توقف تولید آیفون، خواستار شکایت جدید از شرکت چینی است

یوان هوی، مدیر کل ربات Xiao-i، در بیانیه ای اعلام کرد که اپل به مالکیت معنوی آن احترام نمی گذارد. یوان گفت: اپل باید فوراً تخلف را خاتمه دهد، محصولات آسیب دیده را حذف کرده و فروش آن را متوقف کند.

Xiao-i سال گذشته ادعا کرد که سیری حق اختراع او برای چت بات را نقض کرده است و به دنبال دستوری است که فروش چینی تمام دستگاه های اپل با استفاده از هوش مصنوعی را مسدود می کند.

یک شرکت هوش مصنوعی چینی از دادگاه شانگهای خواسته است تا تولید و فروش آیفون اپل در این کشور را به دلیل اختلاف طولانی مدت درباره حق اختراع مربوط به دستیار مجازی سیری، حدود یک هفته قبل از انتشار جدیدترین به روز رسانی محصول پرچمدار خود توسط ارزشمندترین شرکت جهان، متوقف کند. . گوشی های هوشمند […]

با این حال، شرکت کوپرتینویی در درجه اول مبارزه با چنین مواردی را انتخاب می‌کند، و یکی از مدیران ارشد سابق اپل که مستقیماً با تیم کوک کار می‌کرد به من گفت که مدیرعامل از زورگویی یا باج‌گیری متنفر است و هرگز نمی‌خواهد از چنین تلاش‌هایی عقب‌نشینی کند. بعلاوه، دولت چین احتمالاً نمی‌خواهد خطر ایجاد اختلال در چنین عملیات تولید سودآوری را تهدید کند، به‌ویژه که انجام این کار تنها نرخی را افزایش می‌دهد که اپل با آن تنوع تولید را در تعدادی از کشورهای دیگر افزایش می‌دهد.

ما از اینکه ربات Xiao-i شکایت دیگری ارائه کرده است ناامید هستیم. ما مشتاقانه منتظر ارائه حقایق در دادگاه هستیم و همچنان بر ارائه بهترین محصولات و خدمات جهان به مشتریان خود تمرکز خواهیم کرد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


یک شرکت چینی برای توقف تولید آیفون در چین، از جمله آیفون 13 آینده، شکایتی را تنظیم کرده است.

اپل به طور خاص در مورد این آخرین پیشرفت، اشاره نکرده است SCMP به اظهارات خود در مورد دوم:

زمان طرح دعوا به وضوح به منظور به حداکثر رساندن فشار بر اپل برای موافقت با توافق به جای مخاطره ایجاد اختلال در تولید آن در چنین زمان حساسی است. این یک خطر خاص در چین است، جایی که دادگاه ها به شرکت های داخلی نسبت به شرکت های خارجی شهرت دارند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

دو نبرد قبلی دادگاه با تساوی 1-1 به پایان رسید. در مورد اول، اپل از دادگاه درخواست کرد که پتنت را باطل کند، اما قاضی آن را معتبر اعلام کرد. در دومی، Xiao-i نتوانست دادگاه را برای صدور حکم متقاعد کند، و این سوال را باز گذاشت که آیا سیری حق اختراع او را نقض کرده است یا خیر.

تلاش Xiao-i برای توقف تولید آیفون

[ad_2]

Source link

بخش سیری 9to5mac فارسی

بر اساس بیانیه شرکت چینی منتشر شده در حساب رسمی وی چت، ربات Xiao-i جمعه گذشته به دادگاه عالی مردمی شانگهای برای صدور حکم اولیه برای ممنوعیت ساخت، فروش و صادرات آیفون های مجهز به Siri که حق اختراع آن را نقض می کنند، درخواست کرد. سهشنبه.

را پست صبحگاهی چین جنوبی گزارش می دهد که این شرکت دوباره تلاش می کند، این بار تلاش می کند تا تمام تولید آیفون در کشور را متوقف کند.

Xiao-i (با نام کامل Shanghai Zhizhen Network Technology است) قبلاً با این ادعا که دستیار هوشمند اپل حق اختراع “ربات چت” را که متعلق به این شرکت است نقض کرده است، قبلاً سعی در مسدود کردن فروش همه دستگاه ها با Siri در چین داشت. .

زمینه