تکنولوژی، به بازار رقابتی نیاز دارد 9to5mac Farsi

سازندگان زیادی سعی کردهاند که سیستم تشخیص چهره را در گوشی خود قرار دهند و بسیاری از آنها در درستانجامدادن این کار ناتوان بودهاند. توی تست های من آیفون ایکس توی هیچ زمینه ای کوچکترین ضعفی از خودش نشون نداد و همه پردازش هارو با دقت و سرعت بالا انجام داد. اگر کمی به لبه زیرین نمایشگر گوشی آیفون دقت کنید در میابید که دقیقا مشابه با لبههای دو سمت راست و چپ است و هیچ زائدهای در لبه زیرین این دستگاه وجود ندارد . تا به حال به لبه زیرین نمایشگر گوشی آیفون X دقت کردهاید؟ لبه زیرین آیفون ایکس کاملا بدون حاشیه است. در گذشته امکان ضبط ویدیوهای اسلوموشن فول اچ دی با حداکثر نرخ 120 فریم در هر ثانیه با آیفون 7 اپل امکان پذیر بود، ولی اکنون در آیفون x این نرخ فریمی دو برابر شده و به 240 فریم در هر ثانیه میرسد. صنعت خودروسازی اکنون دست در دست غولهای تکنولوژی جهان برای ساخت پیشرفتهترین، ایمنترین و راحتترین خودروها قدم برمیدارد. همچنین هواوی گفته که این سیستم عامل را به صورت متن باز روانه مارکت جهانی میکند تا توسعه دهندگان نیز بتوانند در آن دست ببرند.

با اینکه گوشیهای سری A در لیست برترینها جایی ندارند، برای خریداران با بودجهی متوسط یا کم همیشه مدلهای قابل دفاعی ارائه کرده است. گوشی شیائومی سری redmi در زمره گوشی های میان رده قیمتی شیائومی محسوب می شود که در هر دوره توانست جزء پرفروش ترین های گوشی شیائومی قرار بگیرد. دیزایر EYE گوشی ارزانی نیست و قیمتش آن را در میان محصولات رده بالایی چون سامسونگ گلکسی S5 و الجی G3 قرار میدهد؛ بنابراین اگر به خرید آن مبادرت میکنید، حتما مواردی در آن شما را مجذوب خود کرده است. حال که تحقیقات خود را پیرامون قیمت، بازار، برند و فروشگاه انجام دادید، وقت آن رسیده تا در رابطه با خرید گوشی هم مواردی را مد نظر قرار دهید… هوش مصنوعی نیروی محرکه بسیاری از تحولات و برخی از مواردی است که در ادامه این مقاله به آنها اشاره کردهایم. بسیاری از اختلالات نرم افزاری کوچک با یک راه اندازی مجدد گوشی برطرف می شوند. تراشه هلیو G80 قلب تپنده این گوشی است که در اکثر شرایط و برنامهها عملکرد خوبی از خود نشان میدهد.

هواوی در سال 2015 نیز تمرکز خود را بر انواع گوشی پرچمدار گذاشت و سری P موبایل هواوی به بازار آمد. گوشی هواوی سری MATE توانسته بخشی از رقابت خرید علاقه مندان به گوشی های پرچمدار را به خود اختصاص دهد. این سری از گوشیهای موبایل برای افزایش طول عمر باتریهای خود، روند شارژ را کند کرده است که اگر به فکر سلامتی باتری و دوام آن هستید، نباید بهعنوان یک عیب آن را بپذیرید. اپلیکیشنهای ترک سیگار با استفاده از تکنیک گیمیفیکیشن توانستهاند بسیاری از سیگاریها را ترک دهند. پردازنده کرین 710F نیز از لحاظ عملکرد پردازشی قدرت مناسبی دارد و در اجرای بسیاری از بازیها و برنامهها به خوبی عمل میکند. به لطف پردازنده میتونید با تکنولوژی Cat12 از سرعت دانلود 75 مگابایت بر ثانیه استفاده کنید و توی این مورد هم هیچ ضعف و مشکلی رو مشاهده نکنید. به لطف تراشه یاد شده، انجام بسیاری از ویژگیها را امکانپذیر میسازد. جدایی از کارایی و طراحی منحصر به فردی که به این پرچم دار اپل اضافه شده شاید قیمت آیفون X 256 که 1000 دلار در نظر گرفته شده باعث شود تا بسیاری از کاربران که قیمت گوشی برای آنها اولویت دارد، ویژگی های آن را نادیده گرفته و مدل های دیگری را به خرید ایفون درجیح دهند.

یکی از اولین دستگاههای واقعیت مجازی Sensorama نام داشت. برخلاف برندی مانند اپل که هرسال تنها چند مدل گوشی با عنوانهای شفاف و مشخص به بازار عرضه میکند، شیائومی گسترهای وسیع از دستگاههای موبایل را تحت سریها و مدلهای گوناگون در سبد محصولات خود دارد که شاید درک تفاوتهای آنها کار چندان سادهای نباشد. سونی شرکت پیشتاز در ساخت دیسکهای بلو-ری در عین حال دستگاههای پخش، ضبط و کپی بلو-ری فعال است. قابلیت Animoji یا انیموجی هم از ویژگیهای بسیار جالب و سرگرم کنندهای است که برای اولین بار در صنعت موبایل در گوشی آیفون X ، (iPhone X) برای کاربران عرضه شده است. آیفون ایکس اولین گوشی است که دارای دوربین سلفی TrueDepth است.

حتما توجه داشته باشید و مداوم گوشی سونی خود را مورد بررسی قرار دهید تا در صورت بروز نبودن نرم افزار، نسخه نرم افزاری گوشی خود را بروز رساني نمایید. این دوربین میتواند سلفیهای زیبایی را با پسزمینه تار شده خلق کند. اولین آیفون دهها ویژگی جالب داشت که آن را تبدیل به اولین گوشی صنعت موبایل میکرد؛ حال ده سال گذشته است و اپل میخواهد با آیفون ایکس دوباره تاریخ را تکرار کند. گوشی آیفون X ، (iPhone X) اولین گوشی هوشمندی است که این ویژگی را دارد. سامسونگ قابلیت جدید FlexMode را برای این گوشی ارائه کرده و تجربه کاربری را در برنامههای تماس تصویری مانند Google Meet، Zoom و Facebook Messenger بهبود بخشیده است. دوربین اصلی گوشی جدید سونی همچنین به یک سنسور 1/1.7 اینچی مجهز است.

برای پاسخ شایسته به این سؤال ابتدا دیدگاههای مختلف درباره تکنولوژی طرح و نقاط قوت و ضعف هر یک از آنها بهتفصیل مورد سایت 9to5mac واکاوی قرار گرفت. تجربه کاربری استفاده از سیستم عامل آیفون ایکس واقعا متفاوت هست. توسط این شرکت همه با سیستم عامل اندروید میباشد. دیگر داشتن موبایل یک نیاز برای همه شده بود. در گوشی آیفون X یا (iPhone X) از تراشهای A11 Bionic استفاده شده که یکی از بهترین تراشه های بکار رفته در گوشی های ساخته شده توسط شرکت اپل میباشد، این تراشه بسیار قوی است و از یک موتور عصبی (Neural Engine) اختصاصی بهرهمند است. پردازنده 10 نانومتری A11 Bionic اپل وظیفه پردازش اطلاعات و دستورات رو برعهده داره. A11 یک تراشه 10 نانومتری است که پردازنده ای 6 هسته ای با حداکثر سرعت 2.39 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی سه هسته ای Apple GPU بر روی آن قرار گرفته تا قویترین پردازنده را در میان گوشی های اپل به خود اختصاص دهد. در این زمینه، آینه هوشمند یا اتاق رختکن مجازی هر دو فناوریهای هیجانانگیزی هستند که پتانسیل بالایی را نشان میدهند. این گوشی هوشمند مجهز به سنسورهای دوربین قویتری نسبت به نسل قبل خود میباشد و برای قلب تپنده این گوشی، سونی از چیپست قویتری نسبت به نسل قبل استفاده کرده است و حافظه رم در نظر گرفته شده برای این مدل نیز نسبت به سال گذشته بیشتر میباشد.

