توسعه دهندگان تا 31 مارس فرصت دارند تا DTK Mac mini را با 500 دلار اعتبار به اپل بازگردانند

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

توسعه دهندگان باید 500 دلار برای دریافت DTK Mac mini بپردازند و اپل در ابتدا تنها پس از درخواست بازگرداندن دستگاه ها به توسعه دهندگان اعتبار 200 دلاری ارائه کرد. با این حال، پس از چندین شکایت در وب، این شرکت تصمیم گرفت اعتباری 500 دلاری برای بازگرداندن این رایانه ها ارائه دهد.

به گفته اپل، اعتبار 500 دلاری در قالب یک کد تبلیغاتی یکبار مصرف ارائه می‌شود که می‌توان آن را در فروشگاه اینترنتی اپل برای خرید Mac M1 جدید یا هر محصول دیگر اپل، به جز Maps – هدایا یا طرح‌های AppleCare+ بازخرید کرد. توسعه دهندگان تا 31 دسامبر 2021 فرصت دارند اعتبار 500 دلاری را بازخرید کنند.

اپل مک مینی های سفارشی را با تراشه A12Z Bionic اجاره کرده است تا توسعه دهندگان بتوانند برنامه های سازگار با پلتفرم Apple Silicon را بسازند و به روز کنند، که اکنون به طور رسمی با M1 Mac های جدید در دسترس همه مصرف کنندگان است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


کدهای تبلیغاتی با قیمت 500 دلار یا معادل ارز محلی بر اساس نرخ ارز ژانویه 2021 ارائه می شوند و تا 31 دسامبر 2021 اعتبار دارند. کارت های هدیه Apple و AppleCare+ مستثنی هستند. کل خرید باید بیش از 500 دلار باشد تا از این تخفیف برخوردار شوید.

همانطور که در اوایل این ماه گزارش دادیم، اپل از توسعه دهندگان خواسته است تا DTK Mac mini را برای ارسال مجدد به شرکت در اواخر سال جاری آماده کنند. اپل اکنون تأیید کرده است که توسعه دهندگان تا 31 مارس 2021 فرصت دارند تا Developer Transition Kit (DTK) را به کوپرتینو بازگردانند.

همانطور که در آخرین ایمیل خود ذکر کردیم، پس از بازگشت تایید شده DTK، یک اعتبار 500 دلاری در قالب یک کد تبلیغاتی یک بار مصرف معتبر دریافت خواهید کرد. سایر محصولات اپل که از طریق فروشگاه اینترنتی اپل سفارش داده شده اند.

توسعه‌دهندگانی که از بازگرداندن ماشین‌ها به اپل خودداری می‌کنند، اعتباری دریافت نمی‌کنند و حتی ممکن است از برنامه توسعه‌دهنده اپل محروم شوند. این شرکت قبلاً گفته بود که DTK Mac mini دیگر به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را دریافت نخواهد کرد، که می‌تواند بعد از مدتی غیرقابل استفاده شود.

در ایمیل جدیدی که امروز عصر برای توسعه دهندگانی که بخشی از برنامه Universal App Quick Start بودند، ارسال شد، اپل می گوید که توسعه دهندگان باید این نمونه های اولیه مک را با تراشه های سیلیکون اپل تا پایان ماه مارس بازگردانند.

[ad_2]

Source link

بخش اپل سیلیکون 9to5mac فارسی

باز هم از شرکت در برنامه Universal Apps Quick Start و متعهد شدن به ساخت برنامه های عالی برای Mac سپاسگزاریم. ما دستورالعمل‌های حمل و نقل را دنبال می‌کنیم تا کیت انتقال توسعه‌دهنده (DTK) را که از طریق برنامه به شما قرض داده شده است، برگردانیم. لطفاً چند لحظه وقت بگذارید و این جزئیات را مرور کنید و همه DTKها را تا 31 مارس 2021 به ما برگردانید.