تیزر فیلم Alto’s Odyssey: The Lost City را ببینید که در تاریخ 16 ژوئیه در Apple Arcade منتشر می شود.

[ad_1]

ماه گذشته، Apple Arcade فاش کرد که عناوین جدید بزرگی به این پلتفرم می آیند که یکی از نسخه های هیجان انگیز نسخه ویژه جدید Alto’s Odyssey برنده جایزه است. اکنون تیم آلتو تیزر بازی جدید Alto’s Odyssey: The Lost City و تاریخ انتشار 16 جولای را به اشتراک گذاشته است.

در حالی که امسال شاهد بازی‌های موفق iOS زیادی در Apple Arcade بودیم، بسیاری از آنها بازسازی شده‌اند اما بدون هیچ تغییر واقعی.

Snowman و Land & Sea، دو استودیو سازنده Team Alto، با معرفی محتوا و تجربیات کاملاً جدید، رویکرد متفاوتی را در پیش گرفته‌اند و The Lost City به‌عنوان زیست‌بومی جدید برای کشف در نسخه جدید بازی تحسین‌شده وارد می‌شود.

Alto’s Odyssey: The Lost City در نسخه اصلی محبوب گسترش می یابد، با شگفتی های بیشتری برای کشف و چالش هایی که باید بر آنها غلبه کرد، همه به طور یکپارچه در تجربه اصلی ادغام شده اند. بنابراین چه یک کاوشگر برای اولین بار یا یک حرفه ای باتجربه باشید، چیزهای زیادی برای همه وجود دارد که کشف کنند.

پشتیبانی از iCloud گنجانده شده است، بنابراین می‌توانید به‌طور یکپارچه از نسخه ویژه جدید در همه دستگاه‌های اپل خود با پیشرفت همگام‌سازی شده لذت ببرید. و Team Alto حتی این امکان را فراهم کرده است که داده‌های ذخیره شده شما را از Alto Odyssey اصلی به The Lost City بیاورید تا از جایی که کار را ترک کردید ادامه دهید.

تریلر زیر را ببینید و می توانید برای بازی در Apple Arcade اینجا پیش ثبت نام کنید.

ادیسه آلتو: شهر گمشده شامل:

  • یادگیری آسان، تسلط بر آن سخت است. در قلب سری Alto یک سیستم برج تک لمسی زیبا قرار دارد. ترکیب های زنجیره ای و تکمیل صدها هدف برای باز کردن آیتم ها و توانایی های جدید، همه با کنترل های بصری.
  • چهار بیوم خیره کننده را کشف کنید. از تپه های شنی تا دره ها، معابد و برای اولین بار، شهر گمشده. این مناظر غنی و متنوع را کاوش کنید که هر کدام تصاویر و گیم پلی منحصر به فردی را ارائه می دهند.
  • اجلاس پیدا شد اسرار آسمان را با بالن های هوای گرم، ریل های متحرک، سواری روی دیوار و لباس پوشیدن در آسمان کشف کنید.
  • بر عناصر مسلط شوید. کویر علاوه بر نورپردازی پویا و اثرات آب و هوایی مانند طوفان های شن و ستاره های در حال تیراندازی، خانه گرداب های بادهای چرخان و بارش های آب است.
  • با آلتو و دوستانش آشنا شوید. شش شخصیت منحصر به فرد را باز کنید که هر کدام ویژگی ها و توانایی های خاص خود را دارند.
  • مد ذن. این حالت مدیتیشن که با موسیقی متن آرام خود کامل شده است، اودیسه را به خالص ترین عناصرش تقطیر می کند: بدون موسیقی، بدون قطعات، و بدون قدرت. فقط تو و کویر بی پایان
  • حالت تصویر از صفحه مکث، پشت لنز قرار بگیرید و از سفر کویر خود عکس های عالی بگیرید. حرکت دهید و زوم کنید تا عکس عالی را قاب کنید و آن را با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارید.
  • موسیقی اصلی و صدای دست ساز. هدفون توصیه می شود!
  • پشتیبانی از iCloud در Mac، iPhone، iPad و Apple TV خود بازی کنید و پیشرفت شما همیشه همگام خواهد شد.
  • سفر ادامه دارد. داده های ذخیره خود را از نسخه اصلی انتقال دهید اودیسه آلتو و از جایی که ترک کردی ادامه بده

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش اپل آرکید 9to5mac فارسی