توسعه دهنده نشان می دهد که HomeKit چقدر می تواند با دقت تراشه U1 آیفون خوب باشد [Video]

[ad_1]

در ماه آوریل، نظری نوشتم که کدام محصولات اپل باید تراشه U1 را دریافت کنند. متأسفانه اپل امسال موافقت نکرد و تنها سخت افزار جدیدی که تراشه Ultra Wide Band خود را دریافت کرد آیفون 13 و اپل واچ سری 7 بود.

اگرچه اپل کنترل این فناوری را حفظ می کند، یک توسعه دهنده توانست برنامه کنترل از راه دور خانه هوشمند نهایی را ایجاد کند که از تراشه U1 آیفون برای کنترل دستگاه های مختلف خانه هوشمند استفاده می کند. فقط به آنها اشاره می کند.

توسعه دهنده iOS باستین آندلفسکی به من گفت که این برنامه کنترل از راه دور خانه هوشمند را ساخته است که از تراشه آیفون U1 برای کنترل خانه استفاده می کند. ایده بسیار ساده است: با استفاده از تراشه U1، آیفون می تواند نقاط خاصی را در خانه شما پیدا کند. پس از ایجاد این مکان، می توانید چراغ ها را روشن/خاموش کنید، رنگ آنها را تغییر دهید و موارد دیگر.

“من در ابتدا از روشی که “Find My” به شما جهت و فاصله تا دستگاه مورد نظرتان را می دهد الهام گرفتم. اگر مشکل را از “فانوس دریایی کجاست” به “من نسبت به فانوس دریایی کجا هستم” دوباره تعریف کنید و مطمئن شوید که چراغ حرکت نمی کند، در نهایت موقعیت بسیار خوبی در آن خواهید داشت.

“میدان دید” آیفون ها در مورد UWB بسیار محدود است، بنابراین برای اینکه کاربر بتواند آزادانه پرسه بزند، مجبور شدم آن را با ARKit ترکیب کنم. اساسا تراشه U1 یک مکان شناخته شده در اتاق را فراهم می کند و از آنجا ARKit حرکت شما را نسبت به آن نقطه ردیابی می کند.

همانطور که در زیر می بینید، اگرچه برنامه بی عیب و نقص و بسیار پاسخگو کار می کند، Andelefski به من می گوید که این فقط یک نمونه اولیه است. او یک کیت توسعه‌دهنده خریداری کرد اما می‌گوید نمی‌تواند برای مشتریان ارسال کند زیرا هیچ سازنده یا شرکت بزرگی روی چنین چیزی شرط‌بندی نمی‌کند.

تراشه‌ها در دسترس هستند (…) اما من تصور می‌کنم که در شرایط کمی مرغ و تخم‌مرغ، تقاضا برای سخت‌افزار کم است، زیرا هیچ برنامه‌ای از آن استفاده نمی‌کند و نوشتن برنامه‌ها بدون سخت‌افزار غیرممکن است. موجود در فروشگاه ها بنابراین در نهایت مجبور شدم برای تهیه کیت های توسعه دهنده گران قیمت و سخت تکیه کنم تا حتی با همه آن بازی کنم.

او همچنین توضیح داد که از HomePod mini و AirTags نیز استفاده کرده است، اما اپل همچنان تعاملات با این دستگاه ها و برنامه های شخص ثالث را محدود می کند:

در ابتدا می‌خواستم از تراشه‌های U1 در AirTags و HomePods استفاده کنم زیرا افراد قبلاً این دستگاه‌ها را دارند و می‌توانند به راحتی آن‌ها را از هر کجا دریافت کنند. اما متأسفانه اپل استفاده از API «تعامل‌های نزدیک» خود را به آیفون‌های اخیر، ساعت‌های اپل و دستگاه‌های شخص ثالث محدود کرده است.

می توانید تماشا کنید ویدئو در زیر جایی که او برنامه Smart Home Remote خود را به همراه توضیحی درباره اینکه چرا هنوز نمی‌توانید مستقیماً از آن در تنظیمات HomeKit خود استفاده کنید، نشان می‌دهد:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی