تویوتا پیشنهادات استاندارد CarPlay خود را با RAV4 و کرولا هاچ بک 2019 گسترش می دهد.

RAV4 با بهبود عملکرد چندرسانه‌ای داخل خودرو، می‌تواند به حداکثر پنج درگاه USB بین ردیف‌های جلو و عقب و یک سینی شارژ بی‌سیم Qi که در جلوی کنسول مرکزی قرار دارد مجهز شود.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

سیستم صوتی استاندارد Entune 3.0 دارای یک صفحه نمایش لمسی 7 اینچی است که در بالای کنسول مرکزی قرار گرفته است. Entune 3.0 Audio Plus یک صفحه نمایش لمسی هشت اینچی و رادیو Sirius XM اضافه می کند. Entune 3.0 Premium Audio سیستم چندرسانه ای را با ناوبری پویا داخلی بهبود می بخشد تا به رانندگان کمک کند مسیر خود را ترسیم کنند.

در مورد RAV4 SUV، تویوتا یک صفحه نمایش 7 اینچی با همان پشتیبانی Apple CarPlay و Amazon Alexa ارائه می دهد.

تویوتا در نمایشگاه خودروی نیویورک، جدیدترین خودروهایی را به نمایش گذاشت که از CarPlay با صفحه نمایش لمسی 7 تا 8 اینچی به صورت استاندارد بهره می برند. اول، جدید کرولا هاچ بک که دارای یک صفحه نمایش استاندارد 8 اینچی است.

[ad_2]

Source link

بخش کارپلی 9to5mac فارسی هر RAV4 به چندرسانه‌ای Entune 3.0 مجهز است، از جمله Wi-Fi Connect با پشتیبانی از Verizon، دسترسی هندزفری به Amazon Alexa و سازگاری Apple CarPlay.

تویوتا مدتهاست که در برابر CarPlay مقاومت کرده است، اما ژانویه گذشته این شرکت تویوتا آوالون 2019 را به عنوان اولین وسیله نقلیه ای که از این پلتفرم پشتیبانی می کند با اعلامیه های بیشتری معرفی کرد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اگر به دنبال وسیله نقلیه جدیدی نیستید، اما می‌خواهید CarPlay را به سواری فعلی خود بیاورید، مطمئن شوید که مجموعه ما از بهترین گیرنده‌های CarPlay پس از فروش را بررسی کنید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


تویوتا کرولا هاچ بک و SUV 2019 خود را در نمایشگاه خودروی نیویورک به نمایش گذاشت و هر دو خودروی جدید به صورت استاندارد با اپل کارپلی عرضه خواهند شد.

اغلب سازندگان خودرو از هر دو پشتیبانی می کنند CarPlay و Android-Auto. قابل ذکر است، به نظر می رسد که تویوتا تصمیم گرفته است که با آن همراه شود اتصال آمازون الکسا به جای پلتفرم گوگل درباره کرولا هاچ بک 2019 بیشتر بدانید اینجا.


در کرولا هاچ بک نیز هیچ کمبودی در زمینه سرگرمی و قابلیت های ارتباطی وجود ندارد. برای SE، صدای استاندارد Entune 3.0 شامل 8 اینچ است. صفحه لمسی؛ شش بلندگو؛ Apple Car Play; ادغام آمازون الکسا؛ Entune 3.0 Connect Application Suite. اتصال امنیتی؛ اتصال وای فای ؛ سازگار با پیوند GPS Scout. سیری بدون چشم; جک صوتی کمکی و پورت USB 2.0 با اتصال و کنترل iPod. AM/FM؛ قابلیت پخش MP3/WMA. آموزش و آموزش تشخیص گفتار; قابلیت گوشی هندزفری; تشخیص صدا و پخش موسیقی از طریق بلوتوث؛ صفحه اصلی قابل تنظیم؛ و اطلاعات آب و هوا/ترافیک از طریق Entune 3.0 App Suite.