تقاضای آیفون 14 پرو باعث شد فاکسکان رکورد درآمد جدیدی را ثبت کند

تحلیلگران نظرات ضد و نقیضی در مورد فروش آیفون 14 ارائه کرده اند، اما شریک اصلی مونتاژ، فاکسکان، رکورد درآمد ماهانه جدیدی را گزارش کرده است زیرا تقاضای آیفون 14 پرو طوفانی شده است.

CNBC گزارشی از رکورد درآمد جدید فاکسکان در ماه سپتامبر گزارش می دهد.

در حالی که فاکسکان چشم انداز کل سال خود را حفظ کرد، این شرکت روز سه شنبه اعلام کرد که چشم انداز سه ماهه چهارم را با احتیاط مثبت نشان می دهد.

تحلیلگران دن ایوز و آمیت داریانانی این را تکرار کردند.

این شرکت نسبت به سه ماهه تعطیلات خوش بینی محتاطانه ای ابراز کرد.

“یارانه” اپراتور – که در آن هزینه اولیه تلفن به 200 دلار، 100 دلار یا حتی هیچ کاهش می یابد – نیز در مد است، جایی که بیشتر هزینه در پرداخت های ماهانه پنهان می شود. بسیاری از مصرف کنندگان به ترتیب اولیه پول توجه بیشتری دارند.

این رشد عظیم درآمد ناشی از «راه‌اندازی نرم محصولات جدید و تولید انبوه» و همچنین عملکرد قوی بخش لوازم الکترونیکی مصرفی هوشمند آن است که شامل تجارت اصلی گوشی‌های هوشمند است. فاکسکان نامی از مشتریان خود، از جمله اپل، در انتشارات درآمد خود ذکر نمی کند.

«داده‌ها همچنان نشان‌دهنده تقاضای قوی برای آیفون 14 پرو و ​​پرو مکس است که می‌تواند تأثیر مثبتی بر روی ترکیب و حاشیه‌ها داشته باشد» – آمیت دریاانی

اما به نظر می رسد تقاضای قوی برای آیفون 14 پرو هم توسط بازبینان و هم از سوی تحلیلگران پشتیبانی می شود. تقریباً همه منتقدان گفتند که هر کسی که قصد ارتقا به مدل پایه آیفون 14 را دارد باید دوباره فکر کند.

«در رابطه با اساس [iPhone 14] در مقایسه با قیمت ها، به سادگی برای آن بسیار قانع کننده است [buy the iPhone 14 Pro]-آیوز

نیل شاه، شریک تحقیقاتی Counterpoint گفت که رکورد درآمد فاکسکان به دلیل “تقاضای سرسام آور” برای مدل های گران تر آیفون 14 پرو و ​​پرو مکس است که ماه گذشته عرضه شد.

گزارش های متناقضی در مورد تقاضا برای آیفون 14 وجود دارد. مینگ چی کو، تحلیلگر اپل ماه گذشته گزارش داد که اپل از فاکسکان خواسته است تا تولید آیفون 14 پرو را 10 درصد افزایش دهد. بلومبرگ ادعا کرد که شرکت کوپرتینویی افزایش برنامه ریزی شده حدود 6 میلیون واحد دیگر را تا پایان سال کاهش داده است. با این حال، این گزارش اخیر چیزی در مورد این جدایی نمی گوید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.



[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

فاکسکان اعلام کرد درآمد ماه سپتامبر 822.3 میلیارد دلار جدید تایوان (25.9 میلیارد دلار) بوده که 40.4 درصد در سال نسبت به سال گذشته و 83.2 درصد بیشتر از ماه اوت است که یک رکورد فروش ماهانه برای شرکت است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

فاکسکان گفت: “تورم، بیماری همه گیر و پویایی زنجیره تامین هنوز باید به دقت تحت نظر باشد.”

این شرکت گفت که در مورد چشم انداز سه ماهه جاری مثبت است، اما در مورد تأثیر بالقوه مسائل زنجیره تامین و تورم محتاط است.

عکس: Quinn Batick/Unsplash