تلاش‌های سازماندهی فروشگاه اپل با شروع فرآیند کارمندان مریلند ادامه دارد

این کمپین اتحادیه در مریلند نامه ای به تیم کوک، مدیر عامل اپل ارسال کرد و به او از قصد آنها برای سازماندهی به عنوان ائتلاف کارمندان خرده فروشی سازمان یافته (AppleCare) گفت. در نامه بررسی شده توسط IAM آمده است: «به گفته دیوید دی ماریا، سازمان دهنده IAM، اتحادیه در نظر دارد در روزهای آینده اسنادی را به هیئت ملی روابط کار ارسال کند. اداره پست.

این گروه می‌گوید بیش از 65 درصد از کارمندان این فروشگاه اپل را امضا می‌کنند، که به آنها «اکثریتی فوق‌العاده» می‌دهد که غلبه بر آن برای شرکت دشوار است.

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

احساسات اتحادیه در فروشگاه‌های اپل در حال گسترش است زیرا کارگران سومین فروشگاه روز سه‌شنبه کمپین اتحادیه‌ای را راه‌اندازی کردند. بر اساس یک گزارش خبری، کارمندان مرکز خرید تاوسون مریلند می‌گویند که می‌خواهند در مورد ایمنی، برنامه‌ریزی، غرامت و سایر موضوعات مرتبط با کووید-۱۹ حرفی برای گفتن داشته باشند.

ماه گذشته، بلومبرگ گزارش کرد که کارمندان یک فروشگاه اپل در آتلانتا اولین کسانی بودند که خواستار رای گیری اتحادیه شدند – پیش از این، کارمندان فروشگاه بزرگ اپل مرکزی نیویورک نیز به دنبال دستمزد بهتر زندگی و طرح های اتحادیه بودند. اگرچه اپل در مورد این کمپین جدید کارگری مریلند اظهار نظری نکرد، این شرکت بیانیه ای در مورد پرونده آتلانتا صادر کرد:

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


واشنگتن پست گزارش می دهد که گروهی از کارمندان اپل در مریلند “نزدیک به یک سال است که با هماهنگی انجمن بین المللی ماشین آلات و کارگران هوافضا به دنبال حمایت بوده اند، دو کارمند و یک سازمان دهنده کارگری گفتند.”

9to5Mac پس از گسترش داستان و پیشرفت کارمندان اپل در روند عضویت در اتحادیه، گزارش خواهد داد.

ما از اعضای شگفت انگیز تیم خرده فروشی برخورداریم و عمیقاً از همه چیزهایی که آنها برای اپل به ارمغان می آورند قدردانی می کنیم. ما خرسندیم که غرامت و مزایای بسیار قوی را برای کارکنان تمام وقت و پاره وقت، از جمله مراقبت های بهداشتی، بازپرداخت شهریه، مرخصی والدین جدید، مرخصی استحقاقی خانواده، کمک های بلاعوض سالانه به صورت سهام و بسیاری از مزایای دیگر ارائه دهیم.