تیم‌های Apple Tiger زنجیره تامین را مورد بررسی مجدد قرار می‌دهند

معمولا این تیم ها مستقیماً به مدیران ارشد گزارش می دهند و در مورد اپل، بلومبرگ گزارش می دهد که تیم کوک مدیر عامل شرکت مستقیماً در این امر دخالت دارد.

کاهش وابستگی به چین

در حالی که تیم‌های ببر بر روی تغییرات سریع متمرکز هستند، هنوز موانعی برای غلبه بر آن وجود دارد، از جمله تلافی‌جویانه دولت چین یا مخالفت مصرف‌کنندگان چینی.

ما سال‌ها در مورد نیاز و دشواری کاهش اتکای اپل به چین هشدار داده‌ایم، اما همه‌گیری خطرات این شرکت را که بیشتر تخم‌مرغ‌هایش را در یک سبد تولید می‌کند، آشکارتر کرده است. تخمین زده می‌شود که اختلالات مرتبط با کووید-۱۹ در بزرگترین کارخانه مونتاژ آیفون جهان یک میلیارد دلار در هفته برای این شرکت هزینه داشته باشد.

اپل همیشه دوست داشته است که چندین تامین کننده برای قطعات ممکن داشته باشد. این امر خطر اتکا به یک شرکت را کاهش می‌دهد و همچنین به سازنده آیفون اجازه می‌دهد تا چندین فروشنده را در برابر یکدیگر بازی کند تا بهترین شرایط ممکن را مذاکره کنند.

یک گزارش جدید می‌گوید تیم‌های Apple Tiger شامل صدها کارمند در حال بررسی مجدد زنجیره تامین این شرکت هستند، تا پیچ‌ها و درج‌های پلاستیکی.

این مقاله همچنین خاطرنشان می‌کند که ممکن است بین تیم‌های توسعه محصول – که می‌خواهند از مزایای کامل فناوری‌های جدید استفاده کنند، حتی اگر تنها یک تامین‌کننده مستقر در چین وجود داشته باشد – درگیری‌هایی وجود داشته باشد، در حالی که تیم تدارکات به چنین وابستگی اعتراض خواهد کرد.

در سفر اخیر کوک به چین، او “رابطه همزیستی” این شرکت با این کشور را ستود – زیرا تیم ببرهایش سخت تلاش کردند تا وسعت آن را کاهش دهند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

تلاش‌های این تیم‌ها را که در کارخانه‌های تامین‌کننده در چین و سایر کشورها راه‌اندازی می‌کنند، برنامه‌های تعمیر و نگهداری تاسیسات را ارزیابی می‌کنند و فهرست‌های جامع‌تری از تامین‌کنندگان پشتیبان را برای هر جزء، تا پیچ‌ها و درج‌های پلاستیکی جمع‌آوری می‌کنند، گسترش داده است. این شرکت در تلاش است تا پیش‌بینی‌های خود را جزء به جزء بهبود بخشد تا کمبودهای احتمالی را بهتر پیش‌بینی کند.

ترس از اقدامات تلافی جویانه چینی ها

عکس: Efe Yağız Soysal/Unsplash

اصطلاح «تیم‌های ببر» برای اولین بار در سال 1964 برای توصیف تیم‌های بین‌رشته‌ای گرد هم آمدند تا رویکردی تهاجمی و سریع برای حل مشکلات اتخاذ کنند – جایی که هیچ راه‌حل بالقوه‌ای روی میز وجود ندارد و احترامی در گذشته وجود ندارد. راه های انجام کارها

معروف ترین نمونه تیم ریکاوری آپولو 13 بود که در ابتدا تیم سفید نام داشت و سپس به تیم ببر تغییر نام داد. آنها مدال آزادی ریاست جمهوری را برای نجات فضانوردان روی ماژول دریافت کردند.

اما این بیماری همه گیر باعث شده است که ارائه دهندگان امداد اهمیت بیشتری پیدا کنند و گزارش امروز می گوید که شرکت اکنون در حال انجام آن به سطوح جدیدی از جزئیات است، چه در داخل و چه در خارج از چین.

متن کامل ارزش خوندن داره

به گفته چندین نفر از افراد آشنا به عملیات اپل، حتی زمانی که کوک اوضاع را در پکن هموار کرد، مدیران اپل سخت تلاش می کردند تا روابط خود را با سایر کشورها توسعه دهند تا وابستگی به این کشور را کاهش دهند. […]

تلاش‌های اپل بر هند به‌عنوان محل تولید آیفون‌ها و لوازم جانبی، ویتنام برای مونتاژ ایرپاد و مک، مالزی برای برخی تولیدات مک، و ایرلند – جایی که فروشندگان در حال حاضر در حال ساخت iMac‌های نسبتاً آسان برای تولید هستند – برای طیف محصولات ساده‌تر متمرکز است. . . مقامات دپارتمان عملیات اپل از کارمندان خواسته اند تا بر روی تامین قطعات اضافی و قرار دادن خطوط تولید در خارج از چین برای محصولات جدید بیشتری که در سال 2024 عرضه می شوند تمرکز کنند.

ارائه دهندگان پشتیبان

مدیران اپل می‌ترسند که چین در صورت انتقال بیش از حد ظرفیت به سایر کشورها یا انتقال سریع آن، تلافی‌جویانه خواهد کرد. مشتریان در چین می توانند با ناسیونالیسم تشدید شده علیه محصولات طراحی شده توسط ایالات متحده مخالفت کنند. این شرکت همچنین نگران توانایی خود در تضمین استانداردهای با کیفیت بالا در ویتنام و به ویژه مالزی با توجه به وضعیت فعلی صنایع تولیدی در آن کشورها است.

هدف اطمینان از تامین کنندگان پشتیبان برای هر جزء و همچنین کاهش اتکا به چین است.

تیم های ببر اپل