یک سونی دارد. در حقیقت بیشترین فروش سامسونگ، از سری A هست چراکه هم قیمت مناسبی دارن و هم نسبت به قیمتشون، کیفیت مناسبی دارن. کنارههای مسطح نیز با شکل ظاهری قبلی این سری فاصله گرفتهاند، اگرچه کاملاً شبیه Xperia 1 IV نیستند، شباهتهایی وجود دارد. شركت مهندسی سامسونگ كه نقش مديريت و اجرای پروژه ها را بر عهده دارد. استفاده از این سنسور بر روی چندین و چند گوشی پرچمدار و میان رده رو به پرچمدار گواه این موضوع میباشد. از لیست قیمت گوشی سامسونگ زیر هم میتونید گوشی مورد علاقه خودتون رو استعلام کنید و نسبت به خرید اقدام کنید. شاید تا اینجای مطلب دریافته باشید که قیمت بهترین گوشی های سامسونگ 2020 آنگونه که فکر میکردید بیشتر از 1500 دلار نیستند و قیمتهای پائینتری هم وجود دارند.

نهایتا، سامسونگ توانست تقریبا کل بازار گوشیهای اندرویدی را به خودش اختصاص دهد. سری A از لحاظ ظاهری تقریبا شبیه سری S بوده اما از لحاظ سخت افزاری و قابلیتهای موجود از آن پایینتر است. بسیاری از مدلهای قدیمیتر سامسونگ با روی کار آمدن گوشیهای جدید دچار افت قیمت شدند، اما گوشی سامسونگ گلکسی نوت 9 از این قاعده مستثنی مانده و با قیمت تقریبا 700 دلاری خود، همچنان گران محسوب میشود. نمایشگر 6.4 اینچی این گوشی با پنل AMOLED عرضه شده و یکی از بهترین نمایشگرهایی است که با این رنج قیمتی در یکی از بهترین گوشی های سامسونگ 2020 قرار گرفته است. یکی داشتن دوربین سه گانه است که در این گوشی با دوربین دوگانه تعویض شده و دیگر سنسور اثر انگشت است که دیگر در زیر نمایشگر قرار ندارد و در عوض روی دکمه power میتوان آن را دید. عکسایی که با دوربینهای این تلفن 6 میلیونی گرفتیم، پر جزئیات بودن و دقت رنگ بالایی داشتن. صفحهنمایش دقت رنگ خیلی عالی داره و همه چی رو خیلی دقیق و واضح نشون میده. برای انجام شخصی تعمیرات موبایل سونی حتما از مقالات آموزشی استفاده کنید که تیم تحریریه ما آن ها را با دقت بالا گردآوری کردهاند.

با اینکه دستیار هوشمند گوگل برنامه ای کاربردی است، اما بعضی از آن استفاده نمیکنند یا کاربردی برایشان ندارد. اگر با هیچ کدام از روشهای گفته شده مشکل ریستارت شدن خودکار گوشی هواوی حل نشد، بهتر است گوشی خود را ریست فکتوری کنید. با استفاده از این ویژگی به عنوان مهمترین ترفند گوشی های هواوی، از تماسهای صوتی و تصویری HD در هر نوع شرایط نوری لذت ببرید، البته مخاطب شما نیز باید MeeTime را در گوشی هواوی یا تلویزیون خود فعال کرده باشد. سونی برای سیمکارت این گوشی هوشمند نانوسیم را در نظر گرفته است و این بدان معناست که هر دو سیمکارت این گوشی هوشمند باید نانوسیم باشند. تراشه ای که در این گوشی اچ تی سی U20 5g استفاده شده است برابر است از نوع Qualcomm SDM765 Snapdragon 765G است که از ساخته های کوالکام است. این گوشیها محبوبترین گوشیهای هوشمند اندرویدی در بسیاری از بازارها، از جمله ایالات متحدهی آمریکا و کشور خود ما ایران هستند. در دهههای ۱۹۹۰ و ۲۰۰۰، شرکت سامسونگ، آهسته آهسته راه خود را به بازار گوشیهای موبایل باز کرد. سامسونگ نیز سری Galaxy S و سری NOTE را پرچمدار خود قرار داد و با گوشی Galaxy S2 بازار را مال خود کرد.

این برند، هر سال، به غیر از این پنج سری، گوشیهای دیگری را نیز وارد بازار میکند. این شرکت، سالانه دهها گوشی وارد بازار میکند و هر گوشی، عضوی از یک سری گوشیهای سامسونگ است. اگه بخوام بهتر بگم، این لیست یه جورایی چکیده بهترین گوشیهای سری A سامسونگ که همین الان میتونید بخرید. سامسونگ توی این مدل از یه صفحهنمایش 6.5 اینچ Super AMOLED استفاده کرده که کیفیت تصویر خیلی خوبی داره و رنگها رو خیلی دقیق نشون میده. گوشی Y7 Prime 2019 پردازندهای دارد که در برههای از زمان بسیار قدرتمند بود و کمتر گوشی هواوی آن را داشت. اگر قیمت گوشی تان کمتر از 5 میلیون تومان باشد شما حتی نیازی به پیش پرداخت ندارید و میتوانید مبلغ را در مدت یک سال تسویه کنید. این باتری از نوع لیتیوم پلیمر بوده، 2000 میلیآمپر ظرفیت دارد. گوشی سامسونگ گلکسی S10 را میتوان میانگینی از S10e و S10 plus عنوان کرد که هم از نظر سایز و هم از نظر قیمت بین این دو گوشی قرار دارد. به این ترتیب حالت Multi-screen collaboration شروع میشود: برای استفاده از این ترفند مهم گوشی هوآوی، در پنجره گوشی در نوتبوک، روی یک اپلیکیشن کلیک کنید تا باز شود و سپس برای خروج از آن اپلیکیشن، در پنجره راست کلیک کنید.