واضح است که فیسبوک میخواهد مدل کسب و کار خود را که مبتنی بر استفاده از دادههای شخصی برای فروش تبلیغات هدفمند است، به دنیای متاورس منتقل کند. آیفون ایکس با ظرفیت های 64 و 256 گیگابایت عرضه شده که مطابق با نیاز و بودجه مورد نظرتون میتونید از فروشگاه اپل تلکام خریداری بفرمایید. تراشه A11 با حافظه رم 3 گیگابایت LPDDR4x در گوشی iphone x یک پارچه شده و در مساحت 89.23 میلی متر مربع تعداد 4.3 میلیارد ترانزیستور را در بر می گیرد که در مقایسه با تراشه های نسل قبلی کوچک تر و در مقابل عملکرد بهتر و سریع تری را انجام می دهد. برای این دستگاه 3 گیگابایت حافظهی رم و 32 گیگابایت حافظهی داخلی در نظر گفته شده که توسط کارت حافظهی microSD تا 512 گیگابایت قابل افزایش است. در این هنگام فلاش Quad-LED True Tone آیفون ایکس، نور محیط را تا دو برابر بیشتر میکند. روشنایی و کیفیت مطلوب این صفحه نمایش در زیر نور افتاب نیز عملکرد خوبی داشته و به خوبی از عهده کار خود بر میآید.

هواوی برند چینی سازنده گوشی های محبوب است که گوشی های زیبا و کاربرپسند تولید می کند. موتور خودروهای برقی چگونه کار می کند؟ انجام این کار خیلی ساده است، کافی است کلید خاموش و روشن را فشار دهید و همزمان دکمه زیاد کردن صدا را نیز بفشارید. آیفون X اولین گوشی هوشمند اپل با نمایشگر تمام صفحه؛ شرکت اپل همزمان با تولد 10 سالگی ایفون از جدیدترین پرچم دار خود رونمایی کرد که دارای طراحی متفاوت با مدل های قبلی است و اپل با تولید این گوشی در واقع نسل جدیدی از بهترین و پرفروش ترین محصول خود یعنی گوشی ایفون را به کاربران معرفی کرد. گرچه میزان انقلابی بودن ویژگیهای آیفون ایکس در حد و اندازه نخستین آیفون نیست، اما یک چیزی هست که نمیتوانید منکرش شوید: یک سری ویژگی آیفون ۱۰ هستند که آن را تبدیل به اولین گوشی صنعت موبایل در حال حاضر میکنند.

داشتن یک سبک زندگی بدون تحرک منجر به بالا رفتن ریسک بروز بیماری ها و مشکلات زیادی از جمله دیابت، بیماری قلبی عروقی، سرطان روده ی بزرگ و چاقی می شود. به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، تکنولوژی روز دنیا به اندازهای در حال پیشرفت است که طی سالهای اخیر، بیم آن میرود که جای شریک زندگی را نیز برای بسیاری از مردم جهان پر کند. علاوه بر این بسیاری از این طریق به کسب درآمد نیز مشغول شده اند که شما می توانید مقاله کسب درآمد از یوتیوب کالی بویز را مطالعه کنید. ⭕️چطور از شر ایمیلهای مزاحم خلاص بشم؟ پزشکی با محاسبات و شبیهسازی رایانهای باید قادر به ارائهی ارزش مؤثر به هزینه برای بیماران، پزشکان و سازمانهای بهداشت و درمان باشد تا آنها را برای استفاده از این تکنولوژی جدید تشویق کند. با استفاده از این قابلیت کاربر حتی پس از عکس برداری میتواند افکتهای نوری را وارد تصویر کند و نحوه تابش نور را در عکسها تغییر دهد. با استفاده از این قابلیت Slow Sync ترکیبی از شاتر با سرعت پایین و یک پالس نوری کوتاه ارائه میشود و این امر موجب بکارگیری شرایط چراغ فلش در محیط های باز میشود و فقط جسم یا فرد نزدیک دوربین بیش از اندازه تحت تابش نور قرار نگیرد و پشت سر او تاریک نباشد، این قابلیت حالتی متعادلتر بین این دو بخش را به وجود میآورد.

این نمایشگر با اسکن شرایط محیطی، میزان نور آنجا را میسنجد، رنگهای موجود را مطابق شرایط تنظیم کرده و تعادل سفیدی را نیز به خوبی اعمال میکند. اگر از آن دست کاربران هستید که با گوشی خود فقط وبگردی میکنید یا از پیامرسانها و شبکههای اجتماعی استفاده میکنید، شاید قدرت پردازنده خیلی اهمیتی نداشته باشد؛ اما اگر گیمر هستید یا از گوشی خود برای اجرای برنامههای سنگینی مثل مونتاژ ویدیویی استفاده میکنید، در اینجاست که پردازنده اهمیت زیادی پیدا میکند. در این بازار پر نوسان پیدا کردن مرجعی به روز که آخرین قیمت گوشی را مطابق با آخرین تغییرات اعلام کند، میتواند حسابی کمک کننده باشد. با اینکار قیمت گوشی های آیفون کمی افزایش پیدا کرد اما در عوض کیفیت تصاویر به طرز فوق العاده ای افزایش یافت. اما بعضی افراد به دلایل مختلفی علاقهای به استفاده از امکانات گفته شده ندارند و ترجیح میدهند این قابلیت را در گوشی یا تبلت اندرویدی خود غیر فعال کنند. با این حال، چیزی که در واقعیت اتفاق میافتد، شاید عجیبتر از تمام فیلمهای علمی تخیلی باشد که تا به حال دیدهایم!

بزرگترین تغییری که در این گوشی آیفون X حافظه 256 گیگابایت به چشم می خورد، صفحه نمایش بدون حاشیه آن است که با حذف لبه های پهن و دکمه HOME در قسمت پایینی آن، یک نمایشگر تمام صفحه با نسبت تصویر 19.5:9 را ایجاد کرده است. این ابزار با سایر تلفن های هوشمند سازگار نیست و برای عملکرد کامل آن، آیفون باید در نزدیکی ابزار باشد. منظور قلم های موجود در گوشی های هوشمند نیست بلکه همین خودکارهای معمولی که در طول روز از آن استفاده می کنیم. من توی مقاله بهترین گوشی می شیائومی، بصورت کامل به معرفی این سری پرداختم و حالا میخوام فقط چند مورد از بهترین گوشیهای شیائومی سری می رو معرفی کنم.

صفحه بزرگ ۶ اینچی آن از نوع Super LCD 6 است و تکنولوژی BoomSound برای توان صوتی عالی به آن بازگشته؛ اما جک هدفون از آن حذف شده است. اما همین ویژگی باعث مفید بودن آن به عنوان ماده منفجره شد. به عنوان مثال، درجه حرارت خانه را در هر جایی که باشید، می توانید از طریق گوشی همراه خود تنظیم کنید یا دمای قابلمه غذا، سیستم تهویه مطبوع یا سایر وسایل برقی خانه را کنترل کنید. برای تهیه این محصول بی نظیر شما ابتدا باید مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید واین مسئله کاملا به نوع سلیقه و سطح نیاز شما بستگی دارد و سپس با موبایل و یا لپ تاپ مجهز به اینترنت وارد وب سایت مربوطه شوید و خواهید دید که فرم از قبل برای شما حاضر شده است و شما کافی است آن را در عرض چند ثانیه پر کنید و تعداد مورد نیاز خود را نیز قید کنید و سپس فروشنده با عنایت به اینکه سفارشات مشتریان در اولویت قرار دارد محصول را به شما تحویل خواهد داد این روش برای عصر تکنولوژی بسیار مناسب می باشد زیرا ممکن است شما وقت کافی برای اینکه حضوری به جایی بروید نداشته باشید و به همین دلیل نیز کالا با صحت و سلامت تضمین شده در اختیار مشتری قرار می گیرد و از همه نظر مورد تایید می باشد.

