تویوتا 2020 GR Supra از CarPlay بی سیم پشتیبانی می کند، اما فقط به عنوان بخشی از بسته 4000 دلاری Premium

[ad_1]

پس از چند اعلامیه CarPlay در CES 2019 هفته گذشته، تویوتا امروز اعلامیه که GR Supra 2020 آن از CarPlay بی سیم پشتیبانی می کند. در همین حال، KIA و فیات کرایسلر خودروهای جدید با ادغام CarPlay سیمی را معرفی کرد.

تویوتا GR سوپرا را در دو گزینه متفاوت “درجه” ارائه خواهد کرد، اما CarPlay به سطح “3.0 Premium” محدود خواهد شد. این بسته شامل پشتیبانی از CarPlay بی‌سیم بر روی یک صفحه نمایش لمسی 8.8 اینچی است – و ارتقاء آن 4000 دلار است. نسخه پریمیوم همچنین شامل صفحه نمایش هد آپ، صدای JBL، ناوبری، شارژ بی سیم و موارد دیگر است:

نسخه 3.0 Premium دارای صفحه نمایش لمسی 8.8 اینچی ارتقا یافته با ناوبری، خدمات تله ماتیک سوپرا کانکت، اپل کارپلی بی‌سیم، سیستم صوتی JBL با 12 بلندگو، شارژ بی‌سیم تلفن و نمایشگر هد آپ رنگی خواهد بود. نسخه 3.0 Premium همچنین دارای صندلی‌های گرمکن با روکش چرمی خواهد بود.

پشتیبانی از CarPlay بی‌سیم به این معنی است که هر بار که ماشین خود را دریافت می‌کنید نیازی نیست آیفون خود را از طریق لایتنینگ وصل کنید. با توجه به اینکه GR Supra از شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می کند، این بسیار خوب است.

یافتن CarPlay بی‌سیم به‌طور بومی در وسایل نقلیه دشوار بوده است. در حالی که چندین گزینه برای اضافه کردن عملکرد وجود دارد با صفحه نمایش های پس از فروش، BMW یکی از حامیان اصلی CarPlay بی سیم در ایالات متحده بوده است.

GR Supra 2020 با تریم 3.0 Premium دارای قیمت MSRP 53990 دلار خواهد بود. سطح غیر پرمیوم که فاقد CarPlay است، با قیمت 49990 دلار به فروش می رسد. همانطور که گفته شد، GR Supra 2020 مطمئناً راهی مقرون به صرفه برای دسترسی به CarPlay بی سیم نخواهد بود، اما برای علاقه مندان به خودرو که به این وسیله نقلیه علاقه مند هستند، این یک افزونه خوب است. در این بین می توانید اضافه کنید CarPlay بی سیم به ماشین موجود شما برای کمتر از 700 دلار

مطمئن شوید که خلاصه کامل اعلامیه های CarPlay ما در CES 2019 را اینجا بخوانید، و همچنین راهنمای ما در مورد بهترین نمایشگرهای CarPlay را در اینجا بخوانید. GR Supra 2020 اواخر امسال در دسترس خواهد بود.

داستان های مرتبط:

JAMF Now


برای اخبار بیشتر اپل در 9to5Mac در YouTube مشترک شوید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش کارپلی 9to5mac فارسی