تولید آیفون در هند ممکن است توسط کشاورزان و مقامات مسدود شود

هند به امید اصلی اپل برای توسعه تولید آیفون در خارج از چین تبدیل شده است:

گسترش تولید آیفون در هند می تواند دشوار باشد

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. ذیل.


اگر می‌خواهید بدانید قانون زمین دیوانه‌وار چگونه می‌تواند در هند تاثیرگذار باشد، این مطلب را بخوانید!

نموداری در لینک بلاگ Elmer-DeWitt نشان می دهد که هند هنوز راه درازی در پیش دارد تا بخواهد به قطب تولیدی بزرگ برای الکترونیک تبدیل شود.

گسترش تولید آیفون در هند یکی از اصلی ترین راه هایی است که اپل در تلاش است تا اتکای خود به چین را کاهش دهد. اما یک گزارش حاکی از آن است که کشاورزان کوچک و مقامات محلی ممکن است زندگی شرکت کوپرتینویی را دشوار کنند.

در حالی که دولت ملی به طور کامل از رشد اقتصاد تولیدی خود حمایت می کند، دولت محلی اغلب نگران حفاظت از کاربری های موجود زمین است و اغلب با پیشرفت های جدید مخالف است. به طور خاص، دولت محلی معمولاً سعی می کند از مالکان کوچک زمین مانند کشاورزان در برابر دستورات خرید اجباری دولت ملی محافظت کند.

آنوپام منور، استادیار موسسه تاکشاشیلا، یک سازمان سیاست عمومی در هند، می‌گوید هند همچنان با سیاست‌های بسیار پیچیده در زمینه‌هایی مانند قانون کار و مالیات مبارزه می‌کند. او می‌گوید که یک شاخص مهم این است که آیا هند می‌تواند در سیاست‌های خود در زمینه تملک زمین تجدیدنظر کند یا خیر. این یک بخش کلیدی از هر پروژه صنعتی است و این فرآیند به طور مداوم در هند درگیری ایجاد کرده است.

با این حال، یک مانع بزرگ بالقوه وجود دارد: رقابت بین دولت محلی و ملی و موقعیت مالکان کوچک.

هند دارای سه سطح حکومت است: ملی، ایالتی و محلی. این سه سطح اغلب خود را در تضاد می دیدند که به دلیل این واقعیت که اختیارات بیشتر و بیشتری به دولت محلی واگذار می شد، بیش از پیش آشفته می شد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

ddd

تحقق این وعده احتمالاً به این بستگی دارد که هند موانع تاریخی را برای تجارت در آنجا از بین ببرد. مشکلات در جابجایی وسایل در داخل و خارج از کشور، رقابت بین بخش‌های مختلف دولت و سیاست‌های مالیاتی، نیروی کار و زمین، همگی باعث شده است که هند نسبت به سایر کشورها در رتبه‌بندی پایین‌تر قرار گیرد.کشورهای آسیایی که در آنها تولید لوازم الکترونیکی صورت می‌گیرد. […]

منور می‌گوید همه چیز در مسیر درستی پیش می‌رود، اما او از اعتماد به نفس بیش از حد محتاط است: «هر زمانی در 30 سال گذشته می‌توانستم به شما بگویم که در شرف شکست هستیم.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

آ بلومبرگ گزارشی که توسط Philip Elmer-DeWitt مشاهده شده است نشان می دهد که این می تواند برای برنامه های توسعه آیفون اپل در هند مشکل ساز باشد.

مالکان کوچک ممکن است علاقه ای به ترک مزارع خود نداشته باشند تا راه را برای یک کارخانه تلفن درخشان باز کنند، و مقامات محلی کنترل آنها بر سیاست های زمین را راهی برای اعمال نفوذ می دانند.

اپل به تدریج زنجیره تامین خود را با کارخانه های مونتاژ در هند، ویتنام، اندونزی و جاهای دیگر متنوع کرده است. اما به طور خاص آیفون به شدت به چین وابسته است. تخمین‌های اخیر نشان می‌دهد که 95 درصد از کل عرضه آیفون هنوز در داخل کشور تامین می‌شود – که حدود 80 درصد از تمام آیفون‌ها تنها در این کارخانه در ژنگژو ساخته می‌شوند.

ما سال‌ها در مورد نیاز و دشواری کاهش اتکای اپل به چین هشدار داده‌ایم، اما همه‌گیری خطرات این شرکت را که بیشتر تخم‌مرغ‌هایش را در یک سبد تولید می‌کند، آشکارتر کرده است. تخمین زده می‌شود که اختلالات مرتبط با کووید-۱۹ در بزرگترین کارخانه مونتاژ آیفون جهان یک میلیارد دلار در هفته برای این شرکت هزینه داشته باشد.

به طور خاص، این نشان می‌دهد که خرید زمین مورد نیاز برای کارخانه‌های مونتاژ اضافی اپل می‌تواند مشکل باشد…

زمینه