تیم کوک توضیح می دهد که چرا اپل TV+ را رایگان می دهد و در مورد استقبال زودهنگام Apple Arcade صحبت می کند

می‌توانید پوشش کامل ما از انتشار درآمد سه ماهه چهارم 2019 اپل را در اینجا بخوانید.

در طی تماس امروز با سرمایه گذاران، از کوک در مورد تصمیم اپل برای ارائه رایگان Apple TV+ به خریداران سخت افزار سوال شد.

برای کاربرانی که دستگاه جدیدی نمی‌خرند، کوک می‌گوید قیمت ماهانه 4.99 دلار برای Apple TV+ برای کیفیت محتوایی که دریافت می‌کنید، ارزش فوق‌العاده‌ای است.

اپل تبلیغات مشابهی را برای سایر سرویس‌های خود مانند Apple Arcade و Apple News+ اجرا نمی‌کند، اما کوک می‌گوید که این ایده‌ای است که او آن را رد نمی‌کند. کوک گفت: “من برای آینده این موضوع را رد نمی کنم که در مقطعی فرصت دیگری را نبینیم.”

در مورد پاسخ اولیه به Apple Arcade، کوک گفت که برای در نظر گرفتن مواردی مانند تبدیل آزمایشی رایگان خیلی زود است، اما بازخورد مشتریان “شگفت انگیز” بوده است.

Apple TV+ به طور رسمی در این جمعه، 1 نوامبر راه اندازی می شود – و بسیاری از کاربران اپل برای سال اول دسترسی رایگان خواهند داشت. اپل به هر کسی که آیفون، آی‌پد، مک یا اپل تی‌وی جدید بخرد، یک سال رایگان از Apple TV+ پیشنهاد می‌کند، اقدامی که کوک می‌گوید بخشی از تلاش‌های اپل برای به حداکثر رساندن پایگاه مشترکان است.

ما هیچ پیش‌بینی در این مورد نداریم، اما به شما می‌گویم که از تعداد افرادی که وارد دوره آزمایشی شده‌اند بسیار راضی بوده‌ایم. مردم به تازگی از آزمایش 30 روزه در چند روز گذشته یا هفته گذشته خارج می شوند و واقعاً خیلی زود است که بگوییم نرخ تبدیل چقدر خواهد بود.

این یک هدیه به کاربران ما است، و از منظر تجاری، ما واقعاً به محتوا افتخار می کنیم، مایلیم تا حد امکان افراد بیشتری آن را ببینند. این به ما امکان می‌دهد روی به حداکثر رساندن فالوورها تمرکز کنیم، بنابراین از انجام آن احساس خوبی داریم.

بیشتر بخوانید:

ابتدا، کوک گفت که سطح رایگان برای کاربران اپل “یک هدیه” است. اما از نقطه نظر تجاری، اپل می خواهد تا جایی که ممکن است کاربران بیشتری را در مقابل Apple TV+ جذب کند:

“اما من احساس می‌کنم که شروع خوبی داشته‌ایم و مهم‌تر از همه، بازخورد مشتریان تا به امروز واقعاً شگفت‌انگیز بوده است. و ما برای آینده خدمات بسیار هیجان‌زده هستیم.

[ad_2]

Source link

بخش اپل آرکید 9to5mac فارسی

برای اخبار بیشتر اپل در 9to5Mac در YouTube مشترک شوید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

فروش قاب آیفون 11 اپل در آمازون