تور زمینی ارمنستان با اتوبوس vip ️ ارزان ترین قیمت

هتل گرند ایروان یکی از لوکس‌ترین هتل‌های 5 ستاره ارمنستان به شمار می‌رود که با نام قبلی “گلدن تولیپ” فعالیت خود را ادامه می‌دهد. این هتل یکی از هتل‌های بسیار محبوب و پرطرفدار با توجه به نظر کاربران در سایت تریپ ادوایزر می‌باشد. موقعیت این هتل بسیار مناسب است و به راحتی می‌توان به میدان اصلی شهر و بسیاری از مراکز خرید این شهر دسترسی داشت. وقتی وارد اتاق خود در این هتل جذاب می‌شوید، با اتاقی با دکوراسیون مدرن و شگفت انگیز مواجه می‌شوید که با دقت بسیاری دکوراسیون شده است. گردشگران در مراجعه با تور ارمنستان هوایی می توانند سوغاتی‌های معروف این کشور را تهیه کنند.

کشور ارمنستان دارای چه دین و زبانی است؟

پس اگر تمایل به خرید تور ارزان ارمنستان هستید، می‌توانید از تورهایی با هتل‌های 3 ستاره استفاده تور ارمنستان ارزان گشت نامه کنید. اما اگر در طول سفر هزینه‌ها برای‌تان زیاد مهم نیست، تورهایی با هتل 5 ستاره را انتخاب کنید. البته 5 ستاره بودن هتل همیشه نشانه بهتر بودن آن نیست، بنابراین قبل از رزرو تور مدنظر نظرات مسافران قبلی تور را مطالعه کنید.

  • این مکان یک کتابخانه باستانی است و همین الان هم در آن کتب خطی زیادی نگهداری می شود .
  • اما راحت‌ترین راه برای رسیدن به ارمنستان استفاده از تور ایروان یا تور ارمنستان است.
  • مبلغ تاکسی 600 درام بوده و به ازای هر کیلومتر اضافه 100 درام اضافه تر گرفته می شود.
  • مسافر از زمانیکه تست PCR داده تا 7 ساعت که جواب تست مشخص شود در هتل خود قرنطینه میماند.
  • همچنین با عضویت در اینستاگرام یا کانال تلگرام سفریار می توانید از آخرین اخبار تور لحظه آخری ایروان و سایر مقاصد مطلع شوید.
همان طور که اشاره شد، سفر به ارمنستان نسبت به بسیاری از کشورهای دیگر ارزان حساب می‌شود اما با این حال، روش‌هایی وجود دارد که می‌توانید هزینه سفر را با استفاده از آن‌ها کاهش دهید. در فصل‌های خوش آب و هوا، تعطیلات نوروز، زمان برگزاری کنسرت‌ها و فستیوال‌های محبوب و … قیمت سفرها افزایش پیدا می‌کند. همچنین در نظر داشته باشید که هر چه درجه کیفی یا ستاره‌های هتل بیش‌تر باشند، قیمت تور هم بیش‌تر خواهد شد. در کنار همه این‌ها، تعداد روزهای اقامت نیز روی قیمت تاثیر می‌گذارد. تور امنستان به تناسب امکانات و خدمات مختلفی که در اختیار شما قرار می‌دهد، قیمت‌های مختلفی دارد. طبیعتا هرچه امکانات رفاهی بیشتری در تور به شما ارائه شود، هزینه تور هم گران‌تر خواهد بود.

گردشگران خارجی پس از تزریق واکسن کرونا، برگه‌ای مهرشده از وزارت بهداشت ارمنستان دریافت می‌کنند که زمان نوبت دوم تزریق واکسن در آن نوشته شده است. از آنجا که برخی کشورها با شرط انجام واکسیناسیون مرزهای خود را به روی گردشگران باز کرده‌اند، انتظار می‌رود که به‌زودی کشورهایی همچون کانادا، آمریکا و کشورهای اروپایی نیز همین شرط را برای ورود گردشگران لحاظ کنند. بنابراین تمایل ایرانی‌ها برای دریافت واکسن کرونا بدون نوبت در ارمنستان سیر صعودی یافته است. واکسن‌های کرونا در ارمنستان از نوع آسترازنکا، سینوواک، سینوفارم و واکسن روسی اسپوتنیک هستند و تزریق واکسن کرونا در مراکز واکسیناسیون (پلی‌کلینیک‌ها یا مراکز سیار) ایروان انجام می‌شود. این طور به نظر می‌رسد که واکسن ‌اسپوتنیک ‌روسی فقط برای بیماران و افراد مسن تزریق می‌شود و بیشتر گردشگران ایرانی واکسن آسترازنکا دریافت کرده‌اند.

