تویوتا جزئیات بیشتری از برنامه های CarPlay آینده برای سدان کمری و مینی ون سینا 2019 ارائه می دهد.

همانطور که توسط CarsDirectتویوتا با آوردن پلت فرم به سدان محبوب کمری و مینی ون سینا، قابلیت دسترسی CarPlay را در خط تولید خود گسترش خواهد داد.

تویوتا یکی از معدود خودروسازانی بود که ظاهراً تا سال جاری در برابر افزودن پشتیبانی CarPlay به خودروهای خود مقاومت نشان داد. اکنون این برند پلتفرم درون خودروی اپل را به دو مدل دیگر از مدل 2019 خود می آورد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

مانند دیگر مدل‌های تویوتا 2019 که به‌روزرسانی را دریافت می‌کنند، CarPlay از طریق سیستم سرگرمی Entune 3.0 به Camry و Sienna جدید می‌آید که همچنین با مودم داخلی ارائه می‌شود که می‌تواند Wi-Fi را ارائه دهد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


[ad_2]

Source link

بخش کارپلی 9to5mac فارسی

برای مروری بر گزینه‌های پس از فروش برای دریافت CarPlay در خودروی فعلی‌تان، خلاصه ما را در اینجا و همچنین ویدیوی زیر را برای پایونیر MVH-1400NEX بررسی کنید.

توتویا امسال اعلام کرد که آوالون 2019 اولین خودروی خود خواهد بود که از CarPlay پشتیبانی می کند. در ماه مارس، متوجه شدیم که دو مدل بعدی که با همان رفتار مواجه خواهند شد، کرولا هاچ بک 2019 و RAV4 SUV خواهند بود.

در حالی که بسیاری از تولیدکنندگان از Android Auto در کنار CarPlay پشتیبانی می‌کنند، تویوتا به سادگی قابلیت‌هایی را برای CarPlay و Alexa آمازون ارائه می‌کند.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید: