تعویض کابل شارژر لپ تاپ مجله آچاره-شارژر لپتاپ مستر جانبی

لپ تاپ های برند ایسوس نمی‌توانند همگی از یک نوع شارژر لپ تاپ ایسوس استفاده کنند، زیرا مقدار ولتاژ و جریان آمپر هر لپ تاپ با دیگری تفاوت هایی دارد و برای هر مدل از این رایانه‌ها یک نمونه شارژر خاص تولید و طراحی گشته است. لنوو شاید در ابتدا تأسیس خود عملکرد چندان چشمگیری نداشت، اما کم کم توانست به جایگاهی که حقش را دارد، دست پیدا کند. به هر شکل، امروز با مقاله‌ای متفاوت در خدمت شما عزیزان و همراهان همیشگی هستیم. قصد ما این است که مشکلات مربوط به شارژرهای لپ‌تاپ لنوو را بیان کنیم تا در نهایت به نتیجه‌گیری خوبی برسیم. گاهی اوقات مشکل این شارژرها به جدی زیادی است که شاید لازم باشد آن را به‌کلی تعویض کنیم. در دیگر حالت نیز احتیاجی به انجام این کار نیست و صرفاً عیب یابی شارژر لپ تاپ و با تعمیر شارژر، همه چیز برطرف خواهد شد.

آداپتور Type C لنوو 20v 2.25a مدل 45w

خوشبختانه تقریبا شارژر تمامی مدل های لپ تاپ در بازار موجود می باشند اما شما قبل از خرید باید اطلاعاتی در رابطه با شارژر مورد نیاز خود داشته باشید که در ادامه در رابطه با آن ها صحبت خواهیم کرد. یکی از دلایل اینکه به سراغ لپ تاپ‌های جدید می‌رویم، قیمت مناسب آنها است. شما می‌توانید از لپ تاپ‌ها برای استفاده در منزل و یا در انجام کارهای علمی و پژوهشی و علمی به کار ببرید. از طرفی، صفحه کلید یا صفحه لمسی شما این قابلیت را دارد که هم بتوانید برنامه‌های کاربردی را مستقیما به لپ تاپ خود نصب کنید و هم در موقع انجام کارهای علمی و پژوهشی. فروشگاه آنلاین مشهد شاپ (عضویت رسمی اتحادیه با عنوان کامپیوتر پرناک) از سال 1390 در زمینه فروش سخت افزار و لوازم جانبی فعالیت می نماید. از اسفند سال 1391 پس از کسب تأییدات فنی و حقوقی لازم، موفق به اخذ نماد اعتماد الکترونیکی(از وزارت صنعت، معدن و تجارت) گردید.

شارژر لپ تاپ لنوو

تعمیرات شارژر لپ تاپ در ولیعصر موضوعی است که می خواهیم در رابطه با آن با شما عزیزان صحبت کنیم. در این مقاله برای ارائه موضوعاتی نظیر ایرادات رایج شارژ لپ‌تاپ‌ها و نکاتی برای جلوگیری از بروز مشکلات، تلاش داشتیم. امیدوار هستیم که اگر ایرادی هم برای شارژر لپ‌تاپ شما رخ داده است، به سرعت بتوانید به رفع آن بپردازید و با نمایندگی‌های تعمیر آن تماس حاصل فرمایید.

به علاوه می تواند حتی به سایر سخت افزار لپ تاپ نیز آسیب های جدی بزند. بالا و پایین شدن سطح ولتاژ جز اصلی ترین موارد آسیب به شارژرها می باشد. برای جلوگیری از این مشکل می توانید از محافظ های الکتریکی استفاده کنید. لپ تاپ های مدرن دارای کابل مورد نیاز هستند اما در صورت نبود آن یکی از آنها را همراه با کابل USB C خریداری کنید.

البته باید بگیم که انجام دادن این تست کار شما نیست و بهتره برای انجامش، از تعمیرکارای مجرب کمک شارژر لپ تاپ بگیرید. نمایندگی تعمیرات لپ تاپبا استفاده از ابزارآلات مدن و تجهیزاتی کاربردی می تواند انواع عیوب لپ تاپ ها را در مدت زمانی کوتاه برطرف نماید. تعمیرات لپ تاپ در این نمایندگی در دو واحد مجزا انجام می شود. این واحد های عبارتند از تعمیرات نرم افزاری لپ تاپ و تعمیرات سخت افزاری لپ تاپ . کاربران می توانند به منظور دریافت خدمات مرتبط با لپ تاپ به این واحد تعمیر لپ تاپ مراجعه کرده و سرویس های مورد نیاز خود را دریافت نمایند.

  • شارژر لپ تاپ 19 ولت 3.42 آمپر 65 وات Acer این گروه از آداپتورها، مخصوص راه‌اندازی و شارژ باتری لپ‌تاپ‌های برند acer هستند.
  • _ آیا سوکت شارژر به خوبی به سیستم وصل گردیده است؟ آن را به خوبی بررسی نمایید.
  • این مرکز به تأیید بسیاری از همکاران و مشتریان از به ‌روزترین و متعهد ترین مراکز ارائه تعمیرات تخصصی لپ تاپ می‌باشد که توانسته است رضایت تمامی مراجعین خود را به دست آورد.
  • در صورت نیاز به راهنمایی، از طریق چت آنلاین سایت پاسخگوی شما هستیم.
  • مجموع هزینه‌­ها شامل دستمزد تعمیرکار و هزینه قطعات و هم­چنین عیب یابی دستگاه است.
  • دلیل قطع و وصل شدن شارژر لپ تاپ، از جمله چیزهای دیگری که شما بدان نیاز دارید تا بتوانید از سلامتی باتری لپ تاپ و سیستم خود مطلع شوید، این می باشد که سیستم شارژ خود را بررسی کنید.
تعویض کابل شارژر لپ تاپ مجله آچاره-شارژر لپتاپ مستر جانبی