تولید آیفون در شنژن تا حدی دوباره راه اندازی می شود. ‘حلقه بسته’

بلومبرگ اشاره می کند که این سیستم مشابه سیستم مورد استفاده در بازی های المپیک زمستانی پکن است.

علاوه بر بازگشایی نسبی، فاکسکان قبلاً شروع به استفاده از کارخانه های پشتیبان در خارج از منطقه مهار برای کاهش تلفات تولید کرده بود.

این شرکت تایوانی، که با نام شرکت صنعت دقیق Hon Hai نیز شناخته می‌شود، گفت که پس از اتخاذ یک فرآیند مدیریت «حلقه بسته» در سایت‌ها، سیستمی که هدف آن محافظت از کارکنان در برابر عفونت‌ها است، مجوز راه اندازی مجدد را از مقامات دریافت کرده است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


ورزشکاران و کارکنان مرتبط با بازی‌ها از عموم مردم جدا شده‌اند و فقط مجازند از طریق وسایل حمل‌ونقل مشخص بین مکان‌های ورزشی و هتل‌هایشان تردد کنند. این سیستم موفق شد از هر گونه انتشار کووید از بازی های چین جلوگیری کند.

[ad_2]

Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی

“حلقه بسته” در این زمینه به این معنی است که کارکنان در محل در خانه های شرکت زندگی می کنند و بدون خروج از دانشگاه بین مسکن و کارخانه حرکت می کنند.

دولت در تلاش است تا شیوع های جدید نوع Omicron را مهار کند – با محدودیت های بیشتری در حال حاضر نسبت به هر زمان دیگری – بدون اینکه اقتصاد را کاملاً مختل کند. علاوه بر رویکرد کاملاً محصور کارمندانی که در محوطه دانشگاه زندگی می‌کنند، نسخه انعطاف‌پذیرتری را نیز تأیید کرد که در آن از شاتل‌های شرکت برای انتقال مستقیم کارکنان بین خانه و محل کار، بدون تماس خارجی استفاده می‌شود.

اگرچه دولت چین به این شهر دستور داده است که حداقل یک هفته در قرنطینه کامل قرار گیرد، اما اکنون به فاکسکان معافیت داده است تا از همان سیستم “حلقه بسته” استفاده شده توسط سایر شرکت‌ها در ووهان در شروع همه‌گیری استفاده کند. .

عکس: دارماو لی/پاشیدن

تامین‌کننده شرکت اپل، گروه فناوری فاکسکان، فعالیت‌های جزئی خود را در مرکز فناوری شنژن چین از سر گرفته است و سیستمی را راه‌اندازی می‌کند که به برخی از تولیدات اجازه می‌دهد تا زمانی که شهر برای جلوگیری از شیوع ویروس بسته است، دوباره راه‌اندازی شود. […]

تولید آیفون در شنژن به دلیل شیوع جدید کووید-19 مجبور به توقف در دو کارخانه فاکسکان شد – اما اکنون تا حدی دوباره شروع شده است.

بلومبرگ گزارش ها.