تولید آیفون در هند 50 درصد افزایش یافت. مونتاژ آیفون 13

پرابهو رام، سرپرست گروه اطلاعاتی صنعت در CMR، به IANS گفت: «سهم آیفون‌های نسل بعدی، مانند آیفون 13، تقریباً برابر با آیفون 12 است.

فاکس کان تامین کننده اصلی اپل در این کشور است و مسئول تولید تمام آیفون 13 است، در حالی که Wistron آیفون SE و آیفون 12 را تولید می کند.

طبق داده‌های منتشر شده در روز سه‌شنبه، اپل نزدیک به یک میلیون آیفون «ساخت هند» را در سه‌ماهه اول 2022 به این کشور ارسال کرده است که افزایش قابل توجهی 50 درصدی (سال به سال) در محموله‌های آیفون از داخل کشور است. […]

عکس: سودیپ سها/پاشیدن

قابلیت‌های توسعه‌یافته و متنوع اپل در تولید آیفون در هند، همراه با ابتکارات خرده‌فروشی تهاجمی، همچنان به شتاب رشد قوی آن در هند کمک می‌کند.

استاندارد تجارت گزارش ها.

یک کارخانه فاکسکان پس از پیگیری شکایات اپل در مورد شرایط کاری تعطیل شد. جزئیات برای خواندن واقعا افتضاح ساخته شده است.

در همین کارخانه بود که قرار بود تولید آیفون 13 در ژانویه آغاز شود – برنامه هایی که باید پس از اینکه اپل کارخانه را به صورت آزمایشی قرار داد تا رفع مشکلات به تعویق بیفتد.

در اوایل ماه جاری، این غول فناوری تایید کرد که تولید پرفروش‌ترین گوشی هوشمند آیفون 13 خود را در هند آغاز کرده است.

بر اساس داده های اطلاعاتی جدید بازار، تولید آیفون در هند در سه ماهه اول سال 2022 نسبت به مدت مشابه سال قبل 50 درصد افزایش یافته است. فروش در داخل کشور نیز در حال افزایش است، علیرغم این واقعیت که میانگین قیمت فروش به لطف فروش مدل های بالاتر در حال افزایش است.

تولید آیفون 13 در هند به دلیل افشاگری های وحشتناک در مورد شرایط کاری در کارخانه فاکسکان به تعویق افتاد و باعث شد اپل دستور تعطیلی این کارخانه را تا رفع مشکلات صادر کند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


در حالی که اپل ابتدا آیفون‌های ساخت هند را به مدل‌های قدیمی‌تر محدود کرد، این شرکت در اوایل ماه جاری تأیید کرد که آیفون 13 به خط تولید دستگاه‌های داخلی ملحق شده است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی

در بخش فروش، اپل قبلاً برای فروش آیفون‌ها در بازار حساس به قیمت به تخفیف‌های شدید تکیه می‌کرد، اما CMR می‌گوید که اکنون این وضعیت تغییر کرده است و شرکت بیش از پیش بر جذابیت محصولات رده بالا تکیه می‌کند.