با این مقایسه ی بهترین گوشی شیائومی، به نظر میرسد که بطور کلی گوشی های سری می از نظر کیفیت، عملکرد بهتری نسبت به ردمی دارد. صفحه نمایش گوشی ایفون x از نوعSuper Retina OLED است و اندازه آن نیز 5.8 اینچ در نظر گرفته شده است که به لطف طراحی تمام صفحه، نسبت تصویر 19.5:9 را ایجاد کرده و تصاویر HDR را با رزولوشن 2436 × 1125 پیکسل به نمایش می گذارد. در نهایت صفحه نمایش این گوشی با اختلاف امتیاز بالایی رو به نسبت سایر محصولات اپل دریافت میکنه. توی تست های من دوربین آیفون ایکس امتیاز بالایی دریافت کرد؛ بنابراین اگر دنبال یه گوشی با کیفیت عکس و فیلم خوب هستید، حتما آیفون 10 رو توی لیست خریدتون نگه دارید.

این ویژگی امکان دسترسی به ویژگیها و قابلیتهای نرم افزاری متنوعی را در آیفون xبه وجود میآورد. پزشک با یک اپلیکیشن موبایل می تواند با استفاده از اطلاعات به روز و مستندات دیجیتالی بیماران، آنها را ویزیت و راهنمایی کند، و در خارج از مراکز درمانی هم، سلامت بیماران خود با اپلیکیشن زیر نظر داشته باشند. اسکات برینکر: تکنولوژی بازاریابی انقلابی پدید آورده است که بازاریابی از تجارت ارتباطات به تجارت تجربیات، از محتوای سفارشی به نرمافزارهای سفارشی حرکت کرده است. در خدمت هموطنان گرامی میباشد.پشنهاد ما این است که از فروشگاه های اینترنتی دارای نماد اعتماد الکترونیکی خرید کنید.هویت و مکان فیزیکی صاحبان این کسب و کارها توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی بررسی و تایید شده است.

این دستگاه دارای بدنه شیشه ای بوده و از استاندارد IP68 پشتیبانی می کند. در این صورت است که از خرید خود نهایت رضایت را دارید. در سوی دیگر، سری پایینرده و میانردهی آنر که پرفروشترین گوشی های هواوی را در خود جای داده بود، در سال ۲۰۲۰ توسط هواوی مستقل اعلام شد. نسخه اول از سری گوشیهای Ace از تراشه اسنپدراگون 630 بهره میبرد. برنامه های پیشفرض iOS کاربردی هستن و برای شروع کافی؛ ولی شما میتونید از میلیون ها نرم افزاری که اپل براتون توی App Store قرارداده هم استفاده کنید. گوشی های اپل همواره قیمت بالایی داشتند، از نسلهای قبل مثل آیفون 6، آیفون 7 و آیفون 8 گرفته تا iPhone SE و آیفون 12 پرو مکس، برای مثال قیمت آیفون 12 پرو مکس زمانی که تازهوارد بازار ایران شد حدود 50 میلیون تومان بود که رفتهرفته ارزانتر شد. قیمت گوشی هواوی از 3 میلیون تا 30 میلیون در نوسان است و این به شما بستگی دارد که آیا یک گوشی میان رده میخواهید یا پرچمدار؟ برند هواوی گوشیهای خود را در سه دسته پایین رده، میانرده و پرچمدار دستهبندی کرده است که گوشیهای میانرده از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار میباشند.