تلاش های اتحادیه اپل استور با پشتیبانی CWA

کارگران استارباکس که با حمایت کارگران یونایتد نمایندگی اتحادیه را در سراسر کشور سازماندهی کردند – و برنده شدند – الهام بخش کارگران خرده فروشی اپل، ورایزون وایرلس و بسیاری از شرکت های دیگر شدند. ما از اعتمادی که کمیته سازماندهی Fruit Stand Workers United به برنامه ما برای افزایش نیروی کار در اپل دارد قدردانی می کنیم. ما مشتاقانه منتظر ادامه یادگیری و مشارکت با کارگران متحد هستیم زیرا به کارگران کمک می کنیم صدای اتحادیه در محل کار خود را به دست آورند.

تلاش های سازماندهی نیز در سراسر اقیانوس اطلس آغاز شد. به عنوان مثال، یک فروشگاه اپل در گلاسکو، اسکاتلند، در حال حاضر به اتحادیه بپیوندید نماینده کارگران خرده فروشی بریتانیا منطق تیم برای سازماندهی مانند ایالات متحده است و به یک چیز خلاصه می شود. پرداخت بهتر برای مقابله با افزایش هزینه های زندگی.

کارگران یونایتد و CWA برای بردن بازی می کنند

کریس شلتون، رئیس کارکنان ارتباطات آمریکا

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

فروشگاه گرند سنترال روند سازماندهی خود را در فروردین ماه آغاز کرد. برندسازی ابتکاری با نام “Fruit Stand Workers United”. گراند سنترال با بیش از 270 کارمند برای دستمزدهای بالاتر، شرایط کاری بهتر، بازنشستگی بهتر و غیره مبارزه می کند.

اتحادیه ها در سراسر جهان شکل می گیرند

روند اتحادیه سازی به دیگر فروشگاه های اپل در سراسر کشور گسترش یافته است. نقاط فروش در کنتاکی و مریلند نیز در حال اتحاد، با اخیرا تلاش ها در آتلانتا متوقف شده است. با این حال، برای مبارزه با اتحادیه، اپل تیم حقوقی بدنام ضد اتحادیه، لیتلر مندلسون را برای کمک استخدام کرد. همچنین بود متهم به تخریب اتحادیهبه طور بالقوه نقض قوانین کار با برگزاری مذاکرات ضد اتحادیه با کارکنان.

هنگامی که به گام بعدی در بسیج همتایان خود در قدرت فکر می کنیم، تنها می توانیم در مقیاس بزرگتر با تاکتیک های بی پایان تخریب و ترساندن اتحادیه مبارزه کنیم. با تشکر از کارگران یونایتد، ما آموخته ایم که از لیتلر چه انتظاری داریم و آماده ایم. با پیوستن به CWA، قصد داریم با فروشگاه های بی شمار دیگری برای احقاق حقوق کارگران در Apple Retail در ایالات متحده مشارکت کنیم و معتقدیم که موفق خواهیم شد.

لین فاکس، رئیس بین المللی کارگران متحد

عضو میوه آنتونی ویولا غرفه کارگران متحد

کارگران ارتباطات آمریکا (CWA) اکنون از تلاش‌های سازماندهی در فروشگاه Grand Central Station اپل در نیویورک حمایت می‌کنند. با همکاری Fruit Stand Workers United (FSWU)، CWA و Workers United به فروشگاه پرچمدار در کار مداوم خود برای تشکیل اتحادیه کمک خواهند کرد. در یک بیانیه مطبوعاتیگفته شده است که کارگران یونایتد همچنین اتحادیه پشت کمپین کارگران استارباکس است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


ما ارتباط نزدیک بین کارگران متحد و CWA را حفظ خواهیم کرد. تجربیات مشترک ما از برخورد با لیتلر، سازمانی را که در استارباکس و اپل در حال انجام است، آگاه و تقویت خواهد کرد. کارگران یونایتد تاکنون کتاب بازی لیتلر را به خوبی می شناسد.