برای تور هوایی ارمنستان در همان فرودگاه می‌توانید ویزایتان را برای ورود به ارمنستان تهیه کنید. استفاده از تور ارمنستان هوایی در وقت شما صرفه‌جویی می‌کند و دیگر نیاز نیست یک روز کامل به رفت و یک روز هم به برگشتتان اختصاص دهید؛ به محض رسیدن، بعد از کمی استراحت می‌توانید گشت و گذارتان را آغاز کنید. مقتدرسیر به عنوان یکی از مهم‌ترین برگزارکنندگان تور ارمنستان، انواع تورهای زمینی و هوایی را برگزار می‌کند، به منظور خرید تور زمینی می‌توانید با آژانس تماس حاصل نمایید. لازم است بیان کنم که آژانس مسافرتی فلات پارس گیتی مجری مستقیم تور ارمنستان است و ما با عدم استفاده از دلالان تور را به شما ارائه می کنیم تا با بهترین قیمت به سفر بروید و رضایت شما جلب شود. بنابراین همواره می توانیم تورهای ارمنستان را با قیمتی بهتر از سایرین تقدیم نماییم. اگر باز هم سوالی در این رابطه داشتید می توانید قیمت ها را مقایسه کرده یا با شماره تلفن های موجود در وب سایت پیش رو تماس بگیرید.

این افراد برای دریافت دوز دوم واکسن آسترازنکا باید حدود ۱۲ هفته بعد سفر دیگری به ارمنستان انجام دهند. این فرصتی بی‌نظیر است و بسیاری از مردم و ساکنان ایروان این کار را با روی باز انجام می‌دهند. اجاره خانه در ارمنستان علاوه بر کاهش هزینه‌های شما، فرصتی بی‌نظیر برای آشنایی با فرهنگ این مردم قدیمی و اصیل است. پیشنهاد ما به شما اینه که بودجه سفرتون رو داخل کشور به دلار تبدیل کنید و بعد از رسیدن به ارمنستان به صرافی های مطمئن برید و دلارها رو به درام تبدیل کنید. توجه داشته باشید که موقع برگشتن به ایران فقط دلار با خودتون برگردونید. با اینکه مشکلات مختلفی مانند سپری کردن ساعت ها در اتوبوس، خودرو شخصی را دارد ولی هزینه به مراتب کمتری نسبت به تورهای هوایی دارند.

با عضویت در کانال تلگرام ما از قیمت انواع ویزا ، ویزا دبی ، ویزا عراق و جدیدترین تورها ، تور استانبول ، تور کربلا هوایی و سایر تور خارجی و داخلی با خبر شوید. شروع بهترین زمان سفر به ارمنستان از ماه آوریل بخصوص اواخر این ماه است. این موقع از سال یک زمان ایده آل برای گشت و گذار در ارمنستانمی باشد. با این حال، بادمجان، بره و لواش (نان تخت) اجزای اصلی آن را تشکیل می دهند.

سوالات متداول مسافران سفر زمینی ارمنستان

در غیر این صورت با ماشین خود تا جلفا رفته و سپس در آنجا ماشین را در پارکینگ بگذارید و سوار اتوبوس یا تاکسی شوید تا به مرز نوردوز برسید و از آنجا با اخذ ویزای ارمنستان راهی ایروان شوید. خوشبختانه کشور ارمنستان، مقصد چندان گرانی برای ایرانیان محسوب نمی شود. همه این دلایل باعث می شوند تا شما آفر تور ارمنستان ارزان را براحتی پیدا کنید. در نظر داشته باشید که پایتخت ارمنستان، یعنی ایروان شما طیف گسترده ای از هتل ها و اقامت گاه های متنوع را خواهید داشت و با انتخاب هتل های میان رده هزینه های سفر برایتان کمتر می شود.

فرودگاه بین‌المللی زوارتنوتس ایروان در 12 کیلومتری غرب شهر ایروان قرار دارد و سالانه 3 میلیون مسافر در آن تردد می‌کنند. خریداران تور ارمنستان می‌توانند از تاکسی و اتوبوس برای رفتن به مرکز پایتخت ارمنستان استفاده کنند. روزی که با آژانستان تماس گرفتم، کارشناسان تور خارجی در مورد تور ارمنستان زمینی توضیحات کامل دادند، که هم تور به صورت انفرادی دارید و هم به صورت گروهی، در مورد هتل های ارمنستان و گشت هایش هم به طور کامل توضیح دادند. به شخصه ترجیح میدم برای ارمنستان مخصوصا ایروان، لوکس ترین و بهترین تور رو انتخاب کنم.

تور زمینی ارمنستان با اتوبوس vip ️ ارزان ترین قیمت