تولید جهانی آیفون در سه ماهه تعطیلات به رکورد رشد رسید

علاوه بر تقاضا برای مدل های آیفون 13، این شرکت گفت که کاهش قیمت اپل در مدل های قدیمی کمک کننده است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


از نظر تولید سالانه، اپل در سال 2021 به 233 میلیون دستگاه رسید، در مقایسه با نزدیک به 200 میلیون دستگاه در سال 2020. این رشد عمدتاً به افزایش سهم بازار اپل در چین به میزان 10 درصد با 16 درصد نسبت داده شد.

[ad_2]

Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

گزارش شده است که تولید جهانی آیفون در سه ماهه تعطیلات به بالاترین حد خود رسیده است زیرا اپل توانسته است تقاضای عظیم برای سری آیفون 13 را با یک عملیات زنجیره تامین مدیریت شده متعادل کند تا کمبود قطعات تاثیرگذار را به حداقل برساند.

عکس: کوین باتیک/پاشیدن

با توجه به استراتژی قیمت گذاری، قیمت مدل های جدید آیفون 13 برای مصرف کنندگان مناسب بود، در حالی که کاهش قیمت برای مدل های قدیمی آیفون نیز محسوس بود.

در نهایت، اپل توانست از خلأ ایجاد شده توسط شرکت چینی هوآوی استفاده کند، بخش گوشی‌های هوشمند این شرکت که عملاً با ممنوعیت واردات در بسیاری از کشورها نابود شد. در مورد نگرانی های امنیت ملی.

تصاحب سهم بازار باقی مانده از هواوی را می توان عامل اصلی عملکرد فوق العاده اپل در سه ماهه چهارم سال 21 دانست. با گذشت زمان، کنترل‌های مدل‌های پرچم‌دار هواوی (یعنی سری P و Mate) به تدریج با کنترل‌های آیفون جایگزین شدند.

پس از رونمایی از سری آیفون 13 در ماه سپتامبر، اپل به شدت شروع به افزایش محموله های این دستگاه های جدید برای پاسخگویی به تقاضای بازار کرد. به لطف سرعت فروش و بازاریابی سریع خود، اپل توانست در بسیاری از سه ماهه چهارم رتبه اول را در رتبه بندی برندهای اسمارت فون های سه ماهه از نظر تولیدی در بازار کسب کند و سه ماهه چهارم نیز از این قاعده مستثنی نبود.

Strategy Analytics روز گذشته گزارش داد که رشد آیفون در اروپا در سال 2021 11 درصد بوده است.

اپل علاوه بر حفظ جایگاه اول خود در رتبه بندی برندها در سه ماهه چهارم، تولید سه ماهه آیفون را به رکورد جدید 85.5 میلیون دستگاه افزایش داد که رشد 66.0 درصدی نسبت به سه ماهه سوم را نشان می دهد.

قدرت روند به ما می گوید که تولید آیفون بیش از 85 میلیون دستگاه تخمین زده می شود.

به گفته شرکت اطلاعات بازار TrendForce، دو عامل دیگر برای اپل نقش داشته است.