اما طی چند سال اخیر دیگر خبری از آن شرکت قوی و مبارز نیست. این شرکت چند ملیتی که مقر اصلی آن در شهر سئول کشور کره می باشد محصولات دیجیتالی بسیاری را در این سال ها به مردم جهان عرضه کرده است. برای همین تا چند سال پیش حتی تلفظ نام هواوی هم برای خیلیها مشکل بود و بیشتر مردم گوشیهای هواوی را نمیشناختند! این محصول سامسونگ به صفحه نمایش 6.5 اینچی مجهز شده و با 4 دوربین در پشت با رزولوشنهای 48 ،5، 2 و 2 مگاپیکسلی برای عکاسی نیز مناسب خواهد بود. قاب پشت گوشی در رندر های اولیه فاقد هرگونه المان دیگر از جمله نام برند یا نام محصول است. اگه به سری A سامسونگ علاقه دارید، از صفحه بهترین گوشی سری A سامسونگ ما دیدن کنید. اولین سری لپتاپهای سامسونگ در سال 1996 روانه بازار شدند که دای صفحه کلید ارگونومیک بودند اما اولین محصول موفق کمپانی سامسونگ را میتوان لپتاپ M70 دانست که امکان جدا شدن صفحه نمایش را در اختیار شما قرار میداد با این حال، چندان مورد استقبال کاربران قرار نگرفت. اما اگر ترجیح میدهید که از برند سامسونگ خریداری کنید و در عین حال، از قیمتهای بسیار بالا در سری S وحشت دارید، گلکسی A50 مختص شما است.

قیمت گوشی سامسونگ: ما در این صفحه از سایت رایااستور، قیمت روز جدیدترین گوشیهای سامسونگ در بازار را برای شما قرار دادهایم. در سال ۲۰۰۷، اپل از اولین آیفون خود رونمایی کرد که نوید بخش آغاز عصر گوشیهای هوشمند بود. گوشی Xperia 1 II دارای صفحهنمایش 4K و دوربین سهگانه با عملکرد فوقالعاده بوده و همچنین باتری بسیار خوبی نسبت به نسلهای قبلی خود را ارائه کرده است. همچنین دارای سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی مشابه با گوشی سال گذشته به همراه یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض و دو لنز زوم 10 مگاپیکسلی است. ظرفیت باتری نیز از مواردی مهم در انتخاب و خرید گوشی است. تمام مدلهایی که توی این مدل معرفی شدن، از هر نظر از بقیه مدلها بهتر هستن و ارزش خرید کردن رو دارن. فیلمهایی هم که گرفتم، جزئیات زیادی رو نشون میدن و خیلی هم واضح هستن. رنگها هم خیلی دقیق نشون میدن. سری A سامسونگ، پرفروش ترین سری سامسونگ محسوب میشه که از قیمت مناسبی برخوردار هستن و امکانات کافی رو ارائه میدن.

دوربینهای سلفی Y9 2019 هم به سنسور 16 و 2 مگاپیکسلی مجهز شده است. یکی از تفاوتهای گوشیهای گلکسی اس با گوشیهای رقیب، مجهز بودن آنها به تراشهی کوالکام است که جدیدترین پردازندههای گوشیهای هوشمند را وارد بازار میکند. از نظر من یکی از بهترین گوشیهای سری A سامسونگ که میتونید بخرید، گلکسی A32 هست. تا آخر مقاله بهترین گوشی سری A سامسونگ با من همراه باشید. من برای اینکه مقاله برای شما قابل فهمتر باشه، مدلهای محدودی رو معرفی کردم. البته هواوی خود را محدود به سری Y نکرده است و بهسرعت مدلهای جدید را روانه بازار کرد. در واقع گوشی های سری ام نسل پیشرفته گوشی های سری a بودند البته در قسمت های جزئی. واضح است که گوشی اولترا، قویترین و بزرگترین مدل گوشیهای سری گلکسی اس ۲۱ است و البته قیمت گوشی سامسونگ Galaxy S21 ultra از سایر گوشیهای این سری، بالاتر میباشد. اگر بخواهیم در بین گوشیهای پرچمدار سامسونگ یکی از آنها را انتخاب کنیم بدون شک بهترین انتخاب گلکسی اس ۲۱ اولترا (Galaxy S21 Ultra) میباشد. بیشتربخوانید: بهترین گوشی هواوی؛ از انتظارات تلخ تا واقعیتهای شیرین!

