توسعه دهندگان Apple Arcade توضیح می دهند که ساختن برای این پلتفرم با تکامل استراتژی اپل چگونه است

[ad_1]

Apple Arcade در چند هفته گذشته سه عنوان قابل توجه اضافه کرده است: «بازی تاج و تخت: داستان کلاغ ها» از Devolver Digital، «Next Stop Nowhere» از استودیوی مدرسه شبانه و «آخرین آتش سوزی» از Hello Games. یک جدید شیرجه عمیق از رادار فنی امروز نگاهی دقیق تر به توسعه بازی و مشارکت Apple Arcade ارائه می دهد.

شان فرانک، یکی از بنیانگذاران استودیو مدرسه شبانه، توضیح داد که در حالی که نسبت به نقش بازی های پریمیوم در دنیای امروز تردید داشت، اپل آرکید به دلایل بسیاری گزینه جذابی برای «Next Stop Nowhere» بود. اول از همه، Apple Arcade به بازی‌ها اجازه نمی‌دهد خریدهای درون‌برنامه‌ای از هر نوع ارائه دهند. اپل آرکید همچنین به استودیو اجازه داده است تا به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کند، چیزی که این شرکت اولین بار در iOS زمانی که بازی خود “Oxenfree” را در اپ استور منتشر کرد، تجربه کرد:

شان کرانکل، یکی از بنیانگذاران Night School Games می گوید: «من کاملاً شک داشتم که یک بازی پریمیوم همچنان در این دنیا زنده بماند. اما پس از آن اولین عنوان استودیو که بر روی رایانه شخصی شروع شد، Oxenfree، به iOS رسید – و مخاطبان جدیدی را جذب کرد. ما فقط گیمرهای هنری و ترسناک را هدف قرار ندادیم، اما اکنون در iOS داریم به توئین‌هایی که خنده‌دار خوان هستند و مخاطبان بسیار بیشتری را می‌رسیم. آن بازی فضایی که انجام دادیم انتخاب خوبی خواهد بود، به خصوص اگر نیازی به قلاب‌های کسب درآمد نداشته باشیم که صراحتاً در آن مهارت نداریم.

کرانکل خاطرنشان کرد که قبل از راه‌اندازی آن در Apple Arcade تنها یک تغییر Night School به “Next Stop Nowhere” اعمال شد: دستورالعمل‌های واضح‌تر در مورد زمان استراحت. کرانکل گفت: «در حالی که بازی‌های دیگر ما، شما نمی‌دانید چه زمانی باید آن را ترک کنید – فقط به عقب تکیه می‌دهید و یک ساعت بازی می‌کنید، اما ما به طور نیمه عمدی اینطور به نظر می‌رسید که واقعاً فصل‌های قهرمانی وجود دارد.» رادار فنی.

در رابطه با عنوان Devolver Digital «Game of Thrones: Tale of Crows»، خالق Jake Hollands نیز گفت که نگران نبودن در مورد کسب درآمد، امکان توسعه یک «بازی بیکار سالم» را فراهم می کند.

هالندز گفت: «ایده اصلی این بود که آن را به یک بازی بیکار «سالم» تبدیل کنیم که از آن سبک بازی استفاده کند و از آن به گونه ای استفاده کند که بتواند با زندگی بازیکنان سازگار شود، به جای اینکه سعی کنیم آنها را دائماً روی صفحه نگه داریم. .

در نهایت، با توجه به موفقیت بازی No Man’s Sky این شرکت در سال 2016، “The Last Campfire” از Hello Games یکی از موردانتظارترین نسخه های Apple Arcade بود. شان موری، یکی از بنیانگذاران Hello Games، گفت. رادار فنی در روند توسعه برای دستگاه های Apple Arcade و Apple:

شان موری، یکی از بنیانگذاران Hello Games می گوید: «ما می خواستیم کنترل ها به نظر بومی باشند، بنابراین کنترل های لمسی را از روز اول شروع کردیم – اولین نسخه ها پنج سال پیش روی آی پد و آیفون بود. البته این بازی از کنترلرها پشتیبانی می کند و پس از چندین دهه استفاده، بازیکنان حافظه عضلانی لازم برای حرکت با کنترلرهای فیزیکی را دارند – اما نه چندان با صفحه نمایش لمسی. ما شروع به ساختن بازی بر اساس چیزی کردیم که حس شهودی داشت. ما می خواستیم شما احساس کنید که به صفحه نمایش دست می گیرید و یک اهرم را می چرخانید.

موری اضافه کرد که Hello Games در سال 2018 در رابطه با توسعه Apple Arcade با اپل ملاقات کرد و این شرکت گفت که می خواهد “تجارب ممتاز خلاقانه بومی این دستگاه” داشته باشد. Hello Games با در نظر گرفتن این موضوع شروع به توسعه “The Last Campfire” برای دستگاه های اپل کرد.

داستان امروز رادار فنی پس از یک سابقه می آید بلومبرگ گزارش حاکی از آن است که اپل در حال تعدیل استراتژی خود برای Apple Arcade برای ایجاد تعامل است. به عنوان بخشی از این تغییر در استراتژی، ظاهرا اپل توسعه برخی بازی‌ها را لغو کرد و در عوض به دنبال عناوین جذاب‌تر بود.

می‌توانید در راهنمای ما در اینجا با آخرین افزوده‌های Apple Arcade همراه باشید. پر شده رادار فنی سکه یک ارزش دارد بخوانید و می توانید اینجا پیدا کنید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش اپل آرکید 9to5mac فارسی