تمرکز اپل بر حفظ حریم خصوصی به معنای ویژگی های کمتر، توسعه آهسته است

اما کارمندان اپل می گویند تازه واردان به این شرکت باید خود را با محیطی وفق دهند که در آن نمی دانند از محصولاتشان چگونه استفاده می شود و یکی از اعضای جوان تیم حریم خصوصی می تواند درخواست دسترسی به داده ها را حتی از یک مدیر ارشد وتو کند. .

Apple TV+ را تماشا کنید. به گفته یک فرد با آگاهی مستقیم از وضعیت اپل، سرویس پخش ویدیوی پولی، بر خلاف بزرگترین رقبای خود، اطلاعات جمعیت شناختی مشتریان یا تاریخچه ای از آنچه را که تماشا کرده اند جمع آوری نمی کند. این بدان معناست که کارمندان Apple TV+ نمی‌توانند نحوه حرکت مشتریان را بین محتوا تجزیه و تحلیل کنند، و بر خلاف Netflix، Disney و سایر سرویس‌های پخش، که از چنین داده‌هایی برای ترغیب مشتریان برای تماشای ویدیوهای بیشتر استفاده می‌کنند، تقریباً غیرممکن می‌شود که ویدیوهای بیشتری را بر اساس ترجیحاتشان به آنها توصیه کنند.

عکس: کریستینا @ wocintechchat.com/پاشیدن

در سال 2019، کارمندان بررسی کردند که آیا مشتری می‌تواند از سیری برای خرید برنامه‌ها و سایر سرویس‌های آنلاین با استفاده از صدای خود استفاده کند، مشابه اینکه مشتریان آمازون محصولات را با استفاده از دستیار صوتی خود خریداری می‌کنند یا خیر. این تلاش تا حدی به دلیل قوانین سختگیرانه حفظ حریم خصوصی متوقف شد که سیری را از پیوند دادن Apple ID افراد به درخواست صوتی آنها جلوگیری می کرد. این شخص گفت که تیم محصولات رسانه ای اپل که پشت این پروژه قرار دارد، نتوانسته است راه دیگری برای احراز هویت قابل اعتماد کاربران به منظور شارژ آنها پیدا کند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

(این برنامه می تواند تاریخچه خود را به شما نشان دهد، اما به نظر می رسد این کار به گونه ای انجام می شود که از دسترسی اپل به داده ها جلوگیری می کند.)

عدم دسترسی به داده‌های استفاده به این معنی است که تیم‌های توسعه محصول نمی‌توانند ویژگی‌های سفارشی مورد نظر خود را ارائه دهند و برخی از کارهایی که می‌خواهند انجام دهند کاملاً غیرممکن است زیرا یک دروازه‌بان از زندگی خصوصی نسبتاً جوان می‌گوید نه…

این می تواند تأثیر زیادی بر توانایی برنامه های اپل برای ارائه خدمات شخصی سازی شده داشته باشد. برای مثال Apple TV+ را با Netflix مقایسه کنید.

جای تعجب نیست که اپل جمع آوری داده های خود را به حداقل می رساند یا اینکه کنترل های داخلی سختگیرانه ای بر نحوه استفاده از داده ها دارد. به عنوان مثال، در سال 2016 یاد گرفتیم که هر گونه استفاده از داده های مشتری در داخل شرکت مستلزم تایید سه “سرپرست حریم خصوصی” است. اما اتاق داخل اطلاعات نگاهی جالب به چالش هایی است که این امر برای مهندسان خود شرکت ایجاد می کند.

تاکید اپل بر حفظ حریم خصوصی یکی از افتخارآمیزترین چیزهای این شرکت است، اما مهندسان و دیگرانی که در توسعه محصول دخیل هستند می گویند که این کار هزینه دارد.

اپل می‌تواند از داده‌های جمع‌آوری‌شده استفاده کند و از تکنیک‌هایی مانند حریم خصوصی متفاوت برای قطع ارتباط بین کاربران و داده‌هایشان استفاده کند (اگرچه برخی کارشناسان می‌گویند این حفاظت‌ها همیشه قابل اندازه‌گیری نیستند). این مقاله همچنین توضیح می‌دهد که اپل چگونه داده‌های ناشناس را برای تجزیه و تحلیل خریداری می‌کند.

برخی از ایده ها باید به طور کامل کنار گذاشته شوند زیرا خط مشی های حریم خصوصی شرکت را نقض می کنند. به عنوان مثال، اپل به مشتریان خود اطمینان می دهد که در حالی که درخواست های Siri را برای بهبود عملکرد تجزیه و تحلیل می کند، نمایه صدای سیری شما به Apple ID شما مرتبط نیست.