تیم کوک در مصاحبه‌های پس از WWDC درباره Apple Intelligence، ChatGPT و … ماوس جادویی صحبت می‌کند.


پس از سخنرانی WWDC در روز دوشنبه، تیم کوک، مدیرعامل اپل با iJustine، SuperSaf و MKBHD درباره iOS 18 و Apple Intelligence صحبت کرد. کوک همچنین در مورد مشارکت اپل با OpenAI و همچنین افکار خود در مورد برخی از نمادین ترین اعلامیه های محصول اپل (و Magic Mouse) صحبت کرد.

کوک در گفتگو با MKBHD درباره قرارداد اپل با OpenAI برای وارد کردن ChatGPT به iOS 18 صحبت کرد:

اگر روی چیزی کار می کنید که نیاز به دانش جهان دارد، و بنابراین خارج از قلمرو زمینه شخصی و غیره هستید، ممکن است بخواهید از یکی از مدل های زبان بزرگ موجود در بازار استفاده کنید.

ما آنچه را که فکر می کنیم بهترین است با OpenAI و ChatGPT انتخاب کرده ایم. اما شما هر بار برای انجام آن تصمیم آگاهانه خواهید گرفت.

آیا پیشرفت مداوم در هوش اپل می تواند باعث شود مردم کمتر از آیفون خود استفاده کنند؟ تیم کوک فکر می کند این یک احتمال است:

به نظر من این یک احتمال و یک احتمال مهم است. ما هرگز تحت تأثیر این واقعیت نبوده ایم که مردم زندگی خود را صرف دستگاه های خود می کنند. مدل ما برای موفقیت نیازی به تعهد ندارد. مدل ما مدلی است که در آن می خواهیم به شما قدرت دهیم تا کارهایی را انجام دهید که در غیر این صورت نمی توانستید انجام دهید.

من معتقدم که هر چه به لطف هوشمندی اپل همه چیز هوشمندتر و هوشمندتر می شود، حتی چیزهایی که قبلا زمان بیشتری می بردند اکنون زمان کمتری می گیرند. فکر می کنم این فرصت وجود دارد.

MKBHD همچنین از کوک پرسید که معتقد است میراث او به عنوان مدیر عامل اپل چه خواهد بود:

من به آن فکر نمی کنم. از نظر من، میراث چیزی است که با نگاه دیگران به شما تعریف می شود، نه چیزی که خودتان تعریف می کنید.

من معمولا همیشه روی آینه جلو تمرکز می کنم و نه آینه عقب. و این یکی از ویژگی های اپل به طور کلی است، این است که ما بسیار روی آینده متمرکز هستیم. اینجا موزه ای پیدا نمی کنید.

و بنابراین من شخصاً همین احساس را دارم. در مقطعی مدیر عامل دیگری وجود خواهد داشت. و تمام اولویت من در زندگی این خواهد بود که آنها را موفق کنم.

و در آخر سوال مجیک ماوس:

مردم به اندازه مک بوک ایر، آی پد و هر چیز دیگری که نام می برید به آن فکر نمی کنند. اما برای داشتن ارگونومی مناسب ضروری بود.

ارگونومی… ماوس جادویی؟ البته تیم مصاحبه های کامل را در زیر مشاهده کنید.

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش appl 9to5mac فارسی