تقاضای آیفون 14 پرو بسیار فراتر از انتظارات اپل بود

تا کنون، همه گزارش‌ها حاکی از تقاضای زیاد برای سری آیفون 14 است، با این اتفاق نظر که این دو مدل پرو فروش بسیار خوبی دارند.

این شرکت توضیح می دهد که به نظر می رسد با تقاضای بسیار ضعیف تر برای آیفون 14 پلاس جبران شده است، قبل از صحبت در مورد تفاوت هایی که می توانیم برای آیفون 15 پرو نسبت به مدل های پایه انتظار داشته باشیم.

زمینه

همین گزارش ها حاکی از آن است که آیفون 14 پلاس کم محبوب ترین مدل در این خط تولید بوده است.

تقاضای زیادی برای آیفون 14 پرو

از نظر مشخصات، علاوه بر تغییر کامل از کانکتورهای لایتنینگ به کانکتورهای Type-C که قبلاً شناخته شده است، به احتمال زیاد سری Pro دارای ارتقاء ظرفیت حافظه به 8 گیگابایت برای مطابقت با پردازنده جدید و بهبود مستمر مشخصات دوربین، از جمله ارتقاء دوربین اصلی خود به 8P و استفاده از لنز پریسکوپ در مدل Pro Max.

طبق داده‌های Trendforce، تقاضا برای آیفون 14 پرو بسیار بیشتر از انتظار اپل بود. می‌گوید سفارش‌های این شرکت به تامین‌کنندگان در ابتدا این بود که 50 درصد از مدل‌های آیفون 14 یکی از دو مدل پرو باشد، اما این رقم اکنون به 60 درصد افزایش یافته است و می‌تواند به 65 درصد برسد.

Trendforce داده‌های زنجیره تامین اپل را برای قضاوت در مورد نسبت تولید بین چهار مدل در خط تولید امسال بررسی می‌کند و موافقت می‌کند که تقاضا برای iPhone 14 Pro بسیار بیشتر از انتظار اپل است.

عکس: زانا لطیف/Unsplash

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

Trendforce از این دیدگاه پشتیبانی می کند و پیش بینی می کند که لنز پریسکوپ برای افزایش چشمگیر قابلیت زوم اپتیکال یکی از اصلی ترین تمایزهای آیفون 15 پرو خواهد بود و می تواند منحصر به فرد Pro Max باشد.

این شرکت انتظار ندارد که اپل در برابر مخارج محتاطانه مصرف کننده مصون بماند، اما معتقد است که تا سه ماهه اول سال 2023 بر این شرکت تأثیر نخواهد گذاشت.

مشخصات آیفون 15 پرو

ما قبلا توضیح دادیم که چگونه لنز پریسکوپ امکان زوم اپتیکال بسیار بالاتری را نسبت به لنزهای معمولی فراهم می کند. انتظار دارم اولین آیفون با لنز پریسکوپ زوم اپتیکال تا 10 برابر را ارائه دهد.

شرکت کوپرتینویی ابتدا از تامین کنندگان خود خواسته بود تا آیفون 14 پرو و ​​پرو مکس را در مجموع 50 درصد تولید کنند، اما به نظر می رسد از آن زمان این رقم را به 60 درصد افزایش داده است.

یک موضوع بسیار ثابت در بررسی های مدل پایه آیفون 14 وجود دارد: آنقدر خوب نیست که بتوان 100 دلار بیشتر از آیفون 13 (اکنون) 699 دلاری پرداخت کرد. اگر امسال یک گوشی جدید می خواهید، هزینه اضافی را برای آیفون 14 پرو خرج کنید. در واقع، در میان اولین انتقادها، فقط یکی را دیدم که به این توصیه خلاصه نشد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


امسال اولین بار بود که اپل با اختصاص پردازنده‌های مختلف به آن‌ها تمایز بین مدل‌های استاندارد و پرو را افزایش داد، که بسیاری آن را نشانه‌ای از این می‌دانند که این شرکت قصد دارد شکاف بین مدل‌های Pro و Pro را در طول زمان افزایش دهد.

این گزارش با نظر ابراز شده توسط بازبینان مطابقت دارد: هر کسی که قصد خرید مدل پایه آیفون 14 را دارد باید دوباره فکر کند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

این تغییر در در دسترس بودن فروشگاه اپل نیز مشهود است، زیرا مدل‌های آیفون 14 پرو تا حد زیادی در دسترس نیستند و موجودی آیفون 14 فراوان است.

طبق آخرین نظرسنجی مینگ چی کو، تحلیلگر اپل، اپل از فاکسکان خواسته است تا تولید آیفون 14 پرو را 10 درصد افزایش دهد. این تجزیه و تحلیل پس از آن صورت می گیرد که گزارش دیگری حاکی از فروش بهتر مدل های Pro نسبت به نسخه های معمولی است.

سری آیفون 14 پرو دارای مشخصات بهبود یافته ای است، اما قیمت واحد مشابه مدل های سال گذشته است و همین امر باعث شده پیش خرید سری پرو بسیار محبوب باشد. […]

“8P” در اینجا به تعداد عناصر موجود در لنز اشاره دارد. اضافه کردن عناصر به لنز مزایا و معایبی دارد، اما زمانی که یک سازنده از طرح لنز موجود استفاده می‌کند و عناصری را اضافه می‌کند، معمولاً برای کاهش اعوجاج انجام می‌شود، که مخصوصاً در لنزها مهم است. زاویه بزرگ.

TrendForce نشان می دهد که نسبت تولید دو مدل از سری آیفون 14 پرو از 50 درصد به 60 درصد افزایش یافته است و نمی توان از افزایش این نسبت به 65 درصد در آینده چشم پوشی کرد.