تور وان قیمت تور لحظه آخری و ارزان وان تا 40 درصد تخفیف اقامت 24

گذشته از این‌ موضوع، ساعت های پروازی هم در قیمت تورهای ارزان قیمت وان ترکیه مجدد تاثیرگذار است. بهترین قیمت بلیط هواپیما وان، خرید ساعات پروازی شب است که میتوانید تاثیر مستقیم آن را در نرخ تور خود مشاهده کنید. شما مسافران نیز می‌ توانید با مقایسه پروازهای این دو ایرلاین، مناسب‌ ترینشان را برای سفر با تور وان انتخاب کنید. شما با عضویت در کانال تلگرام و مراجعه به سایت از آخرین تورها و قیمت آنها مطلع می شوید و در کمترین زمان ممکن رزرو یا خرید خود را انجام می ‌دهید. همچنین اگر قصد دارید تور وان یا مقاصد پرطرفدار دیگری را رزرو کنید، به سادگی چند کلیک یا یک تماس تلفنی برای شما قابل انجام است. در صفحه اصلی سایت و با ورود به سامانه رزرواسیون آنلاین نامی گشت می توانید با وارد کردن پرواز، هتل و تعداد روزهای اقامت و…

مقایسه تورهای خارجی

تور وان قیمت تور لحظه آخری و ارزان وان تا 40 درصد تخفیف اقامت 24

این در حالی است که آژانس برگزار کننده تور همه ظرفیت‌ های تور، که شامل بلیط هواپیما یا اتوبوس وان و اتاق‌ های هتل را که از قبل خریداری کرده باشد را ارزان تر از حد معمول عرضه می تور ارزان وان کند. به همین دلیل آژانس ها ارائه دهنده خدمات تور وان، از دو روز مانده به برگزاری تور، با یک شیب تند شروع به کاهش قیمت تور می کنند تا با هر قیمتی که شده، حداقل ظرفیت ‌های خالی را پر کنند. از این رو، در بسیاری از مواقع امکان سفر هوایی مستقیم به این شهر وجود ندارد. البته، در مواقع خاصی هواپیماهای ایرانی اجازه فرود در فرودگاه داخلی این شهر یعنی فرودگاه فرید ملن شهر ترکیه را پیدا می‌کنند ولی در حالت عادی هیچ پروازی از فرودگاه‌های ایرانی به فرودگاه فرید ملن وان وجود ندارد. بهترین ترین راه برای رسیدن به وان ترکیه و تور وان از طریق مرز رازی هست که از شهر خوی یا تبریز به سمت شهر وان ترکیه بروید. زمستان های سرد و پر برفی دارد ولی در تابستان هوای وان ترکیه خشک و گرم است و در فصل بهار و پاییز بیشترین بارش های شهر وان ترکیه ثبت شده است .

درست است که هزینه پرواز نسبت به تور زمینی وان گرانتر برای شما تمام کمی شود، اما اگر به صورت هوایی این مسیر را طی کنید می توانید در زمانتان صرفه جویی نمایید. چرا باید به وان ترکیه سفر کنیم؟ شهر وان، یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری میان ایرانیان است که در مرز غربی کشور ما قرار دارد؛ از این رو امکان سفر بدون دریافت ویزا به این شهر، برای مسافرین ایرانی، فراهم است. این عامل، یکی از مهمترین دلایلی است که بسیاری از افراد، به دنبال یافتن اطلاعات کافی از تور وان ترکیه هستند. علاوه بر این مورد، این شهر، یکی از مراکز مهم خرید و گشت و گذار محسوب میشود؛ به همین دلیل مقصد مناسبی برای گردشگران ایرانی، به شمار میرود. راه زمینی هم سریع می‌باشد و هم هزینه‌ی بسیار کمی را برایتان در پی خواهد داشت.

تور وان و رزرو هتل وان را حتما از آژانس های معتبر و کارگزار رسمی با پشتیبانی24 ساعته انجام دهید تا در صورت بروز مشکل از پشتیبانی 24 ساعته آنها استفاده کنید. اتوبوس های تور وان به صورت 25 نفره vip هستند که مسافرین را از تهران به شهر مرزی خوی و از خوی به تهران می رسانند . به طور کلی می توان گفت یکی از بهترین خصوصیات شهر وان آب وهوای معتدل در این شهر می باشد. از جمله هتل های 3 ستاره وان می‌توان به هتل یاقوت وان ، هتل کروان وان ، هتل آکدامار وان ، هتل رویال برک وان و هتل کرنر وان اشاره کرد. هتل های سه ستاره معمولا امکانات پایه مانند سرویس، سشوار، ویو مناسب، صبحانه رایگان، تلوزیون و یخچال اختصاصی دارند که به نسبت قیمت انتخاب مناسبی هستند.

شاید عامیانه ‌ترین فاکتور برای مقایسه هتل‌ ها، تعداد ستاره ‌های آنها باشد. اما ستاره‌ معیار مناسبی برای کیفیت هتل‌ نیست و در کشورهای مختلف نیز متفاوت است. ممکن است یک هتل سه ستاره وان از نظر شما مانند یک مسافرخانه یا حتی یک هتل ۵ ستاره در کشور خودمان باشد. سفرمارکت برای آسان‌تر کردن خدمات گردشگری یک اپلیکشین بسیارکاربردی نیز ارائه داده است که استفاده از آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم. شما با نصب آن بر روی تلفن همراه خود می‌توانید بدون نیاز به مراجعه به وب سایت بلیط، هتل و دیگر خدمات مورد نیاز را خریداری کرده و به صورت آنلاین رسید خود را دریافت نمایید.

تور اقتصادی وان از تبریز – 4 روزه

در این سایت می‌توانید به بخش تور وارد شده و مبدا، مقصد (وان)، بازه زمانی سفر با تعداد نفرات را مشخص کنید. در ادامه کافی است روی دکمه جستجو کلیک کنید تا همه تورهای وان موجود به شما نمایش داده شود. با فعال کردن گزینه «کمترین قیمت» تورها به ترتیب از کم به زیاد مرتب خواهند شد. قطار تهران – تبریز پس از عبور از شهرهای کرج، قزوین، تاکستان، زنجان، میانه، مراغه و عجب شیر به ایستگاه تبریز می‌رسد. در نتیجه امکان رزرو تور وان با قطار را از تمامی شهرهای این مسیر وجود دارد. اگرچه هنوز هم پرواز مستقیمی از ایران به فرودگاه شهر وان وجود ندارد.

با وجود افزایش قیمت تورهای خارجی، خوشبختانه هنوز قیمت تور وان به نسبت مقاصد خارجی دیگر، قیمتی اقتصادی برای ایرانی ها دارد و گردشگران راحت ‌تر می ‌توانند به آن سفر کنند. در تعطیلات، علاوه بر بحث شلوغی بیش از حد شهر کوچک وان، قیمت هتل‌ ها و دیگر امکانات نسبتا بالاست. اما این را هم بدانید که قیمت پرواز غیرمستقیم تهران وان چیزی در حدود ۵۰ درصد از پرواز مستقیم این مسیر گران تر تمام می شود.