توسعه تجربیات فروشگاه در فروشگاه اپل به فروشگاه های جدید را هدف قرار دهید

در بیانیه مطبوعاتی کامل Target جزئیات بیشتری در مورد برنامه های آن برای سال 2023 وجود دارد. با این حال، در حال حاضر، جزئیات بیشتری در مورد اینکه کدام فروشگاه ها تجربه خرید اپل را اضافه خواهند کرد، وجود ندارد.

تجربه «فروشگاه در فروشگاه Apple at Target» در فروشگاه‌های Target شباهت‌های طراحی با فروشگاه‌های خرده‌فروشی خود اپل با نورپردازی روشن و نمایشگر محصولات دارد. همچنین شبیه به تجربه ای است که در حال حاضر در بسیاری از فروشگاه های Best Buy موجود است. Target آن را به عنوان یک فروشگاه یک‌جا برای همه نیازهای اپل توصیف می‌کند.

در یک بیانیه مطبوعاتی امروز، تارگت نقشه راه خود را از “سرمایه گذاری های استراتژیک برای افزایش رشد و تجربه مشتری متمایز” برای سال 2023 اعلام کرد. این شرکت اعلام می کند که در سال جاری بین 4 تا 5 میلیارد دلار در تمام فروشگاه های خود سرمایه گذاری خواهد کرد، در حالی که به طور همزمان حدود 20 فروشگاه جدید

آیا تا به حال از یک فروشگاه Target بازدید کرده اید که تجربه «فروشگاه در فروشگاه Apple at Target» را ارائه می دهد؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی در سال 2021، تارگت اعلام کرد که تمرکز خود را بر روی محصولات اپل با “مقصد خرید اپل” جدید در فروشگاه های خود گسترش خواهد داد. اکنون این خرده‌فروش می‌گوید که این استراتژی را دوچندان کرده و تجربه اپل را به فروشگاه‌های بیشتری می‌آورد…

این فروشگاه‌های جدید و به‌روز راهی برای تارگت است تا شراکت‌های جدید و آخرین نوآوری‌ها در خدمات تکمیلی را به مشتریان ارائه دهد و در عین حال روی بهبودهای عملیاتی تیم خود سرمایه‌گذاری کند.

تارگت قصد دارد حدود 20 فروشگاه جدید با اندازه های مختلف را برای دستیابی به مشتریان جدید افتتاح کند. بسیاری از فروشگاه‌های جدید شامل عناصر طراحی جدید هستند که جامعه محلی را منعکس می‌کنند، تجربیاتی که برندهای جدید، مجموعه‌بندی و خدمات و ویژگی‌های پایدار را به نمایش می‌گذارند. Target همچنین در حدود 175 فروشگاه موجود خود سرمایه‌گذاری می‌کند، از بازسازی کامل تا افزودن تجربه‌های Ulta Beauty at Target یا Apple at Target در بوتیک در فروشگاه، یا افزایش ظرفیت برای خدمات انجام یک روزه.

Target می گوید که در حدود 175 فروشگاه موجود خود سرمایه گذاری خواهد کرد، از “بازطراحی کامل” تا افزودن تجارب Apple at Target فروشگاه در فروشگاه به مکان های بیشتر: