تیم های مایکروسافت بهینه سازی شده برای مکینتاش اپل سیلیکون بالاخره در نسخه بتا وارد شد

بیش از 18 ماه پس از انتشار اولین مک با تراشه M1، مایکروسافت نسخه ای از تیم های مایکروسافت را منتشر کرده است که برای اپل سیلیکون بهینه شده است. اگرچه نسخه Apple Silicon تیمز مایکروسافت هنوز به صورت عمومی برای کاربران تیمز در دسترس نیست، می توانید آن را از طریق وب سایت این شرکت دانلود کنید.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

مایکروسافت نسخه های پیش نمایش عمومی جدید را منتشر می کند از برنامه های آن به صورت هفتگی. نسخه بعدی قرار است فردا 26 آوریل به طور رسمی منتشر شود.

[ad_2]

Source link

بخش اپل سیلیکون 9to5mac فارسی

مایکروسافت این نسخه از Teams را برای macOS به صورت عمومی معرفی نکرده است، اما این فایل این هفته در وب سایت این شرکت کشف شد. وقتی برنامه را دانلود و نصب می کنید، می بینید که Teams اکنون یک برنامه “جهانی” است. این بدان معناست که برای مک های مجهز به Intel و Apple Silicon بهینه شده است.

تا این هفته، تیم‌های مایکروسافت برای macOS به عنوان یک برنامه اینتل در رایانه‌های Mac Silicon Apple با استفاده از فناوری ترجمه Rosetta 2 اپل اجرا می‌شد. فقدان نسخه Apple Silicon تیمز منجر به الف تعداد شکایات از کاربران تیم در یک سال و نیم گذشته.

اگر کاربر Microsoft Teams با Apple Silicon Mac هستید، می توانید این نسخه بتا برنامه را از وب سایت مایکروسافت.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


به عنوان یادآوری، مک های مجهز به Apple Silicon می توانند سه نوع برنامه مختلف را اجرا کنند:

  • برنامه های آیفون و آیپد در مک از طریق فروشگاه برنامه مک
  • به گفته اپل، برنامه‌هایی که از طریق ترجمه Rosetta 2 اجرا می‌شوند، که به کاربران اجازه می‌دهد برنامه‌های طراحی‌شده برای Mac Intel را روی Apple Silicon اجرا کنند، با برنامه‌هایی که گاهی اوقات در Rosetta با M1 بهتر از اینتل اجرا می‌شوند.
  • برنامه‌های جهانی، برنامه‌هایی هستند که برای پردازنده‌های Apple Silicon و Intel طراحی شده‌اند و می‌توانند از فروشگاه Mac App یا از وب دانلود شوند.

به نظر می رسد این نسخه از Teams نسخه بتا است، به این معنی که لزوماً کاملاً پایدار نیست و می تواند منجر به اشکالات و مشکلات عملکرد شود. با این حال، باید عملکرد قابل توجهی را در دستگاه‌های سیلیکون اپل بهبود بخشد.