تعویض رایگان صفحه نمایش اپل واچ: نحوه بررسی واجد شرایط بودن

اپل همچنین می‌گوید که می‌تواند آن را محدود کند برنامه خدمات تعمیرات در کشور/منطقه اصلی خرید انجام می شود و پوشش گارانتی معمولی نوت بوک را افزایش نمی دهد.

اپل تشخیص داده است که در شرایط بسیار نادر، ممکن است در مدل های آلومینیومی اپل واچ سری 2 یا سری 3، یک ترک در امتداد لبه گرد صفحه نمایش ایجاد شود. ترک ممکن است از یک طرف شروع شود، سپس همانطور که نشان داده شده است در اطراف صفحه نمایش ادامه یابد. . در تصاویر

نحوه بررسی واجد شرایط بودن برای تعویض رایگان صفحه نمایش اپل واچ

  1. اگر مطمئن نیستید، تأیید کنید که اپل واچ آلومینیومی سری 3 دارید (دوباره پشت ساعت خود را بررسی کنید یا بیشتر در اینجا بخوانید)
  2. صفحه کرک شده خود را با تصاویر و توضیحات بالا مقایسه کنید
  3. برنامه سرویس مدل‌های آلومینیومی سری 3 38 میلی‌متری و 42 میلی‌متری، از جمله مدل‌های Nike+ Apple Watch را تا 3 سال پس از خرید اصلی پوشش می‌دهد.
  4. رویکرد پشتیبانی اپل یا اپل واچ خود را به یک فروشگاه اپل یا ارائه دهنده خدمات مجاز ببرید تا تأیید کنید که آیا واجد شرایط تعویض صفحه نمایش رایگان است یا خیر.

جزئیات بیشتر

اگر تصمیم دارید اپل واچ خود را از طریق پست بفرستید، به یاد داشته باشید که جفت آن را لغو کنید و باند اپل واچ خود را بردارید.

این برنامه شامل پوششی برای آسیب فیزیکی ناشی از سقوط و سایر حوادث نمی شود، بلکه نقصی را که در آن یک ترک نازک در اطراف لبه صفحه رخ می دهد (تصویر بالا) را پوشش می دهد.

اپل می‌گوید ساعت‌های سری 3 آسیب‌دیده تا سپتامبر 2019 فروخته شدند، به این معنی که با توجه به پوشش 3 ساله، این برنامه خدمات تا سپتامبر 2022 باز است.

در اینجا نحوه توصیف این نقص توسط اپل آمده است:

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی در سال 2019، اپل برای اولین بار خود را اعلام کرد برنامه تعویض صفحه نمایش برای سری 2 و اپل واچ های سری 3 کسانی که آسیب خاصی به صفحه نمایش دارند تا بدون هیچ هزینه ای جایگزین دریافت کنند.

از آن زمان، پوشش مدل‌های سری 2 منقضی شده است، اما این برنامه همچنان به طور رایگان برای ساعت‌های آلومینیومی سری 3 واجد شرایط تا سپتامبر 2022 تعویض می‌کند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اپل واچ سری 3 با صفحه نمایش ترک خورده دارید؟ تعمیر ممکن است تحت پوشش یک برنامه خدمات مداوم باشد. مراحل را برای تأیید واجد شرایط بودن برای جایگزینی رایگان صفحه نمایش اپل واچ دنبال کنید.