این سری از گوشیهای موبایل برای افزایش طول عمر باتریهای خود، روند شارژ را کند کرده است که اگر به فکر سلامتی باتری و دوام آن هستید، نباید بهعنوان یک عیب آن را بپذیرید. تلفن بعدی که قصد معرفی اون بعنوان بهترین گوشی سامسونگ سری A رو دارم، گلکسی A53 5G هست. تلفن دیگهای که میخوام بعنوان بهترین گوشی سامسونگ سری A بهتون معرفی کنم، گلکسی A23 هست. صفحه نمایش آنها واضحتر نمایش میدهد و صدای بهتری نسبت به گوشیهای سری A و J دارند. سونی در گوشی XZ خود به دلیل وجود سنسور اثر انگشت در بدنه کناری گوشی نتوانسته است صفحه نمایش را بدون حاشیه کند، اما در گوشی اکسپریا XA1 به دلیل وجود نداشتن سنسور اثر انگشت، صفحه نمایش بدون مرزی را در هر دو طرف این گوشی هوشمند میتوانید مشاهده کنید. یک حسگر اثر انگشت هم در زیر نمایشگر این گوشی جای خوش کرده است. اما یکی از محبوبترین گوشیهای سامسونگ مدل گلکسی A51 است این گوشی نسخه به روز شده میانرده محبوب A50 به حساب میآید که دوربین بهبودیافته و حاشیههای باریکتر نمایشگر آن به همراه اندروید ۱۰ موجب شده بسیار مورد توجه و استقبال خریداران و مصرفکنندگان قرار بگیرد. سامسونگ توی این مدل از نمایشگر 6.6 اینچی السیدی استفاده کرده که کیفیت تصویر خیلی خوبی داره و وضوح بالایی از خودش نشون میده.

با خرید این گوشی از دوربینهای سه گانه نسخه 10 نوت برخوردار نخواهید شد و همچنین قابلیتهای جدید s pen هم تنها محدود به نسخههای جدیدتر نوت هستند. از این رو دیگر نیازی نیست برای اصلاح تصاویر وارد پروسه زمانبر ویرایش شد و بخش عمدهای از خطاهای پردازش اطلاعات تصویر، طی هان پروسه عکاسی صورت میپذیرند. همچنین ممکن است ال سی دی گوشی شما دچار سوختگی شده باشد یا خطوط رنگی در آن مشاهده شود، که در اینصورت متخصصین ال سی دی گوشی شما را به صورت تخصصی تعویض کرده و قطعات اورجینال را جایگزین قطعات گوشی شما میکنند. در صورتی که شما نیز در دستهی افرادی قرار دارید که داشتن گوشی موبایل با صفحهنمایش بزرگ برایشان حائز اهمیت است و به دیدن فیلم با گوشی علاقه دارید، وای 7 پرایم 2019 را برای خرید انتخاب کنید. تلفن رو وقتی دست گرفتم، حس خوبی بهش داشتم چراکه تلفن خیلی راحت توی دستم نشست و انگشتهای دستم به همهجای تلفن به راحتی دسترسی داشتن. عکسایی که با دوربینهای گلکسی A53 گرفتم، جزئیات زیادی داشتن و خیلی واضح بودن؛ رنگها خیلی دقیق نمایش داده شده بودن و البته زنده. البته ما در اینجا تنها در رابطه با گوشی سامسونگ صحبت میکنیم.

با این حال، گوشی سامسونگ در خیلی از مناطق دنیا، حرف اول را میزند. تلفن از پلاستیک ساخته شده و وزن کمی داره و توی استفاده طولانی دست رو خسته نمی کنه. یکی از زیباترین طراحیها رو داره و به گوشیهای A52 شباهت زیادی داره. برخی از آنها 3000 میلیآمپرساعتی و برخی 5000 میلیآمپرساعتی یا بیشترند. این مدل گوشی از لحاظ دوربین دارای 12/40/50 مگاپیکسل هستند و دوربین سلفی آنها تا 32 مگاپیکسل است. تلفن 10 میلیونی سامسونگ، یکی از زیباترین و راحتترین طراحیها رو داره. بهترین گوشی سامسونگ سری A: در ادامه سری مقالات معرفی بهترین گوشی، امروز میخوام بهتون بهترین گوشی سری A سامسونگ رو معرفی کنم که توی بازار وجود داره. با وجود اینکه قیمت سری S در حال حاضر با روی کار آمدن سری S20 بسیار کاهش یافته، خرید این گوشی میتواند کمی ابهام برانگیز باشد، اما به هیچ وجه اینطور نیست و این گوشی قدرتمند جزو بهترین گوشی های سامسونگ 2020 است. در صورت کار نکردن بهتر است دستگاه توسط تکنسین تعمیر موبایل اچ تی سی بررسی شود. در تستهای صورت گرفته دوربین سلفی در نسخه پرو به مراتب بهتر از دوربین این نسخه عمل میکند.