تغییر اپل به سمت میکرو LED ها ممکن است یک دهه طول بکشد تا به همه محصولات برسد

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. ذیل.


من فکر می‌کنم برنامه اپل این است که microLED را در تمام محصولات خود، از آیفون گرفته تا آی‌پد و مک، ادغام کند. اما این فناوری هنوز آنقدر نوپا و پیچیده است که ممکن است یک دهه طول بکشد تا آن را در مک ببینیم. فراموش نکنید که این انتقال چقدر طول می‌کشد: آیفون شش سال قبل از اینکه آی‌پد آن‌ها را دریافت کند، صفحه‌نمایش‌های OLED داشت.

برای یادآوری، هفته گذشته چیزهای زیادی در مورد برنامه های اپل برای بازنگری فناوری نمایشگر استفاده شده در محصولاتش شنیدیم. همزمان با حرکت به سمت میکرو LED، اپل همچنین قصد دارد به جای اتکا به شرکای خارجی مانند سامسونگ و ال‌جی، شروع به ایجاد نمایشگرهای داخلی خود کند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

با این حال، میکرو ال‌ای‌دی هنوز آنقدر فناوری «نوپا و پیچیده» است که احتمالاً یک دهه با آن فاصله داریم:



[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی شانس را دنبال کنید: توییتراینستاگرام و ماستودون

انتقال اپل به فناوری نمایشگرهای میکرو LED در مراحل اولیه است، اما این شرکت برنامه های بلندپروازانه ای برای آینده دارد. بر اساس گزارش جدید از بلومبرگبرنامه فعلی اپل این است که میکرو ال ای دی ها را به همه محصولات خود بیاورد، اما قبل از اینکه وارد خط تولید مک شود، «ممکن است یک دهه طول بکشد».

برنامه های جاه طلبانه میکرو LED اپل

Micro-LED طیف وسیعی از مزیت ها را نسبت به نمایشگرهای mini-LED و OLED ارائه می دهد، از جمله روشنایی بهبود یافته، رنگ های زنده تر و زاویه دید بهتر. اپل همچنین در حال حرکت به سمت نمایشگرهای داخلی است، بنابراین ما همچنین انتظار پیشرفت های بزرگی در کارایی و یکپارچگی کلی با دستگاه های اپل داریم.

انتظار می‌رود این انتقال با اپل واچ اولترا در سال 2024 آغاز شود، اما برنامه‌های اپل به‌طور عجیبی فراتر از آن است. بلومبرگ مارک گورمن اشاره می کند که اپل در نهایت امیدوار است که فناوری میکرو LED را به کل خط دستگاه های آیفون، آی پد، مک و اپل واچ خود بیاورد.