تیرانداز فروشگاه اپل در آمستردام 227 میلیون دلار به صورت رمزنگاری درخواست کرد

این حادثه ابتدا به عنوان یک سرقت اشتباه گزارش شد. هنوز مشخص نیست که آیا درخواست باج در همان لحظه پس از اینکه تیرانداز فروشگاه را در محاصره پلیس مسلح پیدا کرد، تحریک شده بود یا اینکه در تمام مدت برنامه او بوده است.

بحران فنی بیانیه ای از اپل دریافت کرد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


واحد پلیس آمستردام تایید کرده است که یک سرقت مداوم در فروشگاه اپل در Leidseplein به گروگان تبدیل شده است. در پیامی که در توییتر منتشر شد، پلیس آمستردام گفت که یک “گروگان گیری” در فروشگاه اپل وجود دارد، اما در حال حاضر جزئیات بیشتری را “برای ایمنی افراد درگیر” به اشتراک نمی گذارد.

پلیس جزئیات بیشتری را فاش می کند



[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

این حادثه دیروز اتفاق افتاد و پلیس در آن زمان کمی اظهار داشت.

گروگانگیری در فروشگاه پرچمدار شرکت اپل در آمستردام با انتقال مظنون پس از برخورد با خودروی پلیس به بیمارستان با جراحات شدید به پایان رسید.

مقامات پلیس آمستردام در یک کنفرانس خبری گفتند که مظنون، ساکن آمستردام 27 ساله، در مورد این حادثه با مقامات تماس گرفت و خواستار 200 میلیون یورو (227 میلیون دلار) ارز دیجیتال و خروج امن از فروشگاه اپل در میدان شلوغ Leidseplein شد. اوایل چهارشنبه […]

طبق بیانیه ای که توسط TechCrunch به دست آمده، اپل می گوید همه کارمندان و مشتریان «پس از این تجربه وحشتناک» در امنیت هستند. این شرکت افزود: تحقیقات هنوز ادامه دارد.

پلیس همچنین فاش کرد که گروگانگیر در حین دستگیری توسط یک خودروی پلیس زیر گرفته شده است ثروت.

به روز رسانی: تیرانداز اکنون به دلیل جراحات وارده بر اثر برخورد خودروی پلیس جان خود را از دست داده است. پلیس برای نجات گروگان وارد عمل شد که گروگان از فروشگاه فرار کرد و مرد مسلح او را تعقیب کرد. نام تیرانداز هنوز مشخص نشده است اما پلیس می گوید او ساکن آمستردام با سابقه کیفری بود

تیرانداز فروشگاه اپل آمستردام که دیروز یک گروگان را گرفت و خواستار پرداخت 200 میلیون یورو (227 میلیون دلار) باج ارز دیجیتال شد. پلیس این به روز رسانی را در یک کنفرانس مطبوعاتی منتشر کرد.

تیرانداز فروشگاه اپل آمستردام

سخنگوی اپل ادامه داد: «ما می‌خواهیم از مجریان قانون محلی برای کار استثنایی و تحقیقات مداومشان تشکر کنیم.» “تیم ها و مشتریان ما به سرعت عمل کردند و امروز قدرت و اراده باورنکردنی از خود نشان دادند و ما از حمایت و مراقبتی که در چنین شرایط سختی به یکدیگر نشان داده اند بسیار سپاسگزاریم.”

علاوه بر گروگان تیرانداز – که هنوز نامش فاش نشده است – پلیس چهار نفر دیگر را که در کمد داخل فروشگاه پنهان شده بودند، پیدا کرد. آنها به سلامت نجات یافتند و حدود 70 نفر دیگر قبلاً سالم از فروشگاه خارج شده بودند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

عکس: اسکات راجرسون/پاشیدن

پلیس گفت که مظنون یک اسلحه خودکار و یک اسلحه کمری در اختیار داشت و حداقل چهار گلوله شلیک